Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, ja heerlijk is dat heh, lekker niks meer doen....ik ook hoor! heb je nog getest trouwens!?

@hier, vanmiddag pap met mirz aop pad gestuurd, speeltuin en wat boodschapjes...dacht ff ene dutje te gaan doen...lukte me niet...ik dnek aan zoveel dingen pfff hahah...toc kunnen rusten dat wel...

En ja hoor ineens kreeg ik me toch een aanval...trek in haring!! haha dus manlief had een broodje meegenomen :p:p

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

haha fafje haring!!

hier vanmiddag ook een dutje gedaan was ineens moe! was wel ff lekker hoor. vanmiddag lekker de hele middag thuis geweest en sam was zo lief aan het spelen met zijn auto's en blokken.

3. fafje

fafje Niet meer actief

ah wat lief, lekker zeg dat jij zo nu en dan dutjes kan doe :)

hoe gaat het nu met sam en zn fruit

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hallo!!!
    fafje is lekker zwanger aan het zijn lees ik!
    Elsie lekker gezwommen met sam en hij staat los!! Knap hoor!
    Laetitia: heftig allemaal!! Sterkte met je oma en in ieder geval goed nieuws van je man.
    Palmie; Nieuwe schoenen dus voor Chloe! Misschien gaat het voetje wel bij trekken als ze meer gaat lopen.

Hier een drukke dag. Sochtends gezwommen en vanmiddag cakejes gemaakt en net ze versierd.. Was wel druk zo, maar ze zijn af! Nu de vriezer in.
    Maarrr, nu kan ik morgen lekker rustig aan doen en even vast wat dingen halen voor Luca's verjaardag. En niet nog eens 45 cakejes maken. Dat is wel een fijn idee.

5. fafje

fafje Niet meer actief

sanna, nou idd...beter nu de drukt emaar gehad te hebben!!..spannend heh...is hij morgen jarig!?! vier je het in het weekend!?

6. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    fafje: hij is zaterdag jarig en dan vieren we het ook in de middag.

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Sannaa, ja het is te proberen, die schoentjes zijn natuurlijk iets zwaarder dus misschien dat dat helpt en ze haar voetjes inderdaad recht neerzet!

Sandraske, lekker uitgerust?

Fafje, hoest met de haring hahahaha

Hier gaan we zo lekker aankleden en dan Chloé naar opa en oma brengen, fijne dag allemaal!

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sanna cakejes af das wel prettig dat je dat niet op laatste moment hoeft te doen!

@palmie hoop dat het helpt de schoentjes.. wij zijn allemaal aan het proberen Rienke te laten staan maar ze houdt haar benen gewoon horizontaal!

@fafje was de haring lekker?

@laetitia dat klinkt niet zo best allemaal, sterkte!

@elsie je mag zeker trots zijn op Sam!

Ik ben weer redelijk bijgekomen, al heeft Rienke vannacht wel heel onrustig geslapen, van de drukke dag gisteren denk ik..

In het boekje van KDV stond dat ze de hele dag aan het kletsen is en dat ze gezellig "thee drinkt" met de kopjes en de schoteltjes..
    Ze is al een paar dagen boos als haar brood op is 's morgens en ze slaapt de laatste twee nachten heel onrustig.. Dus ik denk dat ze die laatste fles toch "mist".
    Weet niet zo goed

9. fafje

fafje Niet meer actief

palmie, veel plezier!

sanna, oh spannend!

Sandraske, aaah ehct nouw at schattig zeg...dat ze dat nu al doet!! te leuk!v
    Ik zou rienke lekkr een heel goed ontbijt doen (dus mss nog wat fruit na, of plakje onbijtkoek oid) en vlak voor het slapen een bakje yoghurt...
    sowieso vlak voo het slapen gegeten...mss helpt dat...

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

hier wel weer een goedenacht, om 6.15 was sam wakker heb hem lekker bij mij in bed genomen en zo hebben we nog tot 8.20 geslapen! net sam ontbijt gegeven even hem gewassen want was gister vergeten een grotere luier aan te doen dus helemaal nat! gelukkig alleen de pyjama en romper en niet slaapzak en bed. dus sam is weer schoon en speelt nu lekker in de box, kan ik ff ontbijten.

vandaag geen plannen het regent:( hoop dat het nog droog word dan ff naar buiten.

fijne dag!!

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier regent het ook! Dus niet naar de markt vandaag..

@fafje ik probeer vanavond inderdaad iets later te eten en morgenvroeg eens de muesli met yoghurt proberen, kijken of ze het dan wel wil.. Is wel wat meer werk dus maar eerder opstaan, nu zet ik ze op de kdv dagen 's ochtends gewoon in de kinderstoel met boterham en fles.. ;)

12. fafje

fafje Niet meer actief

jaa anders mss wat pap in de fles!? zeker op dat soort dagen idd dan kan het langer duren!

ik maak de muesli trouwens echt dik aan...dus heel stevig...best veel muesli dus...ipv van 2 eetlepels wat op verpakking staat...

