Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Och het arme meisje moet ook wat meemaken en ook zwaar voor jullie zelf, hopelijk komt er snel rust in de tent!

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    palmie, neeeeeeeeeee dat zeg ik lekker niet :p
    En wat is Chloe toch een grote meid! Leuke foto's steeds op FB!

sandraske, oh jullie gaan voor een brusje! Wat gaaf! Weer de MMM in...
    Moet je dan aan de Puregon?

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @waterlelie ik ga gonal f spuiten, andere merknaam maar is hetzelfde als puregon...
    Maarja eerst maar eens menstruatie...

4. fafje

fafje Niet meer actief

palmie, ahhh hahah zie hara gezichtje al voor me, idd dat zal nie meevallen vele dragen, ze is toch al groter..ik word er nu ook zo moe van...en ben blijd at ie veel wilt lopen..

Sandraske, nou op die manier is mirza toen van zn speen geraakt...hij werd er zo gek van dat ie niet kon ademenen met speen, hij verafschuwde het ienens...en toen bood ik het gewoon niet meer aan, in het begin huilde ie wel ietsje meer voor het slapen...maar hij wa shet ehct vergeten...
    wat sneu voor haar joh, idd wta zij allemala meemaakt in zo'n korte tijd en dan i het ZH....zo zielig...ik hood at ze snel weer beter wordt en blijft!!
    Spannend hoor wie weet ben ej onwijs snel zwnager :)

Waterleie, haha nee heh hou maar lekker voor je!

Elsie, ja het waait ehct heel hard!, veel pelzie rmet wandelen, waai maar niet weg :p

@hier, ik werd 0415u wakker, pfff heb ruim ene uur wakker gelegen, irritanntt!!
    mn vriendin komt zo met haar dochtertje van 16 mnd..gezellig! verder ben ik heeel misselijk!

5. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hallo dames, hier ben ik weer eens.... pffffff tis echt druk opt moment. En dus helaas weinig tijd gehad om mee te lezen.. :(

Hier gaat alles zijn gangetje.... Afgelopen zondag de verjaardag van mijn schoonmoeder gehad. Verplicht nummertje en niemand had zin om te gaan, maja... moet toch he... maar achteraf viel het ansich wel mee.... Maar het blijft altijd vermoeiend om daar te zijn...

Gisteren is mijn moeder gekomen. Roger heeft vandaag en morgen cursus en blijft daar in de buurt logeren dus had ik een oppas nodig voor morgenvroeg als ik de krant moet rondbrengen. Ze blijft tot donderdag dus dat is wel gezellig. (En handig want nu hoef ik tot donderdagavond niet te koken)

Thessa is vanochtend ziek thuis gebleven... heeft wat koorts en heeft de hele ochtend op de bank gehangen. Denk dat ze weer een groeispurt ofzo gaat krijgen....

Ga weer ff verder want vandaag gaan we een inhaalslag maken met de was (hebben we afgelopen 2 weekenden ivm verjaardagen niet kunnen doen... dus nu ff doorwerken :D)

tot later!

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

vanmorgen even naar de winkels geweest, ze zijn de hema aan het verbouwen hier en groter aan het maken! dus het is een beetje een rotzooitje haha wel een leuk truitje voor sam gekocht en een rietjesbeker. bij het kruitvat een rugtasje voor sam, hoef ik niet steeds die luiertas mee te slepen, groot ding. en bij de zeeman leuke truitjes en sokken voor sam en voor meisje ook leuke truitjes en rokje en leggins!:D heb nog niet genoeg voor de winter maar het begin is er.

sam slaapt dus ff rust, ben beetje moe was best vroeg vanmorgen! straks ff wandelen in de wind haha.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Rienke ligt weer in haar eigen bedje!

We mochten lekker naar huis, koorts blijft redelijk binnen de perken (max 38.5) en paracetamol kan ik thuis ook geven en een thermometer heb ik ook :p. Ze kan nu gewoon lekker in haar eigen bedje en gewoon lekker spelen. Ze mocht in het ziekenhuis niet naar de speelkamer omdat ze een virus heeft dus dat was wel lastig om haar te blijven vermaken op haar eigen kamertje maar ze heeft het super gedaan!

Vanmorgen was ik haar aan het wassen en aankleden en toen zag ik allemaal rode puntjes op haar lijfje! Nou zei de verpleegkundige die heeft dus weer twee dingen tegelijk, de zesde ziekte en een infectie op de bovenste luchtwegen!

Hopen maar dat ze snel weer de oude is.. Had met de arts nog overlegd over de BMR prik, hij zegt niet uitstellen en gewoon geven mits ze hersteld is natuurlijk (maar dat zal wel over drie weken) en gewoon starten met paracetamol op dag 7 na de prik.. Liever preventief paracetamol dan weer heel hoge koorts..

