Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie had een topic in de lounge gezet, maar ik had van haar een pakje gekregen voor sam zijn geboorte, en dat wilde ze nu terug hebben zodat ze het kon geven aan een andere vriendin van ons die zwanger is, maar ik geef het niet zomaar weg, zijn de eerste kleertjes van sam. als ik iets te leen geef regel ik het wel met de persoon zelf, toen was ze boos en zei voor alles wat ik voor je gedaan heb krijg ik dit... ( ze bedoeld steun tijdens mijn pnd) ze vond dat ik dus nu dus dit wel voor haar kon doen, dat betekend dus dat is haar iets terug moet betalen omdat zij vind dat ze mij gesteund heeft:(

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elsie niet te veel van aantrekken! het is echt te belachelijk voor woorden!

@palmie das lief van ChloƩ!

Hier ook een oma die niet meer leeft (moeder van mijn man), soms kopen we op de markt bloemen en dan ga ik met Rienke bloemetjes brengen bij het graf van oma Riny.
    Zitten we tegen haar te praten, is wel apart. Heb haar nooit gekend maar toch voelt het alsof ik een band heb met haar.

Net even de hond geborsteld, een stofzuigerzak vol kwam eraf :$:$:$

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske wil me er ook niet mee bezig houden maar het zit me toch wel dwars om zoiets kleins ruzie te hebben, al zegt het wel genoeg over de "vriendschap".

4. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!

snadraske, toch leukd at je dan ene bloemetje gaat brengen
    en wat schattig van Rienke, mirza klapt sinds gister op "commando" en zwaaien naar Bumba als het afgelopen is doet ie nu een week of anderhalf

palmie, ahhh wat lijtk me dat mooi...toch speciaal dat ze dat nooit zegt en nu het besef had...denk dat je mama het zeker gezien heeft...wie weet heeft ze chloe er wel naar toe gebrahct naar haar foto ;)

Elsie, hmm wel heel raar...ik hou nooit van mensen die zeggen "ik deed dat en dat voor jou nu moet je iets terug doen"....je doet iets uit liefde of niet hoor...

@hier, mirza werd gisteravond uur of 22u huilen wakker....leek op een droom...mocht hem troosten en hij wilde in mn armen weer in slaap vallen, maar min later kon ik hem ook gewoon in bed leggen....normaal gaat ie dan huilen of wilt sowieso niet in mn armen gewiegd worden..

daarna hoord eik em nog wat kraaien om 00u....en vanochtend 6u en 7u gehoord, maar meer soort brabbel achtig...en 0930 werd ie pas wakker :D:D:D

@ontwikkelingen, ik vind het ehct grappig...klappen en zwaaien deed mirza eerst al...en nu al 2 mnd niet meer ofzo...en ineens sinds 1/2 weken zwaaien...en sinds gister klappen...

Ook is hij nu een soort wandelende kruimeldief....alle dingne die hij ziet op de grond geeft ie direct aan mij...net had ie een stuiver gevonden (oeps)....kwma gelijk naar me toe...en een stukje wortel (blijkbaar van gister avond) ...
    normaal stopt ie dingne gelijk in zn mond, maar nu komt ie zelf hahah

hij is nu ook ehct heel erg bezig op te letten hoe wij dingne uitspreken, en ik zie aan zn mond dat ie het porbeert mee te doen, hij doet het alleen zonder geluid...verbaasd me niks als ie ineens alllerlei woordjes kent over ene tijdje!

hij heeft heel weinig ontbeten vanorgen...ach zal wel..

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje dat vind ik ook idd! en je gaat toch zeker niet een gegeven cadeau terug vragen?

6. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, lijkt me niet...tenzij je vriendin zo erg in de shit zit...en het gewoon vraagt omdat ze ehct gee andere oplossing heeft...bijv financieel gezien...ik noem maar wat...maar dan gaat het niet op deze manier...voor wat hoort wat...nee hoor...hou dara niet van!

@hier, nouuuuuuu mirza wees alle gezichtdelen aan ....ik doe dat spelletje elke dag..maar ij heeft nooit veel geduld...ik benoem altijd alles enz...waar is je neus etc...
    en nu wees hij het of bij mij aan of bij zichzelf alsof ie het elke dag doet!!!
    ik stond er ehct vabn te kijken...mond, oor, oog, neus en tand...en buik weet ie ook..want ik vraag altijd wara is mirza's buikje...en til zn shirt dan omhoog..om hem vervolgens te kietelen..en nu hield ie zn shirt al vast en moest keihard lachen!

ik vind hete hct zoo leuk!