Hier is de muesli op...end an eet hij 2 boterhammen...thee en optimel (ja helaas heb ik even geen andere oplossing, dit vind ik met de minste suikers dus ja)

En erna mag ie dna een tussendoortje, zoals ontbijtkoekje...of heb toevallig eierkoeken in huis, mag ie ehct wel ene stukje van...of (rijste)crackers
    Hij krijgt toch straks zn fruit...zit ie ehct wel vol!

Je kan ook als je savonds brood geeft, mss iets warme geve, dus tosti kipfilet met kaas ofzo...mss vult dat iets meer?

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo die mirza die kan goed eten!

papfles wil ze helaas niet meer.. niet met halfvolle melk en niet met opvolgmelk en alle soorten granen al geprobeerd maar helaas..

Heb maandag een ei gebakken 's avonds en haar ook maar een stuk gegeven, ze moest even wennen maar ze at het wel op!

Ik heb het fruit al opgedeeld, 's morgens en 's middags en dan een crackertje erbij..

tosti is inderdaad wel een goeie, niet eens aangedacht..

Gisteravond een peutermenu en yoghurt gegeven maar daar heeft ze dus niet genoeg aan..

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik zie dat ze van olvarit ook soep hebben tegenwoordig, dat kan ik ook nog proberen 's avonds bij het brood..

15. fafje

fafje Niet meer actief

rienke is ook ehct een lekkere vreetzak ana het worden....dus mss kan ze wle nog meer eten dan ze nu al doet over heel de dag!...iets meer calorie rijk wellicht...

hier wordt trouwens ook flink gelunched vaak kwark (knijpkwark of gewoon bakje yoghurt) +2 boterhammen....en dan kort daarna een tussendoortje...hij heeft na zn dutje ook altijd ehct honger...

weetje wat ie ehct zooo lekekr vind, die mueslirepen van nestle...zij wel duur vind ik 3 stuks voor 1 euro zoveel dahct ik..

ja ik deel fruit ook op hoor...vaak na het eten krijgt hij ngo een bakje fruit

16. fafje

fafje Niet meer actief

nou toevallig had ik die gratis aangevraagd....heb em ook liggen...ik ben helemaal niet van potjes...maar dit vond ik wel een goed idee..

mss is dat sowieso lekekr als tussendoortje of voorgerechtje...half potje soep ofzo...

wel handig, wnat in soepen die wij eten zite hct heel veel zout!...en ik maak nooit zelf soep :p

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik maak ook echt nooit soep! Ja ik gooi een blik unox in de pan om op te warmen..

Ze eet eigenlijk niet superveel calorieen, groentes eet ze een berg en brood vindt ze super lekker.. Oja en yoghurt dat vliegt erin.. Beter dan yogidrink, snoepjes, ijsjes en friet met frikandellen! Dat krijgt dochter van een vriendin van mij (net zo oud als rienke)..

18. fafje

fafje Niet meer actief

nou snoep vid ik ehct niet normaal! frikadellen eet ik al helemaaaal niet...

ik heb tegenwoordig geen probleem met 3 frietjes, als ik dat zelf eet...maar tis zeker geen gewoonte...en al helemaal geen maaltijd...patat alleen als avondeten doe ik sowieos ook nooit!

ja yogi geef ik ook niet...maar moet wel eggen dat ik fristi heb gegeven omdat hij zo lastig zuivel drinkt...hij vind het ehct smerig...vandaar nu optimel..pfff...gelukkig vind ie volle yoghurt ehct heeerlijk...maar om dat nou 3x per dag te geven..moet wel een btj afwisseling vind ik...

Mirza mag bijv van mij wel kibbeling eten...alleen dan zonder het korstje hahah...maar hij vind het lekker...en vet visje is niet erg op zn tijd...

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    nee friet als maaltijd zoiezo niet en als we hier thuis friet eten, bak ik het voor haar in de koekepan.. (wij snijden friet zelf)

Ben echt geen megazeikerd maar ik vind snoepjes niet nodig voor een kind van 1, een doosje rozijntjes krijgt ze wel af en toe.. of van die fruitstukjes van de hema..

20. fafje

fafje Niet meer actief

nee sorry snoep en chocola sowieso hier liever niet tot 2 :D...

zeker nu daT eten nog een " issue" is....hoe sta jij tegenover chips!? in mij omgeving krijgne die kindjes al van 1 chips...ja ik vind dat regelrechte onzin...ik heb wel goodies chippies...zo lekekr en zonder zout...en toch wat te knabbelen...gewoon voor zo nu en dan...

@hier nou kleine ha dik om 11.15u in be dgelegd...weet niet hoelaat hij in slaap viel..ben zelf gaan liggen rond 1230....hoord ehem 1315...toen dahct ik kut...k ben nog niet in slaap...en hij is al wakker...maar joh pas 1430....hoord eik hem echt...en was ik zelf dus ook even in slaap gevallen! zo blij..

ben wel ehct onwijs moe...even snel voor gesneden peen en ui gehaald en vers brood voor morgen...
    hutspot staat op het vuur! mmm heb rundersauscijsjes voor erbij...kleine eet vegetarisch :D

Deel Deze Pagina