Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb je toegevoegd als vriend ;)

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje die vermoeidheid is ook echt niet leuk, vooral omdat mijn angsten ook komen als ik niet moe ben heb ik er geen last van!

vriend is nu ook ziek:( ik niet meer misselijk, maar hij is echt ziek!

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Fafje, geweldig filmpje, dat duurt niet lang hoor dan kruipt ie je de hele kamer door!:D

Sannaa, lekker gegeten?

Sandraske, leuke foto van je smeerpoets haha:D

Elsie, hoest vandaag?

Tukker, leuke verjaardag gehad en hoe is het met Renske?

Hier zit Chloé in de 14 mnd sprong, snachts word ze weer overstuur wakker en is het moeilijk haar te troosten, ze is erg zeurderig en wil graag gaan staan maar durft volgens mij nog niet goed;)

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie buikgriep.. alweer!! vriend nu helaas ook! gisteravond ben ik nog naar de hap geweest, maar daar over staat meer over in een topic in de lounge.

5. fafje

fafje Niet meer actief

palmie, ahhww arme cloe...haar nachtrust is ook niet echt relaxed de afgelopen tijd...! en die van jullie!! :(
    Hopelijk issie snel voorbij die sprong!!!

elsie, balen beterschap

sanna, heo is het met luca en zindelijkheid?

@hier, net gedoucht, ik ga me klaarmaken, en dan wordt mizra wakker en ga ik mn bloed laten prikken!

pff hij werd 0615u wakker!! jammertje :D...maar nog half uurtje bij mij in be dgelegen dat wel!

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @palmie succes met 14 maandensprong!! ik ben blij dat de sprong hier weer voorbij is..

Rienke heeft vannacht weer rustig geslapen, we hebben haar niet gehoord.. De laatste nachten zijn we een beetje zoekende geweest met temperatuur op haar kamer, slaapzak en pyama maar we hebben de goede combi gevonden zodat ze het niet te warm heeft...

Met de helm gaat het goed, zo wel even de fysio bellen want de voorkeurshouding komt weer terug dus weet niet zo goed wat ik er mee moet..

7. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, oh dat is wel erg vervelend en lastig...hmm dnek zoveel mogleijk oefneingen doen en mss dr bedje anders zetten

hier ook lastig met die temperaturen hoor...

weet je trouwens wat hier erg hielp, ik heb allemaal van die wandstickers, van die speciale voor in de badkamer, gewone voor in zn kamer..

en dan op de muur geplakt bij het aankleedkussen, hij blijft er naar kijken...
    in de badkamer doe ik het aankleedkussen altijd op de wasmachine en dan zijn daar ook stickers op de muur en bij het badje ook...
    Allemaal van de Zeeman, zijne hct ideaal...vooral voor meisjes zijne r super leuke, action heeft ook trouwens

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    we hebben alles al gedaan eigenlijk maar als ze slaapt, gaat toch dat hoofdje de andere en verkeerde kant in.. Ben weer begonnen met ieder half uur haar hoofdje te gaan draaien als ze slaapt maar ik merk dat het draaien moeilijker gaat dus waarschijnlijk zit er toch iets niet goed met spiertjes ofzo..

Ik kan volgende week pas terecht bij de fysio :(

Denk dat we toch eens moeten gaan kijken voor een kast op Rienke's kamer(staat nu alleen commode en ledikantje), ik kom echt overal ruimte te kort..
    Vorig jaar rond deze tijd dachten we nog dat we rond deze tijd bezig zouden met de bouw van een nieuw huis en hebben daarom geen kast aangeschaft omdat in ons nieuwe huis allemaal grote schuifkasten op de slaapkamers komen.. Maarja helaas door de omstandigheden is de bouw uitgesteld tot volgend jaar en misschien nog een jaar langer..

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Dames even heel kort want Ms K is ziek, nou ja ziek ze is heel erg verkouden, heeft sinds gisteren koorts en is heel rustig (ook wel eens lekker :D) heeft vanmorgen al een uur bij mij op schoot liggen slapen.

Straks even Mr K van school halen (hebben vandaag toestemming gegeven om het te laten testen door een psychologe), even wat eten en dan gaat ms K lekker naar bed

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @pluk beterschap voor de kleine meid!

11. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Pluk, beterschap met je meisje!

