elsie, ohja handig hoef je niet een heel nieuw pak aan te schaffen, ook naar kruidvat over gegaan!? zijn gewoon goed heh! laetitia, ja ik heb bij de action, 3 in 1 pak..maar zijn dan van die dunne, wnat die dikke zijn al tijden uitverkocht... hij heeft 1met vingerverf geowon wat "gedana "...1 met textielstiften ) ha dik nog liggen) en die ander met krijtjes...en dan nog met vingerverf voet en hand afdrukken...harstikke leuk, kan je zo alledrie naast elkaar ophangen als je zou willen...
@fafje das wel een goed idee, ik ga dat met Rienke ook eens proberen tekenen en kleuren.. Vingerverf was geen succes dat vond ze maar raar aan der handen.. Ben weer wat little people spul riijker: speeltuin en 2 kermissen (voor 15 euries)
Sandraske, zooo das geen geld, goe dgedaan joh! ja mizra vond het nu erg leuk vooral als ik zn handje of voetje insmeer met verf, kriebelt natuurlijk...en dan kijkt ie heel geconcentreerd mee als ik een afdruk mak... en verder ging ie soort van spetteren met de verf... heb bij action, niet van die potjes gehaald....maar tis ene plastic handje, en dan zit de verf in van die hele kleine dop formaat bakjes...dus kan je ehct alleen je vinger in stoppen...scheelt een hoop rotzooi! krijtjes ging ie ehct mee "kleuren "...moet allen wat helpen om harder te drukken...en die stiften dee die in zn modn eerst hahaha maargoed ging wel goe duiteindelijk
Zo mevrouw ligt weer even te tukken.. Heb ze vanmorgen van 8 tot 9 even een uurtje teruggelegd ipv 9.30 tot 10.30 dus nou was ze behoorlijk moe! Ze heeft nog wel even een schop in mijn ribben verkocht met het geven van de AB, doet me een partij zeer! Nog maar één keer en dan is het klaar met de AB gelukkig.. Ik ga ook even liggen..
gelukkgi is die ab bijna klaar! hier stat het badje al te wachten op mirza...tis heerlijk weer op balkon...staat nu wel een windje, maar warm briesje meer.. pff ik heb vandaag echt geen fut...ben behoorlijk moe...morgen moet ik heel vroeg op.k moet ff oppassen op mn neefje van 18 mnd...van 0730 tot 12 ofzo....dus dat wordt nog wat ....wel leuk mirza vind hem geweldig ...en dan smiddags echo
@fafje spannend echo!! denk dat de droger toch overleden is, ga zo ff extra rekje kopen heb ik wel nodig, past maar 1 was op een rekje en moet er nog 2 doen... dus schiet niet echt op.
@sandraske dat zou wel fijn zijn, zeker in de winter. vriend zou vanavond nog een keer naar kijken en dan maar even overleggen hoe of wat.
niet teruggelezen... heb op dit moment een klein dipje want de kids hebben me hier de hele dag het bloed onder de nagels uit gehaald.... Ze liggen onderhand ook al in bed maar ik hoor dat ze nog zijn aan het zooien dus ga zometeen nog eens even boos worden.... Hier vandaag een naaimachine gekocht... Wel een goedkope uit de aanbieding bij de Lidl maar voor nu is dat goed genoeg... Hoef ik eindelijk niet iedere keer meer de 28 jaar oude naaimachine van mijn moeder te lenen Nu nog ff w88 tot manlief thuiskomt. Als het goed heeft, heeft hij een 2e controller voor de vsmile en nog wat spelletjes gekocht voor Joshua's verjaardag morgen.... Daarna ff lekker wat eten en dan het hele huis even aan kant en versieren voor morgen.. Verder nu nog ff Veronica kijken... ben trouwens ook een beetje van mijn a propos... de oma van een goede vriendin van me is eergister onverwacht overleden.... zaterdag is de begrafenis.... heeft me de hele dag een beetje van m'n stuk gebracht... achja, het hoort er ook bij (de vrouw was al 93 maar toch kwam het wel onverwacht)... To later en anders tot morgen!
@laetitia ow das minder nieuws, respectabele leeftijd maargoed.. Ik ben blij dat ik zit, net even samen met Rienke in de douche geweest maar dat vind ze maar niks die douche. En nog even gevochten met de laatste AB maargoed het ging naar binnen..
sam vind de douche ook niet heel fijn, en ik vind het zelf een beetje onhandig omdat je ook niet goed kan wassen, hij vind het in bad heel leuk! gister ochtend wel met hem gaan douchen want toen had ie zo'n vieze luier en vieze billen dat ik een douche beter vond. hij heeft nu maat 5 luier om voor de nacht, hoop dat ie dan niet een natte pyjama heeft morgen.
Hoop het ook dat hij droog blijft.. dat lijkt me echt niet prettig liggen met een natte pyama.. Ik heb vanmorgen ook het hele bed verschoond. Alles onder, zelfs de aerosleep is in de was geweest.. hoop dat de diarree nu ook over gaat..
ik hoop het ook voor jullie! lijkt me idd ook niet fijn liggen met een natte pyjama, en het stinkt dan ook dus gelijk wassen en billen weer insmeren want die zijn nog steeds rood
hoi allemaal!! @laetitia, ah das idd geen leuk nieuws,,,vind ongeacht de leeftidj het ook altijd zo erg! veel pelzier morgen...! alvast gefeliciteerd! @Sandraske, hopelijk is het nu lekker over.....heo kon zij eigenlijk aan die infectie komne? gewoon door lage weerstand ofzo!? Leuk dat je nieuwe kast hebt, verademing! @douche, ja mirza vind het heel leuk...maar ik doe altijd het badje in de douche ...en dan zit hij daar in...en douche ik...of samen douchen...maar moet ff zo'n antislipmat voor in de douche hebben...wnat hij glijdt andders uit....vind het juist heel leuk als ie zel fmet de sproeier mag spelen....of als ik em vasthou en hij zn handjes eronder houdt... ik ga altijd bij hem zitten...en zet de sproeier op de laagste stand..en dan gaan we samen spelen... @hier, ik wa sehct dood vandaag...sochetnd sdus geverfd en hij werd 1430 wakker, lekker badje op balkon..heeft ie toch genoten....zo leuk...en verder ehct supe rlief...en goed gegeten... en nu heb ik trek in mcflurry en andere slechte dingen ...GOH wat toevallig dat manlief onderweg is....kan ie mooi wat meenemen
Hallo! @sansdraske: hopelijk gaat het over met de diarree nu de AB klaar is. @laetitia: Schrikken is dat altijd zo'n overlijden direct in de omgeving. Alvast gefeliciteerd met Joshua. Wordt het een groot feest? @ Elsie: hopen dat de droger gemaakt kan worden. Dat scheelt toch weer. @fafje: heerlijk zo met je zoontje in zijn badje. En foeifoei, zo'n trek in foute lekkers! haha! Ik heb altijd zin in Pizza van de Italiaan! Mmm. Hier: vanochtend maar weer eens cakejes gebakken en Luca vanmiddag anar de PSZ. Toen ben ik lekker gaan schilderen bij mijn ouders. Heb niet zoveel gedaan, maar was wel fijn om zo bezig te zijn.
sanna, hoe is het nu met je dieet enz?! is het wel te doen!?wat leukd at je cakejes bakt "zo vaak "( ik bedoel je schrijft het wel vaker)....wat voor recept gebruik je!?