beide soms warm ik de melk op maar geef ook vaak genoeg koud...yoghurt vind ie sowieso erg lekker....wordt het nie zo snel zacht...doe er tegenwoordig ook "normale" muesli bij...is grover...iets meer bite
ik ga het morgen ook met yoghurt proberen, heb namelijk alleen nog melk voor vanvond morgenochtend boodschappen doen!
is lekekr hoor, zelf vind ik cruesli met yoghurt lekker, maar dat krigjt ie pas als ie kiesjes heeft!
Nou weer thuis.. Rienke was helemaal kapot! Heeft amper geslapen vandaag, was wel heel gezellig vandaag en lekker weer!!
sandraske, oh dus ze heeft zich wel kunnen ermaken!! ...ja ze zal wel helemaal doodop zijn! @hier, bij schoonouders gegetem, super gezellig..nog ff speeltuin geweest...en mirza heefte hct super goed gegeten, de penne met pesto en scampie's van Vapiano...inc de garnalen en daarna nog een een pure aardbeisap knijpzakje van AH
ik heb trouwens de laatste fles weggelaten, ben benieuwd of ik er vannacht uit moet @fafje lekker gegeten zo te lezen!
@sandrakse ik hoop voor je dat je lekker kan slapen! vriend heeft boterkoek gemaakt, ruikt zo lekker!! maar echt niet goed voor me haha
elsie, aahhh lekkerrrrr sandraske, oh ehct ...nou ben benieuwdddddd....kan bijna geen echte honger meer zijn denk ik...tenminste als ze overdag genoeg eet..?1 @hier, kijken jullie ook Obese op rtl4 ??? jeetje zeg wat een verschil, heb echt respect oor die man!
heel lekker die boterkoek, heb een klein stukje gehad. ik kijk niet naar obese, wel een erg dikke man!! hoop dat het hem lukt met afvallen. ik ben dr ook nog steeds mee bezig al ben ik lang niet zo dik haha. nog 6 kg dan ben ik zoals voor de zwangerschap maar wil liefst dan nog 3 a 4 kilo eraf hebben.
Nou ging goed zonder fles! Ze was om kwart voor zeven wakker van manlief maar ze was eigenlijk nog moe dus ze ligt nu weer ff op bed.. Lekker boterkoek, inderdaad niet goed voor de lijn.. Vandaag weinig plannen hier, beetje thuis aanmodderen en de boodschappen doen...
sandraske, oh nou dat klinkt goed dus, anaond weer proberen! @hier, goede nacht...mirz atreuzelt een btj met zn ontbijt! moet zo naar de tandarts...ga ons klaarmaken!
succes bij de tandarts! Ze heeft die fles helemaal niet meer nodig, krijgt al te veel zuivel, dus wil er eigenlijk vanaf..
wel fijn dat het slapen nu zo goed gaat anders was 't toch lastig ik bn misselijk jeeeeeeeetje....als k mn ogen sochtends open doe voel ik t al....blehhh
@fafje succes bij de tandarts! @sandraske fijn een goede nacht! hier ook een goedenacht, werd alleen zelf rond 2.30 wakker met kramp in mijn buik daarna 15 min op de wc gezeten en toen ik weer boven kwam werd sam wakker van mij dus ff getroost en weer gaan slapen tot 7.30 vanmorgen boodschappen gedaan en huis opgeruimd, ben nog niet klaar maar ff zitten! vanmiddag komt mijn moeder gezellig langs.
Hoi meiden, Hier gister een hele leuke dag gehad bij mijn vriendin in De Bilt, Chloé was bij opa en oma en Jeroen met een kameraad naar een gamebeurs in Utrecht! Chloé ligt nu lekker in bed en woensdagochtend ga ik voor de zekerheid nog een keer naar de fysio met Chloé, we vinden dat ze haar linkervoetje nog steeds zo raar neerzet tijdens het lopen dus we willen ff een aantal dingetjes uitsluiten, baad het niet schaad het niet toch? Ik ben nog steeds wel erg moe en sinds 2 mnd word ik ook bijna niet meer ongesteld( nee ben niet zwanger) dus ik weet het ook niet meer, het zal allemaal wel
@palmie inderdaad gewoon naar laten kijken als je twijfelt! Wel balen dat je nog zo moe bent, dokter had er verder geen verklaring voor?
Sjee mijn muis slaat steeds op hol, heel irritant! Hier ook rustig aan gedaan vandaag, de wekelijkse boodschappen en wat strijk en voor de rest met Rienke gespeeld. Nouja die zit nu al bijna een uur met stapelbakjes te spelen. Ik vond die nog ergens, ik denk o dat vindt ze wel leuk en dat blijkt.. . Ik ga wat speelgoed boven zetten en dan af en toe wisselen want het staat hier megavol in de kamer!!
@palmie balen dat je nog steeds zo moe bent! hier vanmiddag nog ff naar de winkel geweest voor brood, en ff gewandeld met sam en mijn moeder langs de kinderboerderij.