Ja die sprongetjes die zijn niet alles en vooral erg lastig voor de kleine en voor mama en papa maar ja gelukkig gaan ze weer over alleen weet je niet wanneer;)

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier vanmorgen naar de huisarts geweest, ik vertelde hoe en wat en dat ik dacht aan een vitamine te kort, maar het werd eigenlijk gelijk afgescheept als dat het tussen mijn oren zat omdat ik een postnatale depressie heb, terwijl mijn psycholoog zegt dat ik dit niet heb. vond het niet een leuke nieuwe huisarts!! maar mocht dan toch bloed gaan prikken en daarna praten we verder want ik wil eigenlijk echt niet aan de antidepressiva! ik denk dat mijn HB gewoon erg laag is of een vitamine te kort. na de ha gelijk naar de poli in het ziekenhuis om bloed te prikken, het was rustig gelukkig en hoefde niet lang te wachten, alleen tijden het prikken viel ik bijna flauw:( en toen ging de naald er uit en moest ik nog een keer geprikt worden! bah, en daarna moest ik een half uur liggen om bij te komen, water gedronken koekje en dextro engergie gehad en toen ging het redelijk, gelukkig was mijn moeder mee en die heeft mij in een rolstoel naar de auto gebracht, eenmaal thuis een broodje gegeten en even naar bed gegaan, nu nog steeds wel een beetje slap, dus ik doe het rustig aan! mijn moeder heeft toen ik sliep in huis opgeruimd, echt fijn. vriend is ziek maar helpt me wel gelukkig.

13. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @elsie: wat vervelend! Kun je naar je oude huisarts terug?
    @pluk beterschap!
    @palmie: ah ja die sprongen!! Ik vond ze steeds erger worden, rond 18mnd de ergste. maar volgens mij heeft Luca er nu ook een, alleen is het boek na 18 maanden uit. Toch lijkt het er wel op. Pfff. Zelfs de juf van de psz zei dat hij zijn oortjes thuis had laten liggen en niet luisterde en de andere kindjes leuk meededen met hem!!

@zindelijkheid: Luca heeft alleen een luier aan met slapen (middag en nacht) en verder niet meer en ook vrijwel geen ongelukjes. Behalven poepen dat lukt hem nog niet buiten de luier, maar hij doet het niet meer in zijn broek!

Lekker weer he? Echt genieten! Ik heb al een aardig kleurtje gekregen!

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa nee helaas is die er mee gestopt.
    wat knap van luca dat ie al zo goed zindelijk is!

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elsie dat is inderdaad niet zo'n fijne huisarts..
    @sanna goed van luca! (volgens mij is dat poepen op de wc bij veel kindjes een probleem)

Net lekker gewandeld naar het dorp, wat dingen voor Rienke geshopt en door de kruidvat geslalomt..

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandrakse nee echt niet, gelukkig zit er ook nog een ander iemand, ga ik voortaan lekker daar naar toe.

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij ons zit ook een nieuwe huisarts bij in de praktijk die had ik dus vrijdag met rienke.. maarreuh ga morgen toch bellen voor een afspraak bij de oude huisarts want ik weet het ook niet, ze heeft zafl voorgeschreven en het eczeem wordt alleen maar erger..

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandrakse nou dat is ook niet echt de bedoeling lijkt me! zou idd ook weer bellen.

19. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, het kan soms een reactie zijn, dat het gaat werken...
    anders is het mss toch iets wat het blijft triggeren, zoasl een deken, kleertjes, wasmiddel...ik zeg maar wat..
    Ja zoo wat een spullen hebben die kleintjes heh, hier zit alles al bijna vol, moet het binnekort weergoed uitzoeken ook..

elsie, vervelend zeg, hopelijk komt er iets uit je bloed uitslag..

sanna, oh wat goe dvan Luca, gaat snel zeg! Ja heerijk dat zonnetje, heb lekekr veel gewandeld

pluk, beterschap voor het meisje ;)

@hier, Mirza heeft het helemaal door, gaat nu echt hard vooruit...gaat echt super snel die ontewikkeling lijkt wel beter te gaan met de uren!...
    heb zo'n schuim nummer mat gekocht, heeft ie beter grip op, en is gewoon leuk!

Hij heeft lekker pompoen en broccoli gegeten en ik eet een soepje, manlief eet op van gister
    Straks komt mn vader ngo ff gezellgi langs, fijne avond!

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ik hoop ook dat er iets uitkomt, anders moet ik misschien alsnog aan de medicijnen en dat wil ik liever niet.

Deel Deze Pagina