Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Elsie, probeer je niet teveel aante trekken van je vriendin, was gewoon echt een stomme actie en dat mag je laten merken ook hoor!
    Gewoon ff laten rusten denk ik!

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie nou kreeg gister avond een hele mail van haar met dat ik geen intresse in haar zou tonen en het allemaal over mezelf en sam heb! me mond viel echt open van die mail! ze vind mij veranderd, natuurlijk ben ik veranderd door de komst van sam en ook door de pnd maar blijkbaar snapt ze het niet.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Nou mijn zwager heeft aan haar enkeltjes gevoeld omdat hij zag dat ze steeds haar enkeltje dubbel klapte.. Er zit dus heel veel ruimte in de gewrichten dus hij zei inderdaad, trek haar gewoon schoentjes aan, dan heeft ze meer stevigheid en heeft ze dus ook meer vertrouwen..

De kinderfysio waar wij zijn geweest voor voorkeurshouding had ook al keer gezegd dat Rienke eigenlijk TE lenig is in haar gewrichten..

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Sandraske, wat grappig is dat, ChloƩ heeft precies hetzelfde en ook ee voorkeurshouding gehad, weet niet of dat ermee te maken heeft;)

5. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, wow goed van sam, zoooo leuk heh...voel je je helemaal trots!

sandraske, ik heb schoentjes van bardossa...waren 40/45 euro...kost wel wat ja...juist omdat het tussenschoenen zijn...als ze enemaal 3 mnd hier goe dop lopen mogen de hardere zolen al...maar zodra mirza deze schoenen aan had liep hij zeker nog steviger !

palmie, zo leuk dat ze loopt!! word ineens zoooo'n stoere meid dna eh hahah....zo eigenwijs!

@hier, gaat wel goed...nog missleijk, energie komt wel terug...ben zo trots op die kleine...hij kan inees zoveel aanwijzen...
    heeft volgens mij ook al 2x hondje gezegd...klonk meer zoiets als hntjehh hahaha...maargoed

gister ff naar de stad geweest, maillots en antislipsokjes gehaald, de vloer is bij ons nu ehct koud dus hij moet ehct sokken in huis aan...
    hij wilde gister geen dutje doen, wa sook laat wakker...viel pas om 1545u in de stad in de wagen in slaap..voor 3 kwartier...maar hij kan nu echt goed zonder/metweinig slaap...

hij is helemaal blij met zn nieuwe bromtol...jeetje gefascineert gewoon...

ik moet ehct ff aan de grote scoonmaak vandaag!

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Fafje, ze loopt nog niet helemaal spontaan hoor, ze is nog wat huiverig en vaak weigert ze ook pertinent hahaha ja ja ze weet duidelijk wat ze wil!!;)

7. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, haha wat grappig te lenig..het mevrouwtje...maar idd lekekr iets stevigs aandoen..mss moet ze dan later ook steunzolen...heb ik ook gehad..omdat ik platvoetjes had...

palmie, haha wat een meid heh...maard at kotm wle...dat gaat echt zo snel..als ze het eenmaal doorheeft hoe leuk het is!

elsie, ja het blijft lastig ...sommige hebben geen idee hoe je als mens of je even verander dmet een kindje...maar ik vind het sowieso ehct een asburde situatie!!!

@hier, trouwens een nieuwe tussendoortje voor mirza ontdekt...kennen jullie die Lu crackertjes...2 aan elkaar vast in zo'n pakketje verpakt....ij vind het zoo heerlijk...smelt ook snel en midner eng als een soepstengel....wnat die volkoren zijn best hard...en hij wil zich nog wel es verslikken..

8. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    hej meiden even een berichtje vanuit de veluwe!
    we zijn heerlijk een weekje weg!
    van de week heeft senna voor het eerst gezwommen
    ze vond het heerlijk dus kan nu ook in hoorn gaan babyzwemmen
    echt leuk!

