palmie, jeetje het slaat nu dus op je menstruatie...ook nie echt goed hoor... ik hoop ehct zo dat het snel oorbij gaat, is natuurlijk geen doen dit... @speelgoed, ja al zn 'oude" speelgoed ligt in zn kamer ...en an de verjaardag allemaal binnen... Maar Mirza speelt ook ehct graag in zn kamer ( ik zit dan in een andere kamer lakbij, zijn kamertje is helemala babyproof...dus dat is zo schattig...gaat ie ehct spelen daar met zn oude speelgoed.. stapelbeker doen het ngo steeds goed...vaak als we ergens heen gaan, neem ik er 3 mee...end an issie altijd lekker zoet @tandarts, was helemaal oke, btjs choongemaakt thats it...verder bij mn moeder gelunched...mirza heeft 2 gekookte eieren op!! hahaha..nou goed...en aond eten heeft ie tilapiavis goed gegeten en natuurlijk zn aard...helaas geen wortels...daarna wel een bak aardbeien...dus ach
Hoi! Luca is lekker met papa naar boven om in bad te gaan. Ik lekker op de bank. Ik begin nu eindelijk een buikje te krijgen, ben woensdag 15 weken! Heb vanochtend toen luca naar de PSZ was boven opgeruimd en schoongemaakt. Helemaal poetserig en zo, lang geleden. OOk beneden luca's speelgoed opgeruimd en de duplotrein naar boven gedaan, hij krijgt nu weer mooi nieuw speelgoed, dus even ruimte maken! Toen ik hem ophaalde hoorde ik dat de schoolfotograaf geweest was, was ik totaal vergeten!! Wel leuk, weer een frisse foto van mijn bijna 3 jarige. Ik heb hem lekker buiten laten spelen en we zijn een rondje gaan fietsen, met de hond. Hij kan het al best aardig ook sturen en zo. Wat wordt hij groot. En zomaar uit het niets komt hij met wijsheden zoals, nog een nachtje slapen en dan is het dierendag! Zo knap! Hier nog een paar foto's en dan zal deze troste mama niet meer zo pronken met haar grote zoon!
@fafje: oei de ochtendmisselijkheid is gearriveerd!! Crackertje naast je bed leggen he, dat helpt. Tenminste als je hem dan opeet voordat je opstaat. Gelukkig was de tandarts oke. IS altijd weer fijn!
sanna, jeeetje wat wordt ie groot zeg!!!!! super schattig...en die fiets, ehct een stoere ook! haha die wijsheden, lijkt me zo'n leuke leeftijd ook...spannend verjaardag is bijna Wat leukd at je een buikje kirjgt... 15 wkn leuk dan schelen we niet zo kort, toch leukkk! Ja idd ik ga dat maar es doen, al moet ik zeggen..ik ben wel heel missleijk, maar heb niet zo'n vies gevoel van..ik moet kotsen...tis alleen wel ehct een draaierige maag blehhh hihihi..als ik eet is het wel tijdelijkw eg Wij net gegeten, tegenwoordig trowuens hebbenw e hier ene nieuw ritueel...na het eten nog even spelen...en dan wassen/badje en pyjama aan en op de bank nog wat water drinken en op de laptop mag ie dna 2x een filmpje van bumba kijken...is ehct zn rustmomentje...maar hijw ete dat het daarna bedtijd is...nou zeg....hij moet nu elke avond heel evrdrietig "huilen "....niet ehct hoor..maar wel een btj...vind het zo zielig hahaha maarja bedtijd heh
@sanna wat een grote vent al zeg! @fafje hier ongeveer hetzelfde ritueel, eten, spelen, wassen, tanden poetsen, pyama aan, boekje lezen en flesje water bij mama op bed en dan naar eigen bed en slapen.. @hier Rienke had slaapdag, vandaag wel twee keer geslapen maar ze had gisteren natuurlijk niet zo veel geslapen.. Gisteren was trouwens wel een leuk momentje, vriendin van mij wil Rienke koekje geven maar had in haar andere hand bakje komkommer. Rienke pakt koekje aan, gooit het weg en pakt een komkommertje! Iedereen gelijk commentaar nou dat kind is een konijn!
