aah wat leuk heh....zo zat mirza dus laatst bij mn schoonouders ook met de pasta en gulzig naar binenn te werken...zo leuk om te zien!! Nou ect wat een slaapkop is hij ...ligt vanaf 1230 in bed...slaapt nu ngo steeds...en het is bijna 1510! Zelf voel ik me ect een btj zielig....mn huid is wat onzuiver en geirriteerd, ben echt super moe...ect eel erg...bah wat vervelend!!! Man is wel eerder tuis gekomen...kon snipperne ..maarja die ligt nu te pitten op de bank!! tis toch wat.. ik wacht nu op mn moeder op boodschappen te doen... ga vanavond heerlijk pasta met gorgonzola met kipfilet, rucola en pijnboompitjes!!!! ehct trek in!....eens kijken wat we voor mirza verzinnen
Slaapkoppenhuis daar! Rienke ligt ook al weer een tijdje op bed, ow twee uur al zie ik.. Die pasta klinkt heerlijk! Succes met je verdere kwaaltjes!
haha ja bedankt hoor recept: slagroom, gorgonzola laten smelten..vuur uit, geklust eitje erdoor heen...en verder alle toevoegen wat je nog wilt.. ( ik doe er kipfilet in, rucola en pijnboompitjes, kip en pitjes heb ik vantevore dan al gebakken!) je kan ook prei en campignons doen ofzo! lekekr met penne of tagliatellie! (oh qua kruiden, alleen wta peper...vind ik het lekkerst) als laatst dus de pasta erdoor!
hoi!! vanmiddag op visite geweest bij een vriendin, was erg gezellig was tegen 18.00 thuis gelijk eten gemaakt en gegeten, sam ook goed gegeten van de sperziebonen aardappels en gehaktballen! daarna lekker in bad en nu ligt ie net in bed.
@fafje heb je recept weer opgeslagen.. @elsie gezellig en Sam ook weer goed gegeten! Rienke ligt ook net in bed, ze is het er nog niet mee eens Vanmiddag nieuwe foon gekocht, mijn oude viel steeds uit heel irritant! alleen ik snap er nog geen drol van dus ben weer avondje zoet..
elsie, aaah wat goed!!! applausje voor Sam, je zal zien dat ie het steeds vaker en langer gaat doen!!! spannend! het begin van het lopen Sandraske, ja het was echt heerlijk, al zeg ik het zelf hahahahaha...je moet wel van gorgonzola houden, zo lekker romig joh..mmm met penne ahd ik het gedaan...mirza hefet wat gesnoept van alles..maar niet ehct denderend....voor hem ha dik wat pasta met een btj pesto erdoor ook gedaan, en wat kip en champignons apart..en dat ging er ook wel btj in... @hier, kleine man is nu zooo gefocust op het naar bed gaan, gaat ie heel zielig huilen hahah..ehct maar 20 sec ofzo...maar toch..zodra ie in bed ligt, doe ik ff gek..en issie weer rustig, lampje aan en ik ben ehct binnen 5 sec uit zn kamer... Mn kast en koelkast zijn weer helemaal gevuld..heerlijk...alle swere in huis!
Slapen, Chloé slaapt de ene keer ligt en de andere keer weer heel vast, ik trek trouwens snachts ook nooit de wc door die zit hier ook naast haar kamer! Morgenvroeg weer met Chloé naar de fysio, ben benieuwt en daarna gaat ze weer ff lekker met Renske spelen
palmie, succes bij de fysio...ben er wel benieuwd naar!!! toch fijn als er dingen uitgesloten kunnen worden! En veel plezie rbij Tukker en doe de groetjes!