@ elsie laat die meiden lekker ze snappen het toch niet!
    Je hebt gelukkig genoeg vriendinnen. en mama's praten nou eenmaal veel over hun kids het is tenslotte het belangrijkste in ons leven! en dat snap je pas als je zelf moeder word.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sky heej jij ook hier!!???

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @palmie inderdaad onze twee dames hebben wat overeenkomsten! Zou goed kunnnen wat je zegt dat voorkeurshouding er ook mee te maken kan hebben..

@fafje echt een leuke foto van slapende mirza!

@schoentjes heb vanmorgen een paar gekocht bij Nelson: Orange Babies - Schoenen uitverkoop - Kinderschoenen online - Nelson Schoenen

Waren nog afgeprijsd ook ;) Ze had eerst een paar Brakkies aan, ook zilveren maar die waren te klein in maat 19 en 20 hadden ze niet meer. Deze vielen weer klein uit dus was 20 te klein en moest ze 21 van hebben..

Ze gaat nu wel steeds meer staan, gaat nog vaak mis hoor;) Maar met de schoentjes aan durft ze wel veel meer. Heb vanmorgen nog even gesproken met de kinderfysio uit de praktijk bij mijn zwager en die zei gewoon paar keer per dag een uurtje schoentjes aan, niet de hele dag want dat is dan ook weer niet goed.

Heb op de markt nog soksloffen gevonden met een soort rubber antslipzool, daar glijd ze hier echt niet mee uit.. Zijn nog best grappig ook, ze hadden ze ook in grote maten. Denk dat ik ze volgende week voor mezelf ook meeneem, ik glij hier ook steeds uit..:D

11. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, haha ja schattig heh...slaapkop :p
    maar wat ene leeeeuke schoentjessss!! ohhh als ik een meisje krijg kan ik ook helemaal los gaan hahahah

ja scoentjes aan is met kruipen niet zo fijn...maar is id wel een idee...ff paar x schoenen aan...tis ook enorm glad hoor laminaat/houten/tegels vloeren...

ik heb ook sort soksoffen..maar die zitten niet stevig genoeg..als hij bijv gaat zitten...dan schuift zn voetje er al in..en loopt ie dubbel...btj raar uit te legge , maar is hie rin elk geval geen succes!

mirza heeft ook maat 21 ( eigenlijk 20...maar heb maat groter gekocht)

zo hij is wakker...lekekr zo naar buiten!

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Er stonden ook zo veel leuke laarsjes!! Maarja daar moeten we nog even mee wachten.. Wel verschrikkelijk duur trouwens, 70 a 80 euro betaal je zomaar...

Zo eten koken, vanmiddag al alles gedweild en gestofzuigd.. En nog even stukkie gewandeld..

13. fafje

fafje Niet meer actief

mirza sliep tot 1515...wil sins gister amper brood eten...vandaga helemala niets!

3e tandje is een puntje door! jeeh

hij heeft maar kwark op en een gekookt ei!....zo ook koken...pasta met zalm

14. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    hoi!! Hier weer even van mij een berichtje.
    luca heeft vakantie en dus heb ik maar lekker pepernoten gebakken met hem, zonder suiker, zodat ik ze ook mag! Ze zijn beetje flauwig van smaak, maar wel lekker. Zeker als ik ze nu mag hebben, lekker hoor!
    @schoentjes: Leuk hoor en fijn dat het ze helpt met lopen!
    @elsie: wat een verhaal van je vriendin, raar hoor en moeilijk om je niets van aan te trekken, want het is tenslotte toch je vriendin. Jammer dat ze zo doet. en dat ze er niets van snapt, dat je verandert, door het moederschap, maar zeker ook door een PDD hoor!
    @Sandraske: Hoe gaat het met de stoere Rienke? Helemaal de ouder weer, of merk je toch nog wat van de indrukken van het ziekenhuis? En ja schoentjes zijn duur hoor! Wij waren ook altijd rond de 80-90 euro kwijt. Nu wel meer, omdat hij zulke brede en grote voetjes heeft. Vrijdag gaan wij waarschijnlijk weer even schoenen kopen voor hem.