@sannaa wat een grote jongen is het al! @sandraske nou prima toch als ze komkommer wil eten, mensen altijd met hun commentaar! sam ligt lekker in bed nu, hij had best goed gegeten, gebakken aardappels klein beetje brocolli en beetje visticks.
Fafje, volgens mij ga je nu echt merken dat je zwanger bent he, de kwaaltjes worden ietsje meer he Nogmaals, wat een mooi ventje hebben! Sandraske, ach mensen moeten nu eenmaal comentaar hebben joh, lekker laten gaan. Is Rienke weer helemaal de oude? Elsie, volgens mij ging het iets beter met slapen of niet? Sannaa, wat word Luca al groot zeg! Hier heb ik de hele tijd buikpijn, vreemde bedoening hoor en ben ook nog eens alleen, Jeroen heeft nachtdienst bleeeehhhh Morgen weer werken, ik kijk nog even project catwalk af en dan ga ik lekker slapen.
Rienke is nog niet de oude, vraagt veel aandacht en is heel prikkelbaar omdat ze sneller moe is.. Ze weigert te slapen overdag dus ze is ook nog extra moe.. Nouja de verpleegster had me al gewaarschuwd dat we thuis wel wat problemen konden verwachten. Gelukkig eet en drinkt ze wel goed.. Vannacht heeft ze wel redelijk geslapen, paar keer wakker geweest maar ik heb het idee dat ze veel droomt met een speentje slaapt ze vaak wel verder..
goeiemorgen! @palmie het gaat idd wel wat beter met slapen, alleen als ik er s'nachts uit ga omdat ik naar de wc moet dan word sam daar wakker van. vannacht dus ook wakker en sam ook omdat ik naar de wc moest. daarna wel verder geslapen tot 7.45. fijne dag!
elsie, is jullie huis zooo gehorig, of slaapt sam gewoon heel licht!? ik bedoel als hij overdag slaapt kun je dna gewoon alle sin huis doen, of wortd hij dna ook overal wakker van!?
@fafje boven is het bij ons best klein en de wc zit naast zijn kamer dus logisch dat ie daar wakker van word.
@elsie hier zit de badkamer ook naast Rienke's kamer.. Die wordt daar ook wakker van.. ik ga voortaan 's nachts maar beneden naar de wc..
@sandraske sam word ook wakker als ik naar beneden loop.. trap kraakt! moet gewoon niet veel drinken hoef ik ook niet naar de wc s'nachts haha
ik trek altijd "half"door snachts....dus druk de knop nie helemaal in, maar er spoelt dan wel water, ik doe dit tewijl de pot dicht is...dit scheelt echt enorm!... maar ik dnek ook dat ie da licht slaapt, als de trap al kaakt en je dara van wakker wordt... ik heb trouwens al heel lang in mirza's kamer ene klok, die heel hard tikt...zo is er altijd geluid in zn kamer en dus nie altijd muisstil...
ik trek niet eens door maar gewoon door het geluid word ie denk ie denk ik wakker. dus idd een lichte slaper maar gelukkig valt ie wel weer snel in slaap. en slaapt ie ook wat langer als voorheen het is nu ergens tussen 7 en 8.
@elsie oja das niet handig een krakende trap.. Nou hier is altijd wel geluid, overdag auto's en 'snachts blaffende honden van de buren. Daar slaapt ze gewoon doorheen maar als ik naar de wc ga wordt ze wakker! Rienke heeft net pasta gegeten zonder saus, denk dat ze tomaat niet zo lekker vindt.. Dus ik heb maar gewoon de groenten, gehakt en de pasta bij elkaar gegooid en ze at het gewoon zo op!