Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het wordt al iets!!

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

pfffff.... drukke week gehad en nog meer drukte voor de boeg... hopelijk wordt het snel minder (over 2 weken hebben we een weekend vrij en houden we die ook vrij...)

Mannetje is de hele week al weg. Maandag zat hij in Apeldoorn, dinsdag en woensdag had hij cursus in Zoetermeer (met overnachting), donderdag zat hij weer in Apeldoorn. Vandaag gelukkig wat dichter bij huis. Zometeen nog ff het bad in als hij terug is van de dokter en hem dan met de kids naar Beek brengen. Dan met Joshua naar de dokter, Thessa van school halen voor lunch. Daarna Thessa weer naar school brengen, boodschappen doen, Thessa ophalen, nieuwe oorbellen voor haar halen, papa halen en dan is het weer tijd voor het avondeten.
    Morgen gaan we naar Plopsaland en zondag wordt de verjaardag van mijn zusje gevierd.

En volgende week is mannetje ook weer (bijna) de hele week weg en dat weekend hebben we ook weer vanalles.... pffff

Verder gaat het hier wel goed. Ben dinsdag ongi geworden dus heb van de week wel een pesthumeur gehad enzo maja, het zij zo....

Echt vaag. Iedere maand dat ik ongi wordt weet ik niet of ik teleurgesteld of opgelucht moet zijn.... pffff ben eens benieuwd wanneer ik op het punt kom dat ik er doorheen ben... Dat verwerkingsgedoe is echt niks voor mij... maakt me alleen maar onrustig. (en het feit dat we nog niet helemaal weten of we nog voor een 4e willen gaan helpt ook niet echt mee.....)

Ach ja, komt goed... ;)

Ah, mannetje komt net terug...

aaargh... hij heeft net ergens tegenaan gezeten... wilt niet zeggen waartegen maar ik moet nu even naar buiten gaan kijken om te kijken wat er aan de hand is... zal zo nog ff een update geven....

3. Laetitia

Hij had een laag muurtje niet gezien, dus heeft hij rechts bij de achterdeur een flinke kras/bluts/iets zitten... hij gaat nu de leasemaatschappij bellen... zal kijken of ik zometeen een foto kan maken....

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

nou sam was gisteravond wakker vanaf 23.00 tot bijna 1 uur! vanalles geprobeerd ook nog omgekleed en nieuwe luier omdat zijn pyjama nat was om half 1 dacht misschien heeft ie honger want hij had echt zowat niks gegeten. dus fles pap gemaakt die dronk ie leeg en toen ging ie na wat mopperen slapen!

5. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @leatitia. Wat een drukte! Balen van de deuk! Succes!
    @ elsie. Was het Miss toch dat hij honger had. Gek hoor! Heeft ie nog een beetje uitgeslapen ?

Hier half 8 lekkere tijd hoor! Wij gaan zo even boodschapjes doen denk ik. Tot later!

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa hij weigert gewoon groente te eten van een lepel als ik het hem voer... zelf met een lepel eten kan ie nog niet en dit was niet iets om met handen te doen... want dan eet ie wel. hij was om 7.15 wakker...

7. Laetitia

Dinsdag wordt de auto gerepareerd (duurt 3 tot 4 dagen) dus als de herfstvakantie bezig is krijgen we de auto alweer terug....

8. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen

laetitia, wat een drukte....snap je dubbele gevoel wel..lijkt me lastig hoor! veel pleize rin plopsaland

elsie, mizra kan ook niet geweldig van een lepel eten, hij draait zn vork en lepel om, dus de bolle kant naar boven...dus ook niet alles lukt..maar ik laat hem er gewoon mee klooien..en soms geef ik een hapje tussendoor...hij vindt het geweldig om zelf te doen..

en ahja alles kan ej bijna met je handen eten...wortd alleen ene kliederboel..gister at ie zn stamppot ook met zn handen!! (kun ej voorstellen hahaha)...maargoed ik liet hem maar en odnertussne voerde ik ook happen...en af en toe pakte ie zn lepel weer..

Sanna, lekekr vroeg boodschappen doen!

sandraske, echt verslavend heh...en hoe is het met de verhoging gegaan!?

9. fafje

fafje Niet meer actief

oh en YES 2e tandje is door!

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje misschien moet ik het dan toch maar proberen idd.

was vanmorgen bij een vriendin en sam zat aan iets wat niet mocht had al een paar keer nee gezegt geeft zij hem ineens een tik op zijn vingers! pff ben echt boos geworden dat doe je toch niet?

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @laetitia druk druk druk!!

