Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

@Sanna, leukkk!

@mp, ik heb ook niks staan, moet weer ff doen, heb een hoop liggen..

@hier, oh god....ik had zo'n trek....kheb pannekoeken gebakken net :p:p

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sanna leuk!

@fafje ik lag even dubbel van het lachen... heerlijk pannekoeken..

@hier Rienke ligt heerlijk te slapen!

Komend weekend gaan man en ik weekend weg, nouja zatermiddag tm zondagmiddag.. We gaan ieder jaar met een aantal collegabedrijven weg en dit jaar hebben wij het georganiseerd...

Rienke zou naar mijn ouders gaan maar die hebben aangeboden om bij ons in huis te komen. Ze voelden wel aan dat ik het niet prettig vond om haar heen en weer te slepen. ;)

3. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske. haha *bloos* volgens mij word ik deze zw heeel dik :p

Maar wat super zeg, da is zeker weten de beste oplossing, gewoon eigen vertrouwde omgeving..en in eigen husi kan kid zich ook altijd beter vermaken!

wel leuk...toch even eruit, na al die "ziekstress"

toevallig komt mijn moeder 1 na laatste weekend hier op zaterdag avond "oppassen" ...ik brneg em nog wel naar bed...en dna gaan wij anar een verjaardag...

moet kunnen ;p
    marokkannen eten altijd ZO laat...wij komen al een jaar nergens meer hahahaha (zij eten pas om 21u ofzo! pfff)

4. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

fafje: herken het wel hoor.. het nergens meer komen...

Hier was dat in het begin ook zo... Met THessa nog niet echt maar toen Joshua erachteraan kwam zijn we echt heel lang niet meer naar verjaardagen enzo geweest. En nog steeds komen we maar zelden bij verjaardagen (alleen bij familie en bij kinderverjaardagen want die zijn overdag.. ;))
    Maar moet zeggen dat ik ook geen behoefte meer heb om naar alle verjaardagen enzo te gaan.... Wel gaan we toevallig over 2 weken uit eten met een collega van mijn man en zijn vrouw(hij heeft zijn baan aan die collega te danken en heeft vorige week promotie gemaakt (2 maanden voordat het officieel zou kunnen) dus wilde hij zijn collega bedanken). Mijn schoonbroer blijft dan hier, gaat frieten halen (of iets anders laten komen) met de kinderen en zorgt dan dat ze in bed komen.... en tegen een uur of 10 zullen wij zelf dan weer thuis zijn... dus valt dan allemaal wel mee ;)

Hier: vannacht geen oog dicht gedaan. Collin heeft ontzettend veel last van luieruitslag (had er vorige week zelfs een schimmelinfectie bij.. maar is met medicatie weer weg gelukkig) en heeft vannacht 4 spuitluiers gehad. Heb hem dus vanochtend maar in de draagdoek gedaan en meegenomen met krantenronde... vond het ook zo zielig om mijn moeder om 4u wakker te maken dat zij maar op hem let... Nu looptie hier alleen in een luiertje rond (heb de verwarming wat hoger gezet) en moet zeggen dat hij nergens last van heeft (totdat hij moet plassen of poepen).... Nu maar hopen dat hij straks nog even gaat slapen, dan kan mam er misschien nog even naast gaan liggen :D...

tot later!

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@fafje lekker pannenkoeken!

@sandraske fijn dat je ouders bij jullie in huis komen:)

hier weer een goedenacht gehad! sam niet gehoord tot 7.45!

we gaan straks weer lekker zwemmen en voorderest nog geen plannen.

fijne dag!

6. fafje

fafje Niet meer actief

laeitia, ahh gos wat zielig heh...kan zo'n pijn doen...sudo en bepanthen helpen niet?? heb wel es de tip van een vriendin gehad, maizena...haar dochtertje had bloed alles, en maizena en alles was heel snel weg!!
    lekker de draagdoek, die ga ik ook aanschaffen voor d enieuwe baby!
    Ik heb ook geen behoefte hoor om weg te gaan...laat mij maar thuisblijven...alleen zo vaak wortd ik uitgenodigd...dus dacht nou nu es ff gaan...

Elsie, veel plezie rmet zwemmen, ik heb er ff geen zin in...dit weer ne ik vole me zo moe....wil wel weer binenkort gaan..

@hier, nou meneer Mirza ligt er vanaf 19u in....rnd 1930 hoord eik nog zacht gebrabbel, dus nie veel later zal ie in slaap gevallen zijn...maar ach..ik zit nu al bijna een uur wakker ....wachtend hahaha WAT EEN SLAAPKOP...tis toch regen regen en regen...dus tis nie erg...maar jeetje wat is die jongen moe lately....denk ehct door het lopen!

7. Laetitia

Ja, is wel echt zielig. Maizena helpt meestal wel het beste ja, maar omdat er een of andere schimmelinfectie bij zat mag dat nu niet. Hij heeft nog de medicatie (zalfje) en die kan ik gewoon blijven gebruiken tot de uitslag helemaal weg is.. dus dat scheelt wel...

