Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Sannaa, van harte gefeliciteerd met Luca!!

Waterlelie, spannend zeg, sterkte nog met de laatste loodjes en zet hem op meid!!

Sandraske, las dat het vannacht wat minder ging met Rienke, hopelijk knapt ze snel weer op!!

2. fafje

fafje Niet meer actief

Sanna, gefeliciteeerd met je grote jongen!!!!!!! hiep hiep hoeraaaa!!1 fijne dag!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi!!

@sannaa gefelciteerd!!

hier is laptop nog stuk! met een nieuwe hardeschijf in maar dat gaat vandaag gebeuren dus heb hem morgen weer terug als het goed is.

vanmiddag naar mijn ouders toe, moeder is jarig!

4. fafje

fafje Niet meer actief

gefeliciteerd met je moeder elsie, en heb je sam iets mooi laten maken!?

Meiden wat zal ik doen met mirza...ben zelf brak..en het is bagger weer...regent de hele tijd...

mss hem ook maar ff lekker laten tekenen ofzo..

5. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Dank jullie wel voor de felicitaties! Luca en wij hadden een heerlijke dag, maar hij was wel gesloopt. Ik zal morgen wat foti's posten!
    Groetjes!!

6. fafje

fafje Niet meer actief

oh wat heelijk dat het geslaagd was!!! lekker slapen

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    sannaa, wat fijn dat jullie dag helemaal geslaagd was! Ik ben benieuwd naar je foto's!!!

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    He he eindelijk de juiste instellingen te pakken....

Hier gaat alles redelijk... We zitten nog gezellig in zh dat wel.. Ze zijn de medicijnen aan het afbouwen en als dat goed gaat mogen we morgen naar huis...

Straks even spelen in de speelkamer, bed is ze echt zo beu..

9. fafje

fafje Niet meer actief

#4749 fafje, 9 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2011
    aahh arme meid heh...wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt!

@hhier, ik ben helemaal dood vandaag, mirza slapat voor de 2e dag 3 a 3,5 uur in zn dutje!...ik heb ook kunnen liggen!!...

10. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @sandrakse: wat zwaar voor jullie! Hopelijk morgen lekker weer thuis en weer goed opknappen!

@fafje: Wat een geluk dat Mirza zo lang slaapt, kun je je rust pakken. Luca heeft ook lekker geslapen net, dus ik ook!

Hier een paar foto's

11. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    en nog 2..heb er eigenlijk niet zoveel haha!

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa wat een leuke foto's!

@sandraske poe zwaar hoor!!

hier nog geen laptop terug:( is wel bijna klaar gelukkig.

13. fafje

fafje Niet meer actief

sanna, wauw wat hbe j edat leuk gedaan, dat ga ik onthouden! super! (luca was zeker onwijs moe van gister nog)

14. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @fafje, Jaaaa heel moe, maar nu is hij weer lekker aan het spelen met de kazerne.

Zometeen lekker patatje met kroketjes eten. Even simpel na 3 dagen koken en bakken. De pizza waren heerlijk. iedereen vond ze lekker, ze zeiden zelfs, dat ze nog nooit zulke lekker pizza gegetn hadden.

15. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, aahhh irritant is dat heh als je geen laptop hebt :p...

sanna, mmm kroketjes heb ik laaang niet gegeten....ga ik mss morgen overdag ff eten ahhahah..
    leuke foto's! Lekker hoe maak jij je pizza's...heb het nog nooit gedaan!

@hier, vandaag gewoon gemaakt wat ik in huis had, stiefzoontje en mn moeder aten mee...
    had voor het eerst diepvries sperzieboontjes gehaald, omdat ik ze vers niet zag liggen..maar sorry ehct vies...je proeft het echt...die haal ik niet meer ( had ze van de lidl, mss van een duur merk is het wel lekekr )...
    Dat met potato wedges uit de oven, krokante kipschnitsel en vissticks...allemaal btj moeten delen..a.chja....was echt rotweer...en het was genoeg voor iedereen..

Mirza heeft zowaar 2 boontjes gegeten en de rest natuurlijk heel goed hahahah

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Die dure merken zijn ook niet echt lekker... Mirza eet goed zijn groenten :(

Rienke heeft ook een goede smaak, het eten hier spuugt ze gewoon uit! Is ook echt smerig. De kipnuggets waren kauwgomballen en de gebakken aardappelen waren zo taai... Ze ligt.nuheerlijk te slapen..

En we zijn weer wel hoe het morgen gaat.. denk niet dat ze naar huis mag morgen..

Morgen moet ik nog wel even naar de gyn, ga afspraak niet afzeggen, moeten we weer drie weken wachten..

Welterusten alvast, ik ga weer verder met wordfeud :)

17. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, oh toch spannend. succe sbij de gyn...ja zou wel ververlend zijn als het zo lang opschuift dan! en echt beterschap met rienke...arme meiddd!!!

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@sandraske succes bij de gyn! en hoop dat rienke snel naar huis mag hoor.

is echt irritant geen laptop, als het goed is krijg ik hem vandaag terug.

straks naar de dietiste en daarna boodschappen doen.

sam weer goed geslapen was alleen om 5 uur wakker en daarna geslapen tot 7.50:)

fijne dag!

19. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    sannaa, dat heb je enig gedaan zeg!!!! Gaaf hoor koekiemonster :D

20. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Luca weer naar school. Met koekiemonster cakejes om te trakteren. Juf maakt foto's dus zal ze vanmiddag wel showen. Luca wilde eigenlijk niet want hij wilde met zijn brandweer kazerne spelen. Lief hoor!
    @waterlelie dank je wel!
    @ sandraske: succes bij de gyn en hopelijk is rienke snel weer Opgeknapt

Deel Deze Pagina