Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

sanna, oh wat heelrijk tas vol kleren, leuk is dat altijd...heb het tijd terug ook gekregen van vriendne van ons, allemaal maat 86 enz...en mooooi :p allemaal merkkleding hahaha die kleien loopt straks in burberry enz hahaha...die koop ik ehct niet...niuew! :p
    ik heet mamavanmirzaa op wf!

palmie, haha ahh gekkie wel onwisj leuk dat ze het gedaan heeft!

sandraske, je had gewonnen :( hahah op 10 pnt verschil :p
    ja kan me voorstellen dat het ehct irritant is die vraag heh...ik krijg nu steeds, zget ie al iets...tis altijd wat joh :p

@hier, heelrijk weer zeg...had mirza gewoon ene dik gevoerd vest aan longsleeve eronder...was echt voldoende...heerlijek koud wangen, maar nog lang niet koud hoor...stukje gelopen van kelder naar portiek..in 1 stuk...ehct super knap...normaal wa shij na 20 meter al moe/geen zin

zooo ik ga lekker bankhangen...man heeft een bedrijfs-bbq ...ik heb gegegten wat hij gister had gemaakt en mirza had ik stamppot gemaakt met visstick...hij heeft goeeed gegeten ehct leuk!

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

nou sam heeft niet gegeten! hij weigert al als ie de lepel aan ziet komen!

3. fafje

fafje Niet meer actief

ohja mirz aheeft zn stamppot zelf gegeten met lepel...moet alleen helpen bij opscheppen of soms bijsturen! en vanmorgen zn fruit ook met een vorkje!!

elsie, jaaa ahhh hij heeft er ff geen zin in :)

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Sandraske, niet druk maken om die opmerkingen van oh loopt ze nog niet, doe ik ook niet:p

Fafje, hoe eet Mirza zijn stampot eigenlijk?

Elsie, hoe was het verder gegaan met Sam, nog steeds zo huilerig?

Sannaa, wauw een tas vol kleren, geweldig toch, scheelt weer een hoop!

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Hhahaha Fafje, we waren tegelijk met posten!!
    Vroeg net hoe Mirza zijn stampot had gegeten!

6. fafje

fafje Niet meer actief

palmie, ik had makkelijk wortel en aardappel gemaakt(2 grote wortels_1 aardappel, dus meer oranje stamppot), nootmuskaat, zout en peper...

7. fafje

fafje Niet meer actief

hahah ja maar vroeg me af wat je nou wilde weten haha hoe qua bestek of ingedrienten! :p

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ok, maar denk niet dat ChloƩ dat gaat eten maar is wel een keer het proberen waard!

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie vanmiddag op de fiets terug was het nog een beetje piepen maar later thuis ging het weer goed en was ie lekker aan het spelen tot we gingen eten dus.

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje dat vragen ze mij nou nooit, praat ze al? Kletst de oren van mijn kop, al kent ze maar een paar woorden, ze voert hele gesprekken..

@palmie nee maak me ook niet druk maar wordt er zoooooo moe van..

@hier rienke op bed met verhoging, 37,9.. :( zo nog maar een keer die thermometer erin en eventueel parcetamol of diclo.. Heb de halve apotheek in huis! Ka was niet flauw met de aantallen die hij heeft voorgeschreven..

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandrakse hoop dat rienke geen stuipjes meer krijgt!!

12. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Sandraske, ach nee he niet weer, hopelijk waait het over!

13. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @sandraske: niet weer toch! Idd goed ddat de KA flink heeft voorgeschreven. Verdorie wat een gedoe.
    @fafje: klinkt goed die stamppot. Luca at ook alijd lekker zelf, sinds 3 maanden wil hij juist dat ik hem hapjes geef. Nu wordt het eindelijk weer wat minder en eet hij ook weer lekker zelf.
    @palmie; hoe gaat het met werken en met jezelf?
    @elsie: gelukkg dat sam smiddag wel weer goede zin had. Jammer van het niet eten. misschien ook zelf laten eten?

Luca was nogal druk op de PSZ. de juf vroeg aan hem waar hij last van had! haha! Waarschijnlijk nog nasleep van na de verjaardag. Gekkie!

14. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, maar verhoging moet dat al!?? savonds is toch nromaal als kids verhoging hebben af en toe...? of moet je haar temp geowon ehct op 37 houden!? beterschap in elk geval!

15. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Sannaa, werken gaat heel goed, tis fijn om er lekker ff 2 dagen uit te zijn en heel wat anders te doen dan mama zijn, alhoewel dat het fijnste beroep is dat er is hoor maar een beetje afwisseling is wel lekker, gaat dus wel goed met mij, lief van je!

16. fafje

fafje Niet meer actief

sanna, haha ja ik vroeg me dat al af hoe dat nu ging met baby luca hahaha/....ahh hij zat vast vol energie doordat ie zo veel had geslapen!

palmie, ja heh is toch ook fijn, wild eje al een tijdje...wel fijn dat het nog "leuk"is..

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb nog niets gegeven, heb net getempd en nu was hij 37.4. Had haar zonder slaapzak in bed gelegd met alleen dekentje..

Denk dat het van de tandjes is, de poep rook ook weer lekker zuur en ze zit continue op iets te kauwen..

Als de temp tegen de 38 graden loopt, zijn we even extra voorzichtig. Maar das niet raar natuurlijk gezien de laatste vier weken.

18. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, nee natuurlijk logisch hoor!!!!! hier komt ook een tandje, ik denk morgen...wnat het tandvlees wa sal helemaal wit...zie de tand echt zitten...en is helemaal gezakt!

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik kan het niet meer zo goed zien natuurlijk, hier zijn het kiezen.. En Rienke wil geen "gedoe" aan mijn lijf dus das een beetje lastig..

Kijk straks nog wel ff..

Hoeveel tandjes heeft Mirza inmiddels?

20. fafje

fafje Niet meer actief

hahhahaha de 2e hopelijk morgen :p

Deel Deze Pagina