Ja, en een draagdoek is ideaal. Ik heb hem bij de jongste pas aangeschaft. Heb ook de babybjorn active en die heb ik bij de oudste 2 veel gebruikt (is heel erg ondersteunend in de rug) maar bij Collin vond ik het wel fijn om een draagdoek te hebben want dan kan je je kind als ie wat ouder is ook op je heup dragen enzo... (we wisten al heel snel dat Collin een bewegelijk kind was dat niet graag vastgeklemd zit enzo... :D)

8. fafje

fafje Niet meer actief

haha baby bjorn heb een tijd geleend van iemand, maar vond het niets, droeg echt niet fijn...kreeg er last van...dus vandaar dat ik voor de draagdoek ga...

9. Laetitia

heb je die gehad met extra draagsteun in de rug of alleen maar met 2 bandjes in de rug?

10. fafje

fafje Niet meer actief

ik denk 2 bandjes??? ik weet het niet zeker...maar was zo'n denim ding...

11. Laetitia

12. fafje

fafje Niet meer actief

ja precies die laatste had ik te leen...dat is niks...maar die andere ziet er idd wel steviger uit...

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

zo weer terug van het zwemmen! was weer leuk. sam kan echt steeds beter los in het water en leuk dat ie het vind:D *trots*

doen jullie eigenlijk nog een voetenzak in de wandelwagen en wanneer doe je hem erin?

14. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, ee ik doe dat met die graden nog niet...ik vind het ook nog geen winterjasweer...

ik werk nu nog met laagjes...bijv vandaag doet ie een joggingsvestje aan met baseball vest erover...daaronder kan ook nog genoeg dingne zoals lange mouw ormp en longsleeve...als het ehct zoooo koud is...maar voetenzak doe ik ehct pas als het onder de 10 gradne wordt ofzo

15. Laetitia

ik heb nooit een voetenzak in de wandelwagen gehad... :)

Thessa en Joshua lagen in de winter nog in de wieg en Collin heeft heel veel in de draagdoek gezeten en anders zat hij in de maxicosi (als we hem even ergens mee naartoe namen) en dan had ik hem in zo'n speciale wikkeldeken.....

Dit jaar moet hij het gewoon met een maillot en een broek en schoentjes doen hoor.... (hij zal toch het meeste zelf willen lopen)

16. fafje

fafje Niet meer actief

nou vorige winter met die sneeuw, was het ehct heel koud, en had die kleine nog steeds koude voeten ondanks maillot en sokjes..dus denkw el dat de voetenzak lekker zal zijn, voor de uurtjes dat ie niet wilt lopen!

en ik had tijdens het wandelen, zulke pijnlijke handen...en ikw as erg warm gekleed...dus had het niet koud, maar die koud deed wel zeer aan mn handen, dus dit jaar moet mirza ook handschoentjes aan als het noig is!

17. Laetitia

handschoentjes hebben ze hier ook aan...
    En met de sneeuw hebben we niet zo veel met ze buiten gelopen. Het meeste deden we met de auto....

Maar idd wel iets om over na te denken...

18. fafje

fafje Niet meer actief

ja dat scheelt dan wel idd...ik heb echt megaveel gewandeld in de sneeuw....man heeft auto en ik geen rijbewijs, dus dee dalles lopend of openbaar vervoer, maar met die erge sneeuw reed het openbaar vervoer iet altijd...duurde onwijs lang...dus soms moest ik wel een uur lopen tot ik op bestemming was...dan is het echt afzien hahaha

ik zat te denken om een skipak aan te schaffen als het weer sneeuwt....denk wel zo makkelijk als die kleine mss op de slee gaat of in de sneeuw wilt spelen....

19. Laetitia

Ja, als je veel loopt in de sneeuw is het wel handig idd.
    Hier hadden we vorig jaar met de sneeuw beiden een auto (ik de privé-auto en Roger auto van de zaak)... maar gelukkig kan Roger veel vanuit thuis werken (zeker als het weer niet meewerkt is dat handig) dus de auto is vaak voorhanden. Alleen om naar school en terug te gaan vind ik het onzin om de auto te pakken (tenzij het zo glad is op de stoep... toen hadden we de kids vorig jaar wel gewoon met de auto naar kdv gebracht)... ach ja, we kijken wel....

ga ff gezellig doen met de rest... ze zijn film aant kijken (Joshua en Thessa zijn nu beiden ziek) en Collin is net wakker dus ga hem uit bed halen en dan mee film kijken...

tot later!

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ga van de winter ook weer voetenzak gebruiken alleen dit jaar zonder binnenvoering (lodger bunker).. Ik loop ook heel veel, zelfs met sneeuw, ik kan moelijk de hond uitlaten met de auto :D en daarnaast vind ik het heerlijk, lekker koud wandelen en dan naar binnen en een heerlijke kop warme choco met slagroom!

Rienke ligt weer lekker te pitten, tussen de middag weer veel gegeten nog ff gespeeld en weer naar bed.. Eerste dag zonder paracetamol en gelukkig verhoging of koorts meer..

Ik ga even wat werken, heb weer wat achterstand.. :(

Deel Deze Pagina