@sanna goed om te weten, zal het onthouden voor straks in ons nieuwe huis @fafje succes met de echo! @elsie zag je topic in de lounge, je hebt groot gelijk, ik zou dat ook gezegd hebben.. @laetitia Gefeliciteerd met je zoon!!! @hier sensatie! vanmiddag twee politieauto's die hier tegenover de wijk in rijden en gaan bij ouders van vriend van ons naar binnen. Daarna ambulance en de artsenauto. En daarna nog de brandweer want hij moest uit huis getakeld worden. Blijkt dat hij een zelfmoordpoging heeft gedaan. Zijn zoon (Vriend van ons dus) heeft hem gevonden, ze waren er op tijd bij.. Ik ga Rienke's nieuwe kast inruimen, zal straks wel even foto maken..
@sandrakse he bah wat een verhaal!! leuk de kast inruimen! ik heb sam zijn kast net even opnieuw ingedeeld lagen nog allemaal dingen in die we niet meer gebruiken dus nu weer lekker de ruimte.
Nou het grootste deel zit in de kast, kon helaas geen foto maken want Rienke was errug vervelend vanmiddag.. Maar ze ligt op bed nu dus ff rust, straks komen vrienden van ons ff langs..
@sandraske oh dat is niet leuk als ze vervelend zijn! @fafje hoe was de echo? sam ligt net lekker in bed, hoop dat ie lekker slaapt.
goeiemorgen! hier een goedenacht!! wel weer een natte pyjama vanmorgen ondanks de grote luier... vandaag nog geen plannen. fijne dag!
Ow das balen toch weer een natte luier! Hier ook een redelijke nacht, gisteravond werd ze ineens huilend wakker dus onze hartslag schoot weer even omhoog maar ze had gedroomd denk ik.. Fotootje van de kast, hij moet nog verzet worden overigens..
goede morgen @sandraske, zo das een lekekre grote kast!!! fijn is dat heh, kun je weer alle dingen "kwijt" @elsie, slaapt sam op zn rug alleen maar!? anders moet je em andersom proberen te doen...mss slaapt ie ook wel een gedeelte van de nacht op zn buik!? Is het dat ie overvol is? of gaat het er naast? anders mss iets strakker dichtplakken? @hier heerlijek nacht 8u werd ik wakker...Mirza niet ...dus 0815 maar opgestaan wat opgeruimd en klaar gezet...heb ik zn kamer deur maar open gedaan...en ja hoor 0845 vond ie het wel tijd om wakker te worden hahah Gister naar het starnd geweest en heeft ie het echt zooo naar zn zin gehad, lekker in de zee en met het zand spelen, wat ie in zn mond doet en dan mmm zegt GATVER hahahha...dus ik zit er met mn neus boven op...hele tijd nee bah hahaha hij wa sin elk geval bekaf en ging pas na 20u slapen, dus wel logisch da ie nog moe wa.s...gign net ook gelijk op de grond liggen hahahahah ehct een luilak
@fafje heerlijk zeg zo'n luilak! De kast is inderdaad groot, heb drie kwart er nu in liggen (de rest zit nog in de mand met strijk ahum) en dan denk ik sjee waar had ik eigenlijk een kast voor nodig..
hahaha ja maar is toch fijn hoor! ik kom wel ruimte tekort omdat wijzelf een veel te kleine kleding kast hebben! ik ga ook eerdaags ff alles herinrichten! Moet zo lachen, ons balkon grenst aan de woonkamer...maarja hebben geen traphekje (nog steeds niet )....maar deur staat wel open...nu leer ik hem natuurlijk vanaf het begin daar van weg te blijven...nu gaat ie steeds heel eigenwijs tot de rand lopen en omdraaien....ik stond net te kijken, normaal moet ik zeggen weg daar of nee dat mag niet....maar nu gaat ie...kijkt me aan en lacht en draait izch om hahahaha
@elsie dan zal het waarschijnlijk niet helpen.. Hoorde laatst ook iemand die deed twee luiers over elkaar (een normale en een grotere) maar dat zal niet heel lekker liggen denk ik dan.. @fafje lekker aan het uitdagen die Mirza
ik lees ook vaak dat de romper niet te strak moet zitten...dat dat ook vaak doorlekker veroorzaakt, zou het niet weten...maar dnek ook maar mee... of omdat ie gewoon veel drinkt in die uurtjes....sind smirza geen fles meer drinkt, maar alleen wat slokken water...heeft ie een normale volle luier, en niet meer zo 1 die ehct direct uit moet...
sam drinkt idd nog een fles voordat ie naar bed gaat en we geven hem drinken voordat wij naar bed gaan omdat ie ander s'nachts wakker word en dan drinken wil. en hij had vanmorgen om 5.30 ook wat gedronken en pas om 8 uur uit bed dus zal misschien te lang de luier aan hebben zat gewoon echt vol.
ja ik dnekd at het daar aan ligt... of je zou van die luierbroekjes kunnen proberen en die snel om 0630 om doen...of uberhaupt dan al een schone luier aan doen...tja zou het eigenlijk niet weten...dat hou je toch niet tegen denk ik, omdat ie gewoon veel vocht binen krijgt