@elsie bij een kind van een ander?!?!?! nee dat zou ik niet eens durven!! Neefjes en nichtjes corrigeer ik wel als ze iets doen wat niet mag hier in huis maar een tik nee nooit!!

@fafje om elf uur nog getempd en toen was het ook weer normaal. Ze was ook doodmoe dus daar kan het ook aan liggen natuurlijk..

@eten hier wordt alles met de handen gegeten (behalve yoghurt), is goed voor de motoriek en goed voor de hond want die heeft meteen ook gegeten want er valt geregeld wat op de grond, wordt wel steeds minder overigens.. Vorkje werkt niet echt en een lepel ook niet dan gaat de helft erlangs.. Misschien eens zo'n kinderbestekje proberen..

Rienke krijgt tegenwoordig 's morgens ook muesli met yoghurt want met melk lust ze niet..

Drinken gaat hier trouwens erg slecht op moment, open beker spuugt ze het gewoon weer uit en rietjesbeker dan drinkt ze veel te weinig. Dus denk dat ik het maar weer in de fles ga doen want ze moet echt meer drinken..

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske nee precies ik zeg wel eens nee ofzo maar echt geen tik geven! was echt goed boos! maar dat is ook wel over gekomen gelukkig.

de andere vriendin ( topic in de lounge) heb ik niet weer gesproken, maar laat het maar even rusten en ga geen contact zoeken dat mag zij met mij doen.

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elsie gaat niet lekker met je friends!

@hier nog even lijstje maken voor mijn ouders. Die komen morgen hier in huis, wij zijn dagje en nachtje weg met collega autobedrijven..

14. fafje

fafje Niet meer actief

@elsie, nou sorry hoor...een tik????? belachelijk...sorry...hoe durft ze...ben er ehct evne stil van hoor!

@sandraske, oh gelukkig, ga je toch met een gerust hart naar dat uitje!
    mirza eet het ook met een kinderbestekje hoor!
    En wat betreft vocht, ik moet je zeggen, mirza drinkt soms ook weinig..maar haalt het vaak ineens in...ik bied het ook heel vaak aan..en de beker ligt gewoon in de kamer..tijdes het spelen pakt ie vaak even een slokje..

en als het ehct even te weinig is, geef ik iets wat ie SOWIESO dirnkt :p...dus ehct iets lekkers..

(ik geef ook thee slokjes tussendoor de muesli enz...)

@palmie, zo leuk dat chloe naar j toe kwam lopen!!

@hier, nogal off-dagje....man heeft lekker gekookt enz...mirza was ehct zo lief vandaag, heb zo van hem genoten

15. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Laetitia, nou wat ben jij druk zeg, moet eerlijk zeggen dat ik niet echt jaloers op je ben!

Elsie, ik had dat ook zeker niet gepikt, van kinderen moet je afblijven zeker die van een ander!

Fafje, niet zo heel erg fit las ik, maar die vrolijke Mirza helpt je gelukkig wel vooruit, heeft ie al het 3de tandje hahahaha:p

Sandraske, lekker genieten van jullie uitje meid!

Hier heeft Chloé dus vandaag voor het eerst zelf gelopen, dat wil zeggen ze ging zelf opstaan en liep naar me toe, de lieverd:)
    Nu lekker verder The Voice kijken!

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Rienke doet sinds vandaag teletubbies na OH OH en dan zit ze te dansen en te klappen in de handjes :D:D:D

17. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Oh geweldig he als ze weer van die nieuwe dingetjes hebben ondekt!

18. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Chloé heeft me vanmorgen geholpen met afstoffen, ze ging zo schattig met de swiffer over alles heen en ineens kroop ze naar de foto van mijn moeder en ze wees ernaar en zei oma:$:)
    En dan te bedenken dat dit de 2de keer was dat ze oma zei:)
    Hoop stiekum wel dat mijn moeder dit heeft kunnen zien:(:)

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@palmie lijkt me idd gek als ze ineens oma zegt tegen een foto van je moeder!

de boosheid tegen vriendin is wel overgekomen en ze zei gelijk sorry. maarja je kan het niet terug draaien, verder was het wel gezellig hoor dus met haar heb ik geen moeite. alleen die ander ik weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet hoor!

sam was vannacht om half 2 even wakker en toen moest ik er echt even heen want hij was al eerder aan het mopperen geweest en steeds weer stil maar nu dus niet. om 7.15 vond ie het mooi geweest dus om 7.30 maar opgestaan.

fijne dag!

20. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Elsie, wat is er dan met die andere vriendin?

Deel Deze Pagina