Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, jaa echt heh...soms maken mensen zich zo'n zorgen..kennisje bijv, haar kindje liep met 10 mnd maar rond 13 mnd nog steeds niet los..ofzoiets...helemaal overbezorgd...ik zei..ja hallo ze kan het heus wle ooit hoor, uiteindelijk laat ze je hand los...niemand groeit aan de hand op voor altijd haha zi eje het al voor je

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ja idd en het is ook geen wedstrijd ofzo, ze kunnen het vanzelf wel een keer!

3. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hallo! Veel geschreven hier! Rotdag voor sandraske en bij pluk de kinderen die achter het bahang mogen, maar...Bedtijd is al een tijdje geleden geweest.
    @fafje: wow die mirza is lekker aan het trainen. Leuk hoor! Wel filmpje maken hoor!!

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Rienke zie ik voorlopig niet kruipen, ze probeert te schuiven op haar buik maar dat gaat meer per ongeluk omdat de vloer glad is..

Maar ze kan dan weer wel met uiterste precizie een lepel in haar mond stoppen, die overigens soms wel draait op de weg naar de mond..

Nouja maak me er nog geen zorgen om, als ze naar school gaan, lopen ze allemaal..

Maar het is weleens vervelend, vriendin van mij heeft een dochtertje van drie weken jonger en die is echt van het vergelijken, pff wordt er best moe van af en toe..

5. fafje

fafje Niet meer actief

sanna, ja ik heb al een nieuwe, ga em binnenkort posten hihi vin dhet gewoon zo leuk die ontwikkeling van zo dichtbij elke seconde mee te maken ...ik dnek steeds stel dat ik zou werken, juist op die dag...het is serieus een mega verschil met gister en vandaag, heel gek gewoon!

Sandraske, ja idd, wortd ik ook soms moe van..."kan ie dit al, kan ie dat al"...ik zeg standaard, 'allës op zn tijd, hij doet het sowieso ooit"....
    Mizra kan het dus heel goed op dat foammatje!!...hie rook glad laminaat, maar ook dat gaat wel...wel iets minder als dat amtje, ohja en vandaga ook een hele tijd op ons bed geoefend...

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandrakse vermoeidend is het idd als mensen steeds vergelijken! maar idd uiteindelijk gaan ze het toch wel leren, maakt niet uit wanneer.

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

hier best goed geslapen, had een pilletje nachtrust van bional genomen word je heerlijk ontspannen van en val je heerlijk in een diepe slaap. beetje jammer was dat sam om 6 uur wakker was en erg moest huilen. heb hem wat te drinken gegeven en toen ging ie tussen ons in liggen, om 7.10 eruit gegaan en hem zijn pap gegeven.

fijne dag allemaal!

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Goedemorgen dames.

Helaas zul je altijd mama's tegen komen die blijven vergelijken en daardoor kun je heel onzeker worden weet ik uit ervaring.
    Probeer het naast je neer te leggen en te kijken naar je eigen kindje, de een is nu eenmaal snel met praten terwijl de ander binnen no time kruipt.
    Ik vergeet soms dat die van mij op taal (en cijfers) vrij vlot zijn. Een moeder op school vertelde mij dus heel trots dat haar dochtertje (net zo oud als Mr K) al tot 15 kon tellen en dat ze alleen wat moeite had om de 8 te herkennen, maar dan zeg ik gewoon dat ik dat al heel knap vind van haar en ga ik echt niet zeggen dat Mr K al tot 100 telt en simpele sommen kan maken.

Mr K is weer naar school, om 15.15 uur moeten we weer bij de huisarts zijn voor een doorverwijzing voor de testen die ze voor school willen hebben en om 15.45 uur moet hij zijn longen laten x rayen.

Ms K is aan de beterende hand maar zit zichzelf (en mij) vreselijk in de weg, alles is een reden om te gaan huilen of een driftbui te krijgen.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@pluk sterkte vandaag met de kids!

@hier net even gewandeld met sam, wat een heerlijk weer! ben heel even echt heel even alleen met sam in de winkel geweest, alleen bij de ingang.

10. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Heeey meiden ik ben er nog wel hoor!

Afgelopen dagen druk geweest met de tuin en we zijn een heel eind.
    De kunststof voordeur en schuurdeur zijn besteld en die worden ergens half/eind juni geplaast. En als de tuin klaar is dan hebben we ons paleisje zo goed als klaar voor de volgende jaren en kunnen we lekker op vakantie;).

@ ontwikkeling, Renske die spartelt als een zeehond op het droge haha! heel af en toe dan komt haar bekken ook iets van de grond af. Dus we zien wel:D. Maar ze kan al wel zelf drinken uit een tuitbeker.
    Maar Mirza gaat ect hard zeg Leuk! En sam kruipt ook het gaat al hard genoeg die ontwikkeling ze zijn al zo snel baby af....lekker genieten!

Pluk succes en beterschap scmet je kids en vervelend oorontstekingen:(.