Ik ga maar even stofzuigen enzo hier, is een paar dagen niet gedaan dus ik heb een tapijt van hondenhaartjes..

8. fafje

fafje Niet meer actief

laetitia, beterschap voor je meisje! en succes met de was

elsie, lekker geshopt dus...ik zoek ook al heel lang een rugtasje...ik wil 1 van spiderman, zie overal alleen cars...

sandraske, ah lekker zeg...eindelijk...goh 6e ziekte ook nog es erbij ...ach heeft ze straks alles maar gehad heh..pfff
    Maar koorts is toch pas vanaf 38,5 ofzo...daaronder is toch gewoon verhoging?
    succes met stofzuigen

Ik heb vanmorgen al gestofxuigd en gedweild, wassen gedraaid en opgehangen, btj actief gedaan, taj als je bezoek krigjt...kan het allemaal wel heh :p

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske wat fijn dat rienke weer thuis is! hoop dat ze nu snel lekker gaat opknappen.

hebben jullie trouwens een fotoboek al gemaakt? ik was er mee begonnen maar omdat het met mij toen niet goed ging nooit verder gegaan en nu dus maar begonnen:) eerst maar eens een berg foto's afdrukken, gelukkig ben ik niks kwijt! had gelukkig op cd staan en op sam zijn site een boel. nu voortaan alles op cd zetten enzo. heb gister fotoboeken gekocht en leuke stickers op het mee op te vrolijken.

10. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, idd...dat moet ik doen, op cd zetten, gelukkgi heb ike r toen 1000 afgedrukt! :p...maar ik moet het ook nog steeds doen

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje ja klopt vanaf 38.5 is koorts maar in het ziekenhuis spreken ze weer van koorts als temp hoger is dan 38 graden..

@elsie ik heb al een fotoboek gemaakt van het eerste jaar (zonder haar verjaardag anders werd het te veel)

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik ben er wel achter dat je het echt op cd moet zetten want als je computer stuk is en dus gewoon niet meer aan gaat ben je alles kwijt! gelukkig had ik het meeste wel op cd.

ben nu bezig met foto's bestellen, hopelijk deze week nog binnen en dan kan het plakken beginnen!

13. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Ik heb van ieder kind een fotoalbum van het 1e jaar maar allemaal via internet gemaakt (fotoalbum-software van henzo... zijn wat duurder maar is dan wel meer een "echt" fotoalbum)... heb onderhand ook een fotoalbum met alle foto's van hun tijd bij het kdv gemaakt... en ook nog wat losse albumpjes gemaakt....

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elsie ik heb alle foto's op een externe harde schijf..

15. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, ja das helemaal slim..maar ehct de tijd gaat zo hard...

ik moet ook weer ff dingne afdrukken

16. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hallo meiden, wat een weer he, het regent hier al de hele dag pffff
    Net klaar met werken en ga nu richting schoonouders daar een hapje eten en weer samen met Chloé naar huis:)

Sandraske, ook de 6de ziekte er nog eens bij, nou maar hopen dat ze snel opknapt hoor jullie hebben wel genoeg gehad nu!

Waterlelie, he wat flauw:p
    Heel veel succes met alles en dat je maar snel je beebje vast kan houden toch?

Fafje, sterkte met de misselijkheid en hopelijk is het snel over!

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het is hier al de hele dag droog :p

Het huis is weer redelijk schoon, nog even geshopt bij kleertjes.com, lekker met kortingscode..

Net nog even naar kruidvat geweest, roosvicee en sinterklaaskadootje vast gekocht voor rienke.. :D

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier regent de hele middag:(

mijn marktplaats advertenties waren verlopen, en omdat mijn computer stuk was ben ik de foto's kwijt dus kon opnieuw foto's maken en ben nu bezig alles weer op mp te zetten.

sam heeft tussen de middag 3 uur geslapen!

heb ook foto's besteld van sam om in te gaan plakken.

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elsie das balen zeg!

Ik heb niks meer op mp staan nu..

Rienke ligt alweer lekker te slapen, moeten haar straks alleen nog paracetamol geven...

20. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Heb de hele dag geschilderd en net even bijgelezen.

@sandraske: gelukkig weer thuis, arme rienke 2 dingen tegelijk, wat moet rienke allemaal doormaken zeg en jullie ook!
    @elsie: balen van MP. Wij hebben een externe hardeschijf. Wbt fotoboeken. Een van zijn eerste jaar en 2de van zijn 2de jaar.
    @Waterlelie; Spannend!!!
    @fafje: Oeh misselijk! Sterkte ermee. IS weinig aan te doen he. Vaak kleine beetjes eten, vanille vla en cola.

Ik heb dus de hele dag geschilderd en ben begonnen aan een nieuw schilderij. Even een foto spammen:

Deel Deze Pagina