Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ik zal toch even weer wat laten zien:

2. fafje

fafje Niet meer actief

oh wat leuk die prinses ook!!!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa wat leuk! waarschijnlijk kan de droger wel gemaakt worden, vriend gaat het van het weekend proberen. voor nu alles maar ophangen en gelukkig kan het lekker buiten hangen.

4. fafje

fafje Niet meer actief

elsie ik droog mn kleding altijd in de kamer die aan het luchten is en dan de deur dicht...is hier ehct binne ee halve dag droog allemaal hoor.....en idd met dit mooie weer sowieso buiten!

beddegoed doe ik altijd over de deuren en zet dan wat tegen elkaar open, heerlijk zo fris

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

kan ook prima gewoon zo drogen hoor! alleen we hebben weinig ruimte binnen om te drogen das beetje jammer anders zou ik dat wel doen.

6. fafje

fafje Niet meer actief

oohh okee ja tis wel vol ineens dan heh

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje Het was gewoon dikke vette pech. Doordat we dus te laat hebben opgemerkt is de simpele blaasontsteking doorgeslagen naar nierbekkenontsteking.. Maarja eerder opmerken is niet simpel met zo'n kleintje, aangezien ze niet kan zeggen dat plassen pijn doet.

Bij een "normale" blaasonsteking is de ontstekingswaarde in het bloed rond de 30 en bij Rienke was die 110 (vorige week vrijdag).. behoorlijk heftig dus..
    Volgende keer, als de luiers anders gaan ruiken, zit ik meteen bij de HA! Want als je het eenmaal hebt gehad, blijf je er vaak wel gevoelig voor. Datzelfde geldt voor de koortsstuipen..

Heb inmiddels wel een etuitje met paracetamol, thermometer en Stesolid (medicijn voor als ze weer een stuip krijgt) in de luiertas gedaan

De schrik zit er nog wel goed in alhoewel het minder wordt. Ik heb vandaag niet meer getemperatuurd ;) (doe ik nog wel voordat we naar bed gaan) en ik slaap redelijk 's nachts. Gisteren werd het me allemaal even te veel en heb ik echt een potje zitten janken :)

@sanna ziet er mooi uit! Wat doe je met je schilderijen?

8. fafje

fafje Niet meer actief

Samdraske, ik wete er alles van, heb een tijd echt jaren last gehad ervan...en ook nierbekontsteking gehad...verschrikkelijk...ik kan me nog herinnerne dat je een topic had over stikende pampers....is dat nog steeds zo of had het daar mee te maken!????

Ach tis ook heel wat hoor...je kleine kindje net 1 en dan hele week in het ziekenhuis en al die dingen...ehct super zielig...ik moet er ook niet aan denken...en dan die stuip!!! jakkes...ff lekker al jouw spanning moest er ook nog uit, daar heb je op die momentne totaal geen tijd voor..wantd an is het haasten en van hot naar her!

laat haar maar lekekr genoeg drinken...en mss af en toe aanglengd sapje cranberrysap :)

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Moet gewoon nog ff alles "verwerken"..

Morgen even zwangerschapstest halen, ik heb zo'n megaraar gevoel in mijn buik.. Kan nog van mijn buikgriep zijn maar mijn man had het idee, je kan ook zwanger zijn..

De luiers stonken de laatste week nog erger dan toen ik het topic opende.. Vind er nog steeds zo'n smerig chemisch luchtje aan zitten maar ben er inmiddels beetje aan gewend.. Als de pampers op zijn, ga eens kruidvat proberen

10. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, jeetje wat spannend.....wat zou dat cool zijn...als je spontaan zwnager raakt :)

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    het zal wel niet zo zijn.. Maargoed toch even zeker weten.. ;) Ik haat muggen, er zit er eentje me te vervelen!

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@sandraske logisch dat je het even moet verwerken hoor, het is ook niet niks! en spannend hoor als je misschien zwanger bent!:D

hier weer 2x eruit geweest vannacht en om 6.30 vond sam het wel genoeg geweest met slapen. was gisteravond dentinox vergeten te smeren dus zal daar door wel komen:) vanavond dus niet vergeten! en geef hem nu van die druppels ook.

straks bij een vriendin van het forum hier op visite, zien elkaar ook elke week bij het zwemmen, erg gezellig! heeft een dochter van sam zijn leeftijd en een zoontje van 2 maanden.

fijne dag!