Hoi allemaal, ik kom weer eens even snel spieken. Heb helaas geen tijd om bij te lezen. Hier op dit moment erg druk en stressy... Ik moet vandaag naar de opticien om te kijken voor een nieuwe bril. (Heb al een paar weken acute last van hoofdpijn 's avonds dus de dokter zei dat ik eens moest kijken of het niet gewoon tijd was voor een nieuwe bril. als dat het probleem niet oplost moet ik volgende week weer terugkomen). Daarnaast heeft Collin sinds vorige week een schimmelinfectie of eczeem op zijn billen. Daar heeft hij nu een of ander zalfje voor. Met mijn oma gaat het ook niet zo goed. Die was eergisteravond uit bed gegaan in het revalidatiecentrum, is daar naar onder gelopen en wist toen niet meer waar ze was of waar ze naartoe moest gaan. Dus heeft de verpleging besloten om haar een zendertje om te doen zodat ze een melding krijgen zodra ze haar bed uit stapt. Toen we maandagavond bij mijn ouders waren (we moesten naar de tandarts en bleven daar eten) en mijn zusjes waren ook daar hebben we maar gelijk de opdracht gekregen om bij oma thuis langs te gaan en daar te kijken welke sieraden enzo we van haar wilden hebben. Dat viel me erg zwaar. Ik weet dat ze toch niet meer thuis gaat komen (ze staat op de wachtlijst voor een verpleegkliniek) maar om nou gelijk al haar sieraden mee te krijgen is toch wel heftig.... Gister had ik dus ook nergens zin in. Ben lekker aan het naaien geslagen. Heb kussens voor in de bakfiets gemaakt. (Hier was maandag stoffenspektakel dus heb heel wat stof en tafelzeil gehaald voor kleren en bakfiets-kussens.. ) Het hielp me ook om mijn aandacht niet de hele tijd bij oma te hebben. Vorige week heeft mannetje te horen gekregen dat hij maandag, disndag of woensdag gebeld zou kunnen worden als hij bij de afvloeiregeling van het werk zou horen. (maandag betekende dat ze wel gingen kijken of hij op een andere functie binnen het bedrijf terecht kon, dinsdag en woensdag betekende dat je vanaf dec/jan geen wrk meer had) Maandagavond werd Roger gebeld. Wel met de mededeling dat de enige reden dat hij gebeld is geworden is omdat hij projectmanager jr is en alle jr functies sowieso niet meer konden blijven. Maar per 1 oktober had zijn baas hem aangedragen voor promotie (dat kan normaal pas met 1,5 jr en Roger zit er net 8mnd... zijn baas wilde hem echt niet kwijt). Nu was het maar de vraag of en wanneer deze promotie goed werd gekeurd en of dat eerder was dan wanneer de afvloeiregeling in zou gaan. De verdere details mbt de afvloeiregeling daar zouden ze het bij het persoonlijk gesprek van gisterochtend (kwart na 11) over hebben. Maar gisterochtend om half 9 werd Roger al gebeld door zijn baas om door te geven dat de promotie was goedgekeurd en dat hij dus per direct projectmanager 1 is incl. alles wat erbij hoort (salarisverhoging enzo)!!!!!! Dus was de afgelopen dagen weer een wervelwind van emoties.... pffff... Mannetje werkt vandaag thuis en is vanmiddag even weg dus ik denk dat ik vanmiddag nog wel ff op de laptop online kan komen (internetkabel van de pc is kapot en moet nog vervangen worden)... zal ook kijken of ik dan weer kan bijlezen... veel knuffels voor iedereen!!!
Nou de fysio zei dat we misschien maar moeten gaan proberen om stevigere schoenen aan te doen want daar is ze nu wel aan toe en hij gaf ons wat tips mee, verder zag alles er goed uit en kunnen we alleen maar weer afwachten totdat mevrouwtje gaat lopen Laetitia, nou meid das inderdaad nogal wat,dikke knuffel voor jouw hoor!
laetitia, goh klinkt idd heftig...doe maar rustig aan! palmie, ik moet zeggen als mirza zn schoenen aan heeft stapt ie wel steviger....alleen nog thuis blote voeten en verder altijd schoenen aan...heb die flexizool schoenen...en nog adidasjes...die ook zo'n soort zool hebben, voelen hetzelfde achtig aan... wel fijn dat het gewoon aan de schoenen wellicht ligt...en niet iets anders @hier, zo ik kom net uit ene hele lange douche ..kleine man zal zo wakker worden
Fafje, ja acht het is in ieder geval niks ergs en we kunnen het proberen met die stevige schoen wie weet helpt het! Hoest met je kwaaltjes en hoe voel je je vandaag?
hoi meiden!! @palmie fijn dat er niks ergs aan de hand is! en idd proberen met wat andere schoenen. vanmorgen lekker gezwommen met sam, hij kan echt al los in het water hij blijft goed drijven, en hij stond daar ook weer los op het aankleedkussen, en nu net ook even