Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!

tukker, ohhh das zoooo irritant haha

@hier, 0130 en 0230 werd mirza wakker...en om 0730 uiteindelijk...
    Ohja Mirza is wel 1 hele centimeter vooruit gekomen haha...hij is nu echt heel erg bezig met kruipen, ik verwacht dat ie het ehct 1 deze dagen goed door heeft!! echt leuk!

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje, gaat de goede kant in met mirza!! rienke gaat echt nog niet vooruit (ook al wil ze wel)

rienke was om half zes al wakker, ze lag te brabbelen dus maar laten liggen tot kwart voor zeven..
    heb haar gisteravond om 23.30 nog overgelegd in een zomerslaapzak want ze had het bloedheet in de winterslaapzak, ze sliep gewoon door tijdens de verkleedpartij..

3. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, zooozoo heft ze zolang wakker gelegen?? of is mss toch nog ergens een half uurtje in slaap gevallen hihi

ja ik moet ook zomerslaapzakken kopen,...welke hebben jullie?

Elsie, leuk dat je nu pap uit een bordje geeft :D

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb geen idee, ben eigenlijjk niet gaan kijken want op een gegeven moment was ze even stil..

Ik heb zomerslaapzakken van prenatal, hans textiel en wibra alleen die zijn allemaal 90 cm en eigenlijk nog iets te groot.. Heb vandaag bij hema eentje gekocht maat 68-80, die ziet er wat smaller uit..

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje dan worden ze ineens echt groot als ze pap uit een bordje eten! en sam doet ook kruip pogingen, hij kan zich wel een beetje naar voren slepen al.

@sandraske ik heb sam ook al in een zomerslaapzak liggen hij kon van de week niet slapen door de warmte. heb er 2 van de hema, hier wel maat 86/104, kan ie er lekker lang mee doen.

@hier vanmorgen lekker een rondje gewandeld, eenmaal thuis sam in bed gelegd want had gehoopt dat ie onderweg zou slapen maar helaas. lekker de hele ochtend in de tuin geweest verder. rond 13.00 even gerust op bed, maar sam had niet zo'n zin om lang te slapen en was om 13.45 weer wakker! dan gaat ie aan het einde van de middag nog maar een keertje slapen.

6. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, ja ik was laatst bij de wibra, maar idd 90cm is hier nog iets te lang hoor...ik ga dan weer voor de Hema ...die zitten ehct heel goed...ik heb er 2 daarvan die winterslaapzakken dan...

elsie, oh das lekker..ja babies hebben altijd ene perfecte timing hihi...soms ben ik ruim 1,5u van huis, boodschap ed...nou dan valt ie precies de laatste 5 min in slaap..heel sneu haha!

@hier, ben net terug van boodschapje, mirza gelijk in bed gelegd die was moe...Mannetje komt zo thuis, dan gaan we ff naar Kijkduin als mirza wakker is dan :D

Nou zeg, bij mijn Etos was de Friso voeding €8,02...maar nu weer €9,25 ....das een jammertje

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje, das een hoop erbij! weet niet of de nutrilon ook omhoog is qua prijs..

@elsie rienke wilde vanmiddag ook weer niet slapen, ze wilde eigenlijk niks dus maar in de wandelwagen en ik ben de poort nog niet uit en ze slaapt!

@hier vanavond verjaardag van mijn zus, rienke gaat lekker mee..

fijne avond allemaal!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandrakse sam heeft gelukkig aan het einde van de middag nog even geslapen, kan ie er weer even tegen tot bed tijd.

9. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    hier ook een meisje wat de hele middag niet wou slapen...
    net ok 17:45 maar op bed gelegd want ze was wat jammerig.
    het lijkt wel niet slaap dag vandaag!

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker ja idd! sam heeft vandaag dan wel 3 x geslapen maar kort!

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @tukker was inderdaad niet slaapdag! Hopelijk gaat het vandaag beter..
    Is het nog gelukt met je touchpad?

Rienke was om half acht wakker..

Ik ga vandaag naar tweedehandskledingbeurs en vanmiddag gaan we even lekker terrassen denk ik..

12. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    @ sandraske, volgens mij lappie kan ik het touchpad niet uitschakelen. En Rienke alweer 7 maanden! Gaat snel he?! Veel Plezier op de kledingbeurs en het terrassen.

Vanmiddag naar de verjaardag van mijn neefje die 1 wordt. Kunnen we lopend heen ze wonen minder dan 1 km van ons vandaan. Mijn broertj zo ff bellen of Renske vanmiddag in hun camping bedje mag slapen.

@ all veel plezier vandaag met het mooie weer!

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    onze kleine bandiet! (eten doen we vanaf gisteren zonder helm aangezien ze alles ondersmeert)

14. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @sandraske: superleuke foto!

Hier alles goed. lekker veel buiten geweest. We gaan zo met mijn ouders uit eten, als bedankje nog voor het oppassen op hun honden.
    Mijn man's laptop is sinds een week stuk, dus hij zit de hele tijd achter die van mij... Heel vervelend. Maandag komt het onderdeel van zijn laptop en kan hij hopelijk snel weer op die van hem...(ik weet t..een luxe probleem...Maar mijn man leeft op zijn laptop, dus kan niet zonder en dan kan ik weer niet op ZP!!)

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi iedereen!

hier een minder dagje:( erg misselijk en gewoon niet lekker! vanmorgen naar mijn schoonmoeder geweest, maar dat was achteraf wel een beetje te veel voor me, vanmiddag wel even op bed gelegen maar ben echt zo moe:( ben blij dat ik morgen naar de huisarts ga want ik vind het echt niet meer leuk.

16. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Leuke foto! Wat een eigenwijs bekkie al hihi:D.

Sannaa, veel plezier met uit eten, wat wordt het? Chinees italiaan etc?

Elsie, je bent wel vaak ziekjes heh? Dat is niet echt goed nee. Succes en kop op het komt goed. Hoe is het met Sam?

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker de misselijkheid heb ik al een verklaring voor, gisteravond chinees gegeten en vriend en ik had beide een grote loempia en hij is ook misselijk dus zal daar wel aan liggen.
    ik word gek van die vermoeidheid! ik ga morgen naar de ha en wil mijn bloed laten controleren op viatmine b12 te kort enzo.

@sandrakse wat een leuke foto!

18. fafje

fafje Niet meer actief

tukker, gefeliciteerd met Renske!

sandraske, leuke foto zeg! wat een scheet!!!! en toch wel eel schattig zo'n kort koppie ;)

Sanna, heerlijk zo genieten, maar idd haha ben je steeds je laptop kwijt hihi

elsie nou ben beniuewd wat het is, die vermoieheid is wel heel erg vind ik hoor!

@hier, Mirza kruipt!! uhhh nou nou nou kruipen kan j het eigenlijk nog niet noemen..tijgeren ook niet echt...maar hij kotm vooruit haha...ik heb een filmpje op mn hyves gezet voor degene die me erop hebben, anders moet je meaar toevoegen..echt grappig joh, hij is er helemaal mee bezig!

Vandaag gezellig met zn 3tjes op scheveningen ontbeten, wij een broodje geitenkaas en mirza zn fruit...hij was onwijs lief...langs mn schoonouders geweest en wat gestadt...en toen kwam mn moeder bij ons eten!

Morgen mn bloed laten prikken!

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje wat is je hyves? ben wel benieuwd..

20. fafje

fafje Niet meer actief

mamavanmirza.hyves.nl ;)

Deel Deze Pagina