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elsie veel plezier vandaag!

@hier vandaag geen plannen, zo even paar boodschapjes doen en vanmiddag komen ze kast brengen..

14. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen... heb net wel bijgelezen maar is niet allemaal blijven hangen (of loopt een beetje dooreen)

stinkende pampers: Kan best zijn dat het nu erger is omdat ze nog de ab heeft he......
    nierbekkenontsteking: bah, is niet niks hoor. Ik had, toen ik 4 was, een niervergiftiging opgelopen (ontstoken amandelen die niet waren opgemerkt en waren verwaarloosd (dokter dacht dat het een griepje was).. dit was toen gifstoffen via mijn bloed gaan verspreiden waardoor de nieren vergiftigd raakten.) Toen heb ik in het ziekenhuis ook nog de bof gekregen... en daarna heb ik altijd wel last van mijn nieren gehad met als "hoogtepunt" een nierbekkenontsteking toen ik in groep 7 zat. En ik moet zeggen dat ik nog steeds snel last heb van mijn nieren.. echt irritant...
    Maar het is al fijn dat ze het nu zo goed doet...

Succes met de zw-test... ;) EN natuurlijk met de kast! :D

Elsie: veel plezier bij je vriendin vanmiddag!

Ook heb ik mooie schilderijtjes zien voorbij komen... leuk!

Douche/bad: hier hebben ze ook allemaal de voorkeur voor het bad hoor. Alhoewel ik met Collin ook al vaak in de douche ben geweest (vooral toen hij wat kleiner was) ik had dan zo'n draagdoek-ding voor onder de douche... (Bathing Buddies douche draagdoek | Baby Product van het Jaar) Maar nu wordt hij me te zwaar (en te bewegelijk) om in een draagdoek in de douche te hebben...

feestje van Joshua: vandaag vieren we zijn verjaardag gewoon onder ons, morgen zijn we naar een gebedsdag in het klooster waar ik vroeger heb gewoond en dan deelt hij daar een tulband-marmercake uit (moet ik straks nog maken) en zondag is het "grote" feest. Dan komen beide opa's en oma's, mijn zussen en schoonbroer en dan nog een paar goede vrienden. Het wordt geen supergroot feest (er zijn in onze directe vriendenkring nog 3 verjaardagen dit weekend dus het wordt wat verdeeld ;)) maar dat is ook niet zo erg... hebben we in ieder geval genoeg eten voor iedereen :D (en kan ik de verjaardagstaart zelf maken en hoef ik ook niet voor vlaaien te zorgen)

Hier: vanochtend extra vroeg begonnen met de krantenwijk want ik moest hier nog alle slingers ophalen. Om half 7 lag Joshua al bij papa in bed. Hij heeft een 2e controller voor de vsmile gekregen en de spelletjes Wall-E en Kung-Fu Panda.... We hebben ook nog Assepoester en Leeuwenkoning gekocht maar die krijgen Thessa en Joshua voor Sinterklaas.

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

de maat groter luier werkt trouwens prima voor s'nachts! geen natte pyjama vanmorgen, dus maar een pak bij halen.

@laetitia ik ga vanmorgen naar een vriendin:) vanmiddag gaat sam naar mijn schoonmoeder, kan ik even wat in huis doen en relaxen.

16. Laetitia

Nou, dan veel plezier vanmorgen en vanmiddag!

Hier: we gaan zometeen even naar de stad toe. Mannetje moet een VOG halen bij de gemeente en Joshua wilde naar de markt... dus dan gaan we dat maar eventjes doen...

Tot later!

17. Laetitia

fijn trouwens dat die maat groter werkt!

nu ben ik echt weg...

18. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @sandraske: Mijn schilderijen zijn gewoon te koop! Haha! Ook maak ik dingen op bestelling.

Wij gaan zo naar een vriendin lekker bij haar in de tuin spelen en miss nog naar het pierenbadje, als dat nog open is. Ik vrees van niet alleen.

19. fafje

fafje Niet meer actief

fijne dag allemaal! heerlijk weertje heh!!

@hier, ben echt mega missleijk...straks echo...erg spannend....daarna ff naar het strand met mn moeder

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje succes bij de echo!!:D

Deel Deze Pagina