waterlelie, wat is jouw stand these days? hoe voel je je ? weet je uitgerekende datum niet (meer?) Sanna, ah wat schattig, wat leuk hoe blij hij daar mee is heh! Eslie, succes by de dietist! @hier, ik hoord emirza vanacht weer huilen..zou niet weten wat er was..ben niet heen gegaan, wa sook snel over...maar toch schrok ik erg..ben dat niet gewend.. ik werd pas 0945 wakker (hij was blijkbaar zo moe van het wakker worden snachts dat ie uit ging slapen!)
Weer even thuis.. Douchen en eten en dan manlief ophalen in het zh en naar de gyn. Rienke mag waarschijnlijk eind van de dag naar huis, mits de koorts niet terugkomt en de uitslag van het bloed goed is. Ze krijgt nu alleen paracetamol sinds vannacht en het gaat eigenlijk redelijk goed... Temperatuur blijft onder de 38 graden.. Nou ga vlug douchen.. Latersss... PS ik lees komende week wel ff bij..
fafje, dan had Mirza vast een enge droom. Heeft Emma ook weleens....is ook vaak snel weer over en dan slaapt ze gewoon weer verder. Datum van de ks staat gepland. Maar eerst de verjaardag van Emma vieren en dan komt het grote werk
waterlelie, ooohhja nee dat wist ik wel!! vergeten heel veel plezier alvast op haar verjaardag! en alvast gefeliciteerd! Ja heh, zou idd een droom kunnen zijn...mss dat ik wel zo'n stekkerlichtje ga halen...wnat in de nacht in zijn kamer ehct pikkedonker...
Halloooo! Ooh het was wel erg leuk hoor op de PSZ! Ik zal even wat foto's laten zien. Hij kreeg een hele mooie feestmuts en ze gingen met muziekinstrumenten liedjes zingen. Daarna cakejes uitdelen en lekker opeten!
Na het cakejes opeten waren alle kindjes blauw en moesten er washandjes aan te pas komen om ze weer schoon te krijgen! mocht er iemand het leuk vinden dan kun je me pben voor de site van Luca, ik heb er een blogje geplaatst..
Morgen pas naar huis...nouja tis niet anders.. We zijn vanmiddag wel bij de gyn geweest, krijg eerst een kuur provera om menstruatie op te wekken en dan.moet ik terugkomen voor echo..
sandraske, oh ik dachtd at ze vandaag al thuis was ( vandaar mijn reactie op fb, maar dat klopt dus niet) Wel balen... oh fijn dus je kan direct van start...werkt dat snel provera? Sanna, super schattig die foto's...dan issie ehct zo groot heh, zo netjes uitdelen...leuk hoor! ik wil wel even je niewe site bekijken!
@sandraske: ach jee wat jammer! Maar idd het is niet anders. Spannend dat je gaat beginnen met de provera. @fafje: je hebt PB Ja hij wordt groot hoor! Ook bijdehand hoor! Pfff. Hij wilde heel graag knippen maar het was etenstijd. Hij bleef zeuren dus ik zeg: "of je ruimt de knipspullen nu op en gaan na het eten weer knippen, of we gaan niet meer knippen vandaag. Wat wil je?" Zegt hij: " niet eten mama, maar knippen?" Ik vroeg
haha!...volgens mij komt er nog een gedeelte (wat een super leuke foto's...likt me zo'n schattig kind, met zn timmermansoutfit haha ehct lief...lekekr bezig altijd super...hoop dat mirza er ook allemaal van houdt, mooi om te zien!)
@sandraske he wat balen dat rienke nog niet naar huis mocht! @sannaa wat een leuke foto's!! laptop is gemaakt net lekker gesport en nu gtst kijken.
Sandraske, wat jammer dat Rienke pas morgen naar huis mag, maar ja je weet nu tenminste hoe en wat toch? Gaat het goed met haar? Fafje, denk dat Mirza had gedroomd inderdaad! Sannaa, leuke foto's! Waterlelie, spannend hoor, je gaat ons vast niet vertellen wanneer je ks staat geplant Elsie, Gelukkig laptop weer heel
Fafje, hier gaat het goed hoor en we zijn er van overtuigt dat Chloé gewoon los kan lopen want ze heeft het nu een paar keer gedaan bij opa en oma, en trots dat ze was Hier thuis vertikt ze het, denk echt dat ze het echt niet durft, we wachten het maar weer af Lief trouwens dat je ernaar vraagt
haha heeft wel echt iets heel aandoenlijks heh, mevrouwtje ik-durf-niet-als-papa-en-mama-kijken hahahahaha! Loopt ze sowieos wel aan de hand? Mirza wilt nu zodra we beneden koemn (portiek) gelijk lopen..dus buiten... Vandaag heeft ie iets van 5-10 min gelopen...en dan issie moe.... heel leuk, wnat bijna elk blaadje opd e grond is "bah" ...en moet ie oprapen om aan mij te geven hahaha...zo ben je nog wel es ff bezig FIJN truste allemaal, ik heb spoorloos gekeken, heb het weer niet droog kunen houden, ach ach ach die hormonennnn
Ze loopt wel aan 1 hand en achter haar loopkarretje maar zodra je haar loslaat trekt ze zo'n gezicht van he hoe kan je me dit nu aandoen hahaha Geweldig hoor dat Mirza al zo goed loopt, ik is stiekum een beetje jaloers! Kijk Chloé word ook zwaarder en als ze zou lopen zou dat alles zoveel makkelijker maken zoals spelen in de speeltuin en noem het maar op....
Heerlijk zo lekker bijdehand!! Rienke's verkoudheid zet nu goed door haar neus zit dicht dus die speen valt iedere keer uit doordat ze niet goed door neus kan ademen... Wordt ze weer wakker, speen er weer in en slaapt weer verder totdat het liedje weer van voor.af aan begint... Ze is al vijf keer wakker geweest deze avond... @fafje provera moet ik zeven dagen slikken en dan drie dagen krijg je bloeding.. de vorige keer was het al eerder... Dan moet ik ergens voor dag ier terug en direct starten met spuiten...
goeiemorgen! @sandraske hoop dat jullie vandaag lekker naar huis mogen! sam weer lekker geslapen, heb hem niet gehoord tot 6.45 om 7 uur er uit gegaan. hoop dat we vandaag nog even kunnen wandelen, het waait wel... voorderest een rustig dagje! fijne dag!
Ik hoop het ook... Ze had wel weer koorts gisteravond dus even afwachten wat de arts zegt.. Vannacht wel veel wakker geweest door verstopte neus...