Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @chips nee ook liever niet! Heb inderdaad vandaag die goodies chips meegebracht..

Rienke heeft niet zo veel geslapen vanmiddag dus die was om vijf uur al moe.. uurtje geslapen en toen weer eruit gehaald en gegeten. Soepje en twee boterhammen met melk en nu ligt ze weer in bed..

Ze had wat verhoging (37.8) dus keertje extra temperaturen straks ;)

2. fafje

fafje Niet meer actief

ohja dat hou ej nu natuurlijk goe din de gaten heh!

Ik heb mn hutspot zo heerlijk gemaakt al zeg ik het zelf hahahaha ik heb gesmuld (kleine ook trouwens, heb een 2e x moeten opscheppen voor hem)...en wil zo nog ene bord leeg eten!!!

ik ga ehct niks meer doen vanavond...ben helemaal op

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik ga ook weinig doen.. wordfeud spelen ;)

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @sandraske: ik speel dat ook! Wat is je naam?

@snoep en zo: Luca kreeg tot 2 jaar eigenlijk niets thuis. Alleen speculaas, en maria koekjes. Pas vanaf twee wat vrijer, maar nog steeds leifst geen chocolade. Ook slagroomtaart, mergpijpjes en grote koeken en zo eigenlijk nooit. OP verjaardagen altijd een klein stukje en hij eet het ook nooit op. Als we naar de hema gaan, dan mag hij een klein cakeje of zo wel natuurlijk. Ook trouwens tot 2 jaar niets anders dan 50/50 met water aangelengd en geen puur sap. Nu wel eens.
    Ik denk dat wij vrij streng zijn, maar ja hij eet wel heel goed, dus wil ook niet dat hij vol gaat snoepen enzo.
    Lekker hoor fafje, die hutspot! Wij hadden boerenkool ook altijd een succes bij Luca.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sanna mijn naam is hetzelfde als hier sandraske dus..

bah rienke heeft nu koorts 38.4.. hap gebeld en paracetamol geven en morgen urine laten controleren. Het kan zijn dat de AB-kuur niet voldoende is geweest..

6. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @sandraske. Ik zal je toevoegen dan! Haha!
    wat vervelend van rienkes koorts! Ik snap dat je dan helemaal onrustig bent. Veel beterschap!

7. fafje

fafje Niet meer actief

sanna, ja ik ben ook blij dat mirza niet zo'n zoete kauw is hoor...da scheelt wel...netals dta hij geen babybkoekjes mee rlust...en liever ene boterham extra eet...achja we zullen het zien...ik vind in elk geval chocola en snoep not done voor 2 jaar...maargoed...

Sandraske, heh bah jeetje hoop dta het gewoon van iets anders is hoor...en dat het niet weer haar urinewegen geirriteerd zijn ofzo! beterschap!

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sanna is goed!

@snoep/koek rienke lust alleen babykoekjes uit italie die zijn niet zo mierzoet als de nijntjekoekjes..
    Rozijntjes heeft ze als traktatie gekregen op kdv en heb ik zondag in de kerk gegeven om haar beetje "zoet" te houden :D

@fafje ik hoop het ook niet maarja als het zo is, is het helaas pindakaas.. Zit morgen in ieder geval bij de dokter.. Alleen nou zijn mijn man al, misschien kun je beter de kinderarts bellen morgen ipv de huisarts..

9. fafje

fafje Niet meer actief

ik vind die nijntjeskoekjes nou ook weer niet mieeerzoet hoor...gewoon een biquitje...maar helaas wilt ie dus niet meer..haha
    nu dus een halve mueslireep of wat anders hartigs...

Nou idd mss is de ka beter hoor...eventueel gewoon ha bellen en vragen of je dat maar beter gelijk kan doen!?

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bel gewoon de ka.. Het kan ook gewoon een griepje zijn maar kunnen het beter zeker weten natuurlijk.

Ze ziet een beetje pips maar speelt wel en eet ook gewoon (papfles toch gelukt!, boterham en snee ontbijtkoek). Ze ligt nu weer even op bed, was nog doodmoe natuurlijk. Vannacht heel onrustig geslapen en ik dus ook..

11. fafje

fafje Niet meer actief

ja al is het een griepje, dat zal de ka toch direct kunnen zien, altijd fijner idee vind ik een ka...

meissie heeft goed ontbeten dus!

