Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

gelukkig maar!!

haha had je net al je achterstand ingehaald...kun je weer beginnen :p succes!

@hier...dus mirza werd pas 10u wakker....jawel 10uur!!!

vervolgens om 13u wee rin bed...en tja hij slaapt nog steeds...slaapt wel erg veel heh laatste tijd....maarja hij zal t nodig hebben...

einde van de dag, ga ik met mn moeder booschappen doen...dus zullen ook later gaan eten, dus wat dat betreft komt het wel goed uit met de tijd

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Geniet er maar van! Lekker laten slapen..

3. fafje

fafje Niet meer actief

mmm net wakker hahaha, heeft echt dieeep geslapen haha helemaal dikke oogjes, zo schattig...nou ga lekekr met em spelen :p

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje zo das lekker uitslapen! ik vind rond 8en al uitslapen haha. gelukkig slaap sam weer goed, tussen de middag ook 2,5 uur geslapen, is ook niet gek na het zwemmen natuurlijk!

net even door de regen naar winkel geweest, sam zat natuurlijk lekker droog onder de regenkap:)

5. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, helaas wa sik zelf al om 0815 wakker! haha

ja dit weer is ehct kut heh...maar die regenkap houdt ook al een hoop kou tegen..

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

klopt vooral de wind ook!

tis echt geen leuk weer zo!!

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier regent het ook al de hele dag.. Dus niet veel buiten geweest vandaag..

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

sam weer lekker geslapen alleen kon ik niet in slaap komen helaas. ben ook weer verkouden en keelpijn.

vandaag nog niet echt plannen.

aankomende dinsdag ben ik jarig en vriend vroeg gister wat ik wilde hebben maar heb echt geen idee:( HELP!

fijne dag!!

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elsie ik vind dat ook altijd zo moeilijk kado voor verjaardag!

Rienke ligt weer lekker te dutten, was erg moe nog... Ze was ook om half zes al wakker..

10. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, ohh ik vind het altijd zoo makkelijk hahahaha heb het hele jaar door wel een lijstje...mij maak je heel blij met make up ( mijn dure chanel :p:p) parfum, kleding, laarzen/schoenen, huishoudaparatuur :p (mutsig heh ) verder dingen als dagje wellness ofzo! nieuwe telefoon :p ach ik bednek wel wat joh hahahaha

sandraske, zooo vroeg zeg!!! (haha wordfeud heb ik op mn ipod, ik zie iedereen ermee..maar heb zelf blackberry..maar met wifi kan ik het wel thuis spelen op de ipod haha...ik snap er nog nie veel van hoor )

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje ik dacht al, jij had toch bb? Maar op ipod kan het ook dan :D Ik doe ook maar iets.. Ben nu tegen aantal mensen aan het spelen die duidelijk een app hebben die de woorden automatisch invult, echt NIET leuk!

12. fafje

fafje Niet meer actief

oh echttt...jammer zeg...dat is idd niet leuk hahaha...nou ik doe het voorhet eggie :p

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    das wel net zo leuk toch!

ga zo even naar centrum wandelen, denk dat ik rienke maar winterjas aan doe, tis maar 10 graden buiten..

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam is al de hele morgen een beetje pieperig en aan het huilen, beetje vervelend... maarja niks aan te doen!

@sandraske ik zou rienke ook een winterjas aan doen hoor, ze zit toch stil!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Ik word gek van sam help!!!

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo de halve hema leeggekocht! Ondergoed voor onszelf, rompers, slaapzak (eindelijk hadden ze de grootste maat ook hangen) en twee maillootjes voor Rienke..

Nog even langs de dieren gewandeld (foto staat op fb)

Nu ff eten koken en als Rienke slaapt nog ff werken..

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam gooide steeds zijn speelgoed in de box en vervolgens huilen dat ie het weer wilde hebben en dan niet 1x... en de hele ochtend al huilen.. net maar gaan wandelen en nu is het weer goed gelukkig! ga hem zo een broodje geven en dan kan ie lekker even slapen.

18. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @elsie: dat zijn echt de dagen dat je eruit moet met je kleine. Thuisblijven is dan gewoon niet leuk en zit je elkaar alleen maar in de weg.
    luca is weer naar de psz. Heb van een vriendin een tas vol kleren gehad. Dat is fijn! Net even alles uitgezocht. Luca heeft nog nooit zoveel kleren gehad! Haha!
    Winterjas doe ik nog niet. Doe een vest met daarover zijn jas of nu dan zijn dikke gebreide vest aan. Die is erg warm, maar nu hoeft hij hem niet aan, wNt het is heerlijk buiten.
    @sandraske: ik gebruik die App niet, dan is er toch niets meer aan? Ik snap niet dat mensen dat doen!
    Ik probeer wel eens combis en dan mag een gek woord opeens wel, dat kan maar die app vind ik niet sportief!
    Heerlijk hoor als je lekker veel kan kopen bij de hema. Of zo. Ik ga morgen weer op pad. Naar de markt en zo.

Mijn mAn kwam vanochten terug van de reformwinkel, en had een lekkere suikervrije chocolade letter voor me meegenomen!! Oh wa heerlijk. Ik heb oook zoooo'n zin in pepernootjes, maar ja mag alleen de suikerbvrije. Het is duidelijk wat Luca en mijn volgende bakactiviteit wordt: pepernoten!!!

19. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Net weer klaar met werken en straks Chloé weer ophalen bij schoonouders en daar een hapje meeeten:D
    Chloé heeft hier thuis nog niet weer gelopen, bij mijn vader kon ze er ineens geen genoeg van krijgen, en ze deed het zoooo goed, helemaal niet wankel ofzo en nu geeft ze er weer de brui aan:(

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @palmie das balen zeg, raar meisje! Jij wordt ook helemaal ziek van de opmerking: loopt ze nog niet???

Hier begint het ook al :( Loopt ze niet? Nee ze staat nog niet eens.. *zucht*

@sanna Lekker veel kleren! Altijd fijn als je wat krijgt.. Mijn sz heeft veel van haar dochter weggegooid, zit ook wel 4 jaar tussen mijn nichtje en Rienke.. Vrienden onderling kunnen we weinig doorgeven, die zitten met zijn allen in dezelfde maat!

Deel Deze Pagina