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Elsie, oh ja dat onderwerp had ik gelezen van je, raar hoor;)

Sandraske, of ze nu echt beseft dat dat mijn moeder is weet ik niet maar vond het wel heel mooi!

Fafje, mooi he hoe snel ze alles leren, sta ik ook altijd van te kijken!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@palmie dat vind ik nou ook idd!

sam wel gehoord een paar x vannacht maar hoefde er niet heen, pas om 7.45 heeft vriend hem eruit gehaald:D

ben helaas lekker verkouden en voel me ook niet zo lekker:( doe dus maar rustig aan vandaag zodat ik dinsdag weer wat beter voel dan ben ik jarig:D

fijne dag!

9. fafje

fafje Niet meer actief

goed emorgen

elsie, leuk ga je het nog vieren

@heir meneertje werd pas 0915u wakker :D...gister ook om 0930...haha moet er echt om lachen! :p

vandaag rustig aan...wel lekker naar buiten straks...kheb trek in een monchou taart met bastogne bodem...las ik in de lounge!

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ja op 29 oktober:)

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heel trots op sam:D zette hem net voor me neer en hij zette zo een paar stapjes los!!:D:D

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    #4892 sandraske, 16 okt 2011
    Laatst bewerkt: 16 okt 2011
    Goed bezig!!!

Wij zijn weer thuis en echt zo super brak!! Gistermiddag hebben we Tuktuk-bingo-rally gedaan in de omgeving van Tiel, was echt lachen! En 's avonds Viva Hollandia feestavond.

Drank ging behoorlijk hard dus ik paar keer maar rondje overgeslagen ;)

Na de avond werden we opgehaald met bus en terug naar hotel gebracht, hebben we daar in bar nog gezeten. En een aantal mannen(o.a.a die van mij) hebben op balkon, meer een gallerij nog op de ramen staan bonzen bij de mensen die al op bed lagen van onze groep..

Het was een geslaagd uitje! Volgend jaar is ander autobedrijf aan de beurt om te organiseren . Wij zijn er voorlopig weer vanaf...

Rienke had het ook goed gedaan, belde gisteren om 19 uur ff naar huis en toen zat ze net in bad te spetteren. Ze was wel gevallen dus ze heeft een bult op der hoofd. Maar ze had goed gegeten (veel te veel volgens mijn pa) en had daarna ook nog van opa en oma's toetje meegesnoept (aardbeientoetje van mona)

Nu is ze met opa en oma mee op pad, gingen even bij mijn oma op de koffie en daarna reden ze naar huis, waar wij dus ook zo heen gaan. Vakantie voor volgend jaar doorbespreken ;)

Rienke staat nu steeds op handen en voeten, dus denk dat het niet lang meer duurt voor ze echt gaat staan..

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @palmie wat voor schoentjes heb je voor chloe gekocht? Moet voor rienke ook iets stevigers namelijk...

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Elsie, wat goed van Sam!!

Sandraske, bij Schuurman, ze zijn enkelhoog met een stevige zool, op mijn facebook staat wel een foto!

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zal morgen eens kijken.. hier in het dorp hebben ze alleen shoesme en die zijn behoorlijk duur natuurlijk...

Mijn zwager is fysio en die zei dat ik beter schoentjes aan kon doen... Rienke is heel soepel in de gewrichten dus.heeft wat meer steun nodig...

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ben gewoon helemaal van slag door die "vriendinnen" van mij:(

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    snap ik! zag je topic in de lounge, wat een rare reaktie van je vriendin..

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske vind ik ook! en nu is die vriendschap ook klaar, ze had er geen zin meer in! nou prima dan kan ze van mij ook heeeeeel hoog in de boom gaan zitten, van mijn kind blijf je af!!

19. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Sandraske, dat zei onze fysio dus ook, je moet gewoon ff opletten dat de schoenen een lekkere stevige zool heeft en dan het liefst enkelhoog, misschien toeval maar sinds wij haar die schoenen hebben aangedaan loopt ze los:D

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@palmie wat goed!!:D

sam kan al wel best goed aan de hand lopen, los lopen komt er ook aan:D

iedereen lekker geslapen? en nog plannen voor vandaag?

fijne dag!!

Deel Deze Pagina