@hier, nou mirza hoord eik huilen om 00u!..ik schrok er van...maar ben er niet heen gegaan, ging ineens over naar kraaien/brabbelen...heeft wel ff geduurd...mss een droom!...

En vanochtend was hij ook vroeger wakker!...nou goed...ff lekek rbij mij in bed filmpjes op mn tel kijken en knuffelen en daarna ontbeten..

vanmiddag echooooo

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

laptop is nog steeds in de maak, ga straks ff horen hoe en wat.

gistermiddag naar mijn ouders&zusje geweest, zusje belde in tranen op, ze heeft waarschijnlijk een burn out:( gister dus met haar gepraat en omdat ze voorlopig even bij mijn ouders blijft spullen uit haar huis gehaald.

13. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Elsie, wat vervelend van je zusje, een burn-out is niet fijn!

Fafje, hoe was de echooooooo??

Sandraske, heel veel beterschap met jullie meisje en een dikke knuffel!

14. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @elsie: oh wat naar voor je zusje. Ik ken het dus beterschap voor haar gewenst!
    @Fafje: Echo!! spannend ik ben benieuwd. Ik mag weer over 5 weken en dan weten we ook wat het wordt!!

Wij zijn nu druk aan het poetsen en bakken voor morgen (pizza voor 20 man) En uitdeelzakjes maken en nog wat dingen inpakken. En slingers en ballonnen ophangen.. Nou ja, druk dus.

@sandraske: hoe is het met Rienke?

15. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Oh ja en vanochtend al zijn kazerne gehad van imaginext. Anders had hij morgen geen tijd om er mee te spelen, dus dat hadden we gisteravodn ingepakt op zijn kamer gezet. Ik was al om 7.30 wakker en hoorde hem om 7.45 op zijn kamertje en ben gauw naar hem toegegaan, zodat ik foto's kon nemen. Hij vindt hem heeeeel mooi!!
    De hele ochtend ermee gespeeld en roepen: "braaaand! Braaand! Ik kom eraan!!"

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa wat een leuke foto!!

tis niet leuk voor mijn zusje idd, zal wel zwaar worden:(

17. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, ahhh wat rot voor je zusje...zal nie makkelijk zijn!

sanna, aaa 5 weekjes nog spannend!...wat schattig die foto's...helemaal blij leuk is dat heh
    Veel plezier morgen alvast!! drukdruk latste dingen altijd heh!

Sandraske, beterschappppppppppppppppppppppp!!

palmie, hoe is het met chloe...al nieuwe schoentjes gekocht?

@hier, echo was super...ehct een flink stuk gegroeid en hartactie was heel goed en stevig....mag vanaf nuw eer naar VK...blijf wel op de afdeling, dus dat is heel fijn, 1 vk daar dus heb altijd dezelfde..over 2 weken weer een afspraak!

18. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Fafje, fijn he zo'n goede echo, super meis!

Sannaa, leuke foto's, die boerderij op de achtergrond heeft chloƩ ook hahaha

19. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @Palmie: ja daar is hij wel te groot voor nu. Maar ja, dan heeft hij boven ook wat te doen. Hoewel hij er nu niet veel meer mee speelt.

Sandrakse heeft me gezegd dat Rienke weer opgenomen is, waarschijnlijk niet denieren, maar wel weer koorts. Ze kan met haar telefoon niet op zp, dus op facebook staat het wel.

@fafje: Jee goede echo!!! Heerlijk gevoel is dat he?

Hier op de bank hangen nu, slingers en ballonnen hangen, stoeltje is versiert, alles is lekker klaar!

20. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lieve Sannaa, gefeliciteerd met jullie kleine grote vent Luca!!!!
    Hiep hiep hoera
    Maak er een spetterende dag van!!!! Maar dat zal wel lukken :)
    En over een paar weken weten jullie ook al wat het wordt! Jeetje, wat vliegt de tijd.

fafje, jij ook gefeli met je echo!! SUPER!!!!!!

Met mij gaat alles wel okee:(. Ben het eigenlijk meer dan zat. Alles doet zeer en ik kan amper lopen. Heb ook flink last van voorweeen en krampen wat uitstraalt naar mijn rechterbeen.
    Keizersnee staat gepland. Maar stiekem hoop ik dat het eerder op gang komt...;)

Fijne dag iedereen!!!!

Deel Deze Pagina