Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

denk ook dat het door de hoeveelheid vocht komt hoor, gelukkig is het alleen zijn romper en pyjama en niet het hele bed.

@sandraske leuke kast!! al helemaal ingericht nu?

sam ligt nu lekker te slapen, hij was ook lekker ontdeugend vanmorgen, heb hem op een gegeven moment in de box gezet zodat ik de badkamer schoon kon maken, dat was hard nodig! heb ik nooit zin in haha. ook 2 wassen gedaan, echt balen dat de droger stuk is hoor, al hangt nu alles lekker buiten.

2. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hoi!
    @fafje: goed zeg! Hartje gezien! Gefeliciteerd! geniet maar lekker van hoor!
    @kast. Wat een heerlijke grote kast, als ik dat zie denk ik ook dat ik amar eens een nieuwe moet, nu past alles er ruim in, maar de tweede moet straks er ook bij..
    @doorlekken. Luca had dat ook, heb toen andere gekocht, van pampers, die werkten beter voor de nacht. Superdry of zo. Wel ook een maat groter. Die deden we alleen voor de nacht aan en dat was ok.

hier eindelijk het speelgoed wat ik wilde kunnen kopen op marktplaats. een brandweer kazerne en vanochtend ook zijn nieuwe fiets! helemaal stoer! De kazerne krijgt hij van ons en de fiets van opa en oma. Maar die hebben we wel zelf gekocht. een 14 inch. Was een zoektocht, want de meeste fietsen zijn 12 of 16". Daar was hij te groot voor en te klein, dus dit was wel de beste oplossing. Maar ja, dan moet je er wel een vinden. Nou ja is gelukt dus! KOmende week cakejes bakken voor de traktatie en eten maken voor het feest en alles in huis halen. Weet nog niet wat we qua taart doen. Gewoon nog meer cakejes of een taart bakken, maar ja voor 25 mensen is dat veel taart. cakejes is makkelijker.
    NU even wat opruimen, lijkt hier alsof er een week niets gedaan is.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sanna zag de foto op FB, kan ie lekker fietsen!

@kast hij is zo goed als ingericht en hij is nog lang niet vol (=meer shoppen :D:D:D)

Vanmorgen mijn ouders opgehaald op eindhoven airport, is wel relaxed, hoef niet zo ver te lopen.. Samen met Rienke nog even naar de vliegtuigen gekeken die landden...

Rienke errug weinig geslapen vandaag, drie kwartier denk ik. Nu ligt ze even op bed maar ze is aan het broembroemen..Nouja vanavond maar op tijd er in..

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    He meiden, ik ben er wel hoor en volg jullie ook maar door het mooie weer en omdat Jeroen lekker vrij heeft ben ik hier minder te vinden maar dat komt wel weer!!
    Tot snel en een hele dikke knuff van mij en chloƩ!!

5. fafje

fafje Niet meer actief

Sandraske, heb gestemd op Rienke!! :)

Sanna, ja je kan ook een kwark taart (of 2) maken, is op zoch snel gedaan!? of 1 taart en wat cakejes?
    stoer hoor die luca met zn fiets!!

Palmie, lekker genieten met jeroen!! super cute dat filmpje en leuke foto;s van die kleine joh! Hoe gaat het met je vermoeidheid

@hier, heb geen puf meer...strand om 1530 was ik er...kleine vind het zo gewledig...hij heeft zoveel te zien...kraait het echt uit van blijdschap!
    Daarna om 17/1730 een terrasje uitgezocht...daar gegeten, eten kwam pas 1845 ofzo....niet ehct super...maar mn moeder trakteerde dus we deden niet iets al te duurs natuurlijk..kleine at van alles mee...wa swel al super moe...maar wel heel lief...

ligt net om 20u op bed, ehct helemaal doodmoe...hihi dus die laat ik morgen leker uitslapen!! ik ben ook helemaal even op!

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje thanks! Klinkt als een leuke dag!! Zag foto's op fb, lekker zeg zo vlakbij het strand wonen..

7. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, ja dat zeggen wel es mensen vaker...maar voor mij is het zo normaal hihih...ik weet nie beter...vind het nie zo "bijzonder ":p:p...tis wel ehct heel leuk dat we altijd kunnen gaan dat wel!!

al lijkt me een groot park met veel groen ook zo heelrijk...is hie rook wel..maar ik vind niet echt veel

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij gaan op vakantie naar zee :p

Net Rienke en bed verschoond, ik ging even kijken en ik zie een natte vlek. Luier niet helemaal goed gezeten, ze was echt poepie chagrijning maar liever dat dan in een nat bed!

9. fafje

fafje Niet meer actief

goed emorgen allemaal!!!

hoe is het!?

@hier, 8u werd het mannetje wakker...ben al volop aan het huishouden

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier was het half acht vanmorgen, nu ligt ze weer even op bed maar ligt te kletsen..

Vanmiddag 2x feest, doop van dochter van een vriendin en dochter van andere vriendin is 1 geworden..

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    tijdje niet meegelezen (sry :p) maar vanmorge wel posi getest :D:D

12. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, lekkah druk heh :p ...lekker laat wakker mevrouw rienke...,hoe gaat het slapen nu eigenlijk snachts/vroeg wakker etc!?

@hier, eindelijk vind mirza boekjes een btj interessant...en hij kan de bal en auto aanwijzen ....:) zo schattig...en als ie de bladzijde met het fruit ziet zget ie mmmmmm hahaha
    En als je vraagt waar de schoentjes zijn, wijst ie naar zn voeten!

Ohja ennn hij mag nu alles wat Bah is, zelf weggooien in de prullenbak :)

13. fafje

fafje Niet meer actief

wauw gefeliciteeeeerd!!!! ohhh wat spannend weer heh :)

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@roozjuh gefeliciteerd!!

hier ook een goedenacht sam helemaal niet gehoord tot 7 uur vanmorgen. net een rondje gefietst en zo ff opruimen in huis en verder nog geen idee.

fijne dag!!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dank dank dank :D

fafje jij ook gefeliciteerd zie ik :D!!!

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @roozjuh gefeliciteerd!

@fafje slapen 's nachts gaat goed, alleen overdag is drama. 1 slaapje red ze niet en 2 slaapjes wil ze niet. Heel handig dus...
    Leuk zeg boekjes lezen!

@elsie lekker al gefietst!

17. fafje

fafje Niet meer actief

sanraske, toen mirza over ging naar 1 was dat ook ff een week lastig...

enige wat je kan doen is het ene dutje dat ze wel wilt pakken per dag ene btj verschuiven, zodat ze het ermee moet doen....

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

zo sam ligt lekker in bed, die was moe! was steeds aan het piepen, dus broodje gegeven en lekker slapen. als ie wakker is badje maar opzetten voor hem, het is lekker warm! misschien einde van de middag nog een stukje wandelen.

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou ze heeft een half uurtje geslapen :( Hopelijk slaapt ze zo in de auto nog ff..

fijne middag nog allemaal!

20. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, veel pelzier...oei wel jammer half uurtje maar...slaap heeft ze vandaag wel nodig!!!!

elsie, ja lekekr weertje heh

@hier, na mirza's dutje, gaan we ff naar het bos speeltuintje..en dan komt einde van de dag mn schoonmoeder langs!

Deel Deze Pagina