Ik heb sinds 2 weken pijn in mijn SI-gewricht, kennen jullie dat van de zwangerschap. Het weekend ging het weer beter, maar ik moet Lca op de wc tillen en ook fietsen lijkt het erger te maken, hoewel ik lees dat het juist goed is. Hebben jullie toevallig tips?

groetjes!!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

#4915 elsie22, 17 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2011
    @sannaa het is idd om me er niet druk om te maken, en idd ben gewoon veranderd door het moederschap en pnd, en vind het erg jammer dat ze het niet begrijpen, maar denk ook dat zegt genoeg over een vriendschap lijkt me?

@hier vanmiddag met een oppas voor sam kennis gemaakt, is voor af een toe een paar uurtjes, erg leuk meisje! woont ook vlak bij ons.

sam was bekaf na het bad alleen maar huilen dus heb hem om 18.30 al op bed gelegd.

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sanna Rienke is op zich weer redelijk zichzelf. Alleen ze heeft veel last van nachtmerries, zo zielig... Ik kan er verder ook niks aan doen natuurlijk maar vervelend is het wel voor haar..

SI-gewircht heb ik ook veel last van gehad tijdens zwangerschap, op een gegeven moment ging dat eigenlijk weg.. Echt tips heb ik niet, niet zwaar tillen (zal niet meevallen) en niet te lang zitten..

17. fafje

fafje Niet meer actief

@sanna, si-gewircht ken ik niet!!?? wel leuk dat pepernoten toch weer iets is dat je dan mag!

@sandraske, aahh zo zielig..kan best dat ze een hoop moet verwerrken van zh in zh uit ziek beter ziek...zou kunnen...kan ook geowon bij de fase horen natuurlijk...

@elsie, oh wat leuk...ik zou dat ehct niet kunnen een "vreemd" meisje ...ik ben zo'n doos...ik durf dat pas als hij kan praten :p
    Maar wel heel fijn dat je een goed gevoel hebt...leuk kan je af en toe iets doen...ben je nog aan het solliciteren!?

@nou mirza's 3e tanje heeft ie toch wel last van...een btj...best wel hangerig vandaag..heeft vanmiddag zelfs op buik tegen buik tv kijkend op me gelegen...zo lief joh...heb er echt even heel erg van genoten, doet ie namelijk nooit, zo lekekr kroelen...ja voor 1 min mss!

had een btj verhoging voordat ie naar bed ging..maar ik merk het wel als het erg is, kan k altijd nog pcm geven..
    brood moest ie ehct niks van hebben vandaag...avondeten helaas ook niet...fruit en muesli/kwark enz dat wel...achja hopelijk heet ie morgen heel erg honger e gaat er wat meer in!

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje nee ben daar niet meer bezig, blijf voorlopig lekker bij sam:D

19. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, oh lekker toch nog even lekker thuis :)

la snet in je topic iemand die kindje op de billen zet...dat doe ik ook...heel consequent...en ik heb ehct het idee dat het zn vruchten afwerpt...wnat hij luistert echt heel goed....meestal waarschuw ik hem ...als hij niet luistert loop ik er direct heen...en zet ik hem neer op zn billen..en zeg dan nogmaals dat het niet mag...hij vidn dat helemaal niet leuk...dus begrijpt me direct...vervolgens haal ik em wel gelijk daar weg en leid hem af...

als hij het weer doet...zeg ik het weer dat het niet mag...en dna hoe fik maar aanstalte te maken dat ik er aan kom...en hij gaat zelf al weg...

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ik ben idd ook heel conseqent met waarschuwen! sam weet wel als ie ergens niet aan mag zitten, maar knopjes enzo vind ie prachtig mooi, wij leggen dan ook de afstandsbedieningen zo neer dat ie er niet bij kan. hij vind het ook echt niet leuk als ie iets niet mag en gaat vaak huilen maar trek me er niks van aan:p

Deel Deze Pagina