@ eczeem, Renske heeft er erg veel last van...zo is het rustig en zo vlamt het weer op. We zijn aan het kijken of ze geen KMA heeft en daarom ff pepti en vanmiddag naar de ha er mee ter controle wou hij haar na 2 weken dat pepti heeft gehad ff het eczeem bekijken. Ook gaat ze maar max 2 x per week in bad met baneum extra vettend en smeer ik haar 3 x perdag helemaal in met een soort vaseline die we op recept hebben via ha. Eczeem is echt vervelend:(

11. fafje

fafje Niet meer actief

pluk, succes met de kids!

elsie, goe dvan je

tukker, zoo dat doet zij goed, Mirza is lui als het om drinken gaat...hij kan het best uit een normale beker drinken, maar laat zich voeren...zodra hij geen trek meer heeft, komen die handjes ineens wle te voorschijn, wnat dan wilt ie er mee slaan haha..
    Ook bij een fles, laat zn armen helemaal slap wijd hangen...teriwjl voorheen, wa shij heel gretig zn flesje aan het vasthouden, lijkt alsof ie er nu gewoon van wilt genieten en een btj chillen :p

Fijn dat jullei tuin nu bijna zo goed als af is dan heh!!
    En zo zielig die eczeem, ik las op je hyves sommige blogs, dat Renske ook best wat huilde en veeel spuugde, en dna haar eczeem, zou het ehct best kunnen hoor die kma...alleen btj lichte vorm mss...? Hopelijk is er snel uitslag en kan ze iets krijgen waardoor het allemaal rustig blijft!

Eventueel kan ze ook allergisch reageren o de honden heh ;)....huismijt en stof

12. fafje

fafje Niet meer actief

trouwens, hoe kleden jullei de kids nou met dit weer, ik vind het lastig worden, heb de fleece voetenzak uit de kinderwagen gehaald...soms was zn ruggetje gewoon zweterig..

ik heb nu korte mouw romper, korte mouw polo, en dacht een dik vest
    of beter lange mouw rmper eronder

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ligt echt aan het weer, maar zoals vandaag een lange mouwe romper met t-shirt korte mouwen en naar buiten een vestje er over en toch wel een sjaal er een beetje over heen want er stond een klein windje, en de voetenzak nog wel over zijn benen heen.

14. fafje

fafje Niet meer actief

oh echt, nee das te warm voor mirza, heb em sowieso nooit een sjaal aan gedaan, maar wel iets nauwsluitends aan zn nekje, zoals die polo...maar dat vest wat ie heeft, is zo'n gevoerde...hmmm, ik vind het echt lastig

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Tukker weet je welk soort eczeem ze heeft, als het atopische is (wat volgens mij de meest voorkomende is) dan zal het eczeem zich rond het eerste levensjaar verplaatsen naar binnenkant elleboog, knieholtes (Kinley heeft het ook nog steeds in haar nek) en rond de oren.
    Rond het 4 de levensjaar groeiende meeste kindjes erover heen (Kylian heeft het nu alleen rooiig in zijn knieholten.)

16. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hallo,

ik weet niet of jullie me nog kennen... een tijdje terug kwam ik me aanmelden en toen kreeg ik het plots druk. Hoop dat ik nog welkom ben

@ aankleden: laagjes, laagjes en nog een laagjes... als het warm word kan er altijd wat uit.

17. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Laten we dat maar niet hopen...want yoshi is als een kind voor mij/ons... zou het bijna niet over mijn hart kunnen verkrijgen om hem weg te doen:(.

Pluk, bij renske zit het eczeem voornamelijk op haar buik, rug en wangen/slapen. We weten niet precies waar het onder valt.
    FF vraagje over de zonne brand creme..je zij dat die
    de lidlerg goed was. Ik denk dat ik die ook maar ga halen als het maar parfum vrij is. Oja en parfum doe ik ook maar niet meer zo door de week op ook ivm met haar eczeem...

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker wat vervelend dat renske eczeem heeft!

@hier net weer een stukje gewandeld, echt lekker weer en heb vandaag best en goeie dag. ik heb wel besloten dat mocht er niks uit het bloed onderzoek komen ik de AD ga nemen, om me het uit het laatste stukje te trekken even ondersteunig.

19. fafje

fafje Niet meer actief

maidin, hai daar ben je weer

ja uiteindlijk lange mouw romper, blousje korte mouw en een vestje, en dit was warm zat...hie rin het westen was het leker hoor...soms fris windje, maar hij zit beschut!

@tukker, ja heh erg is dat, ik wa sook al tijdens de zwangerschap aan het duimen, dat Mirza niet allerigsch is voor onze hond...is ook mn kindje...ik zeg altijd voor de gein tegen Mirza...kijk daar is Kuma (zo heet ze)....dat is je grote zus :p

trouwens vanaochtend appel met avocado gegeven, vond ie een heerijke combi! vanavond krijgt ie aubergine

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    wat zielug fafja dat je aubergine geeft... hihi... sorry trauma's aan die dingen

Deel Deze Pagina