sandraske, ahh ehct....zou het eenr eactie op iets kunnen zijn!? of mss aleen maar door die kiesjes...ah arme meid toch...heb zo met haar te doen!
Huisarts was blij om Rienke in betere conditie te zien 1 exceem plekje was ontstoken, de rest is heel mild exceem, meer een droge huid. Ze zit nog al veel aan haar oortjes, dus ook meteen nagekeken, was niks bijzonders aan te zien. Zal dus van de kiezen afkomen. Luieruitslag was geen schimmeltje ofzo, waarschijnljik door de wisseling van luiers dus we gaan weer terug op de pampers. Wilde eigenlijk even boodschappen doen maarreuh Rienke zat al bijna te slapen in de auto dus maar naar huis gereden, ga ik vanmiddag wel. Hopelijk is het dan droog en kan ik te voet maar ik vrees van niet!
ik wilde het nog vragen...hoe de kruidvat jullie bevielen..maar blijkbaar heb je een echte diva hahaha alleen pampers voor deze dame ....helaas pindakaas rienke en hara tandjes...arm meisje....nu die kiesjes...zo zielig heh...gelukkgi valt me exceem mee....kan makkelijk door het weer komen, ik heb elf ook weer erg last vooral mn handen..pff helemaal droog allemaal kloofjes op mn vingers...ehct kut
goeiemorgen!! sam was 6.45 wakker en ik kreeg ontbijt op bed van vriend net gebak gehaald dus zo lekker ff eten. vanmiddag komen mijn vader en zusje. heb net bij de hema laarsjes voor sam gekocht zo lief hier gister luiers gehaald bij de aldi, vind ik ook prima luiers! en was in totaal 38 euro aan boodschappen kwijt inclusief luiers.
Ik houd het voorlopig alleen maar op de pampers Moet wel even halen straks, want ze zijn bijna op. Even kijken wat de goedkoopste aanbieding is! Ik kom eigenlijk nooit bij Lidl of Aldi. Koop wel groente en fruit op de markt, scheelt echt zo veel! Mijn man is redelijk merkgebonden, coca cola, douwe egberts koffie, lays chips etc. Hij proeft het verschil zegt ie, hij drinkt al drie maanden senseo van eigen merk Jumbo en ik hem nog niet gehoord dus zal wel meevallen..
@sandraske volgens mij zijn de pamers bij de kruitvat in de aanbieding! een pak luiers bij de aldi kost 11 euro en dan heb je 76 luiers. vind de kaas enzo ook lekker goedkoop bij de aldi en de melk en frisdrank, had ook groente en fruit van de aldi en ook dat was gewoon prima.
Heb ze bij AH gehaald 30 euro voor vier pakken.. Ik heb meestal op maandag vast rondje, naar de markt en dan naar de jumbo.. Misschien dat ik de aldi/lidl er nog tussen kan doen.. Cola drinken wij alijd coca cola, goedkopere vind ik zelf ook niet lekker namelijk.. Melk bij de Lidl is dat alleen die heel lang houdbare?? Bij aldi hier wel namelijk, lidl weet ik niet..
hier bij de aldi niet gelukkig, anders zou ik het ook niet kopen hoor. cola drinken we eigenlijk niet, koop het alleen voor een verjaardag ofzo.
wij zijn zelf ook merk gebonden wat betreft koffie, chips en dat soort dingen.. maar vooral die dingen als yoghurt, kaas( ehct onwisj lekkere kaas), div beleg, keukenrol/toiletpapier, diepvriesdingen, crackers, appelsap/sappjes fruit en groente... alle andere dingne haal ik bij c1000 of ah....scheelt gewoon om d combi te doen.... ik proef echt geen verschil in kipfiletplakje svan ah huismerk of lidl....bij lidl is het 80 cent! netals voorgekookte krieltjes of olijfolie enz Net de deur uit geweest oevallig alle sbij ah gehaald ...ga een monchou taart maken, jeetje wat heb ikd aar trek in!!! had ook verse croissantjes bij de bakker gehaald, mirza mocht een stuk...die zat echt bij elke kruimel mmmmm (met hoge intonatie) ook nog een leuk longsleeve truitje gehaald bij wibra en pyjamaatje en dikke antislipsokjes voor in huis!
Hier redelijk merkgebonden. Ik drink zelf het liefste coca-cola. Goedkopere merken drink ik wel maar vind ik minder lekker. Alleen pepsi, dr pepper en de goedkoopste cola van de plus vind ik echt niet te drinken. Luiers hebben we kruidvat, AH, pampers of duitse luiers. Maar toen de kinderen nog onder de 6mnd waren hadden we altijd pampers omdat ze anders uitslag kregen. Verder hebben we het meeste van etenswaren uit Duitsland. groenten en fruit halen we ook weleens bij de buurman (= groenteboer ) Brood halen we (bijna altijd) bij de Hema en anders de AH. En ook het broodbeleg komt alleen van hema, ah of duitsland. Behalve dan weer de leverpastei, stroop en yogho want die eten/drinken de kids alleen van bij de lidl. Voor de rest is het altijd lekker om de echt DE-koffie te hebben, maar dat is geen must
Hoi allemaal! Leuk om al die merkgebonden voorkeuren te lezen! Hier ook coca cola en hema brood.voor de rest alles van de turkse groenteman, ook vlees trouwens daar vandaan, scheelt veel geld en is veel lekkerder. kaas haal ik op de markt. Elsie: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Sandraske: arme rienke, gelukkig viel de eczeem mee. Ik ben ook fan van pampers hoor. Heb ook kruidvat gehad, maar nu weer pampers, voor de nacht dan. L:uca en ik zijn vandaag met de Boot (fast flying ferrie) naar Amsterdam geweest en hebben koffie gedronken in de Bijenkorf. Daarna met de tram een stukje naar onze vaste pizzeria, het was best een avontuur. Gelukkig kwam mijn man ons daar op halen en kon Luca van uitputting lekker slapen in de auto. Luca vond de tram denk ik wel het leukste van alles, want daar wilde hij nog wel een keertje in. Hoewel Luca wel een beetje dwars was, ook nog 2 x in zijn broek had geplast en er vandoor was gegaan met de buggy en hem verstopt had, terwijl ik in de rij bij de kassa stond, was het een leuke en gezellige dag.
wat een ondernemende knul, die Luca Fijn dat jullie een leuke dag hadden... Hier helaas geen vlees van de turkse groenteboer/buurman (ze hebben alleen kip en die kunnen we goedkoper in duitsland krijgen... al ons vlees komt over het algemeen daar vandaan... errug lekker en niet duur )
laetitia, ja zo shop je voor vana lels overal en nergens hahaha...ik heb dat ook, soms ga ik wel naar 4 soorten winkels...heb toch tijd zat sanna, oh wta een avontuur haha en zoooo ondeugend hahahah...wel gezellig heh zo met zn 2tjes! sandraske, hoe is het met rienke...zie je de kiesjes al komen!? @hier, monchou is ehct TE heelrijk, helaas moest ik de monchou iets steviger kloppen, heb dus ene uitloper ...maarja maakt de smaak niet minder haha... is mn allereerste taart die ik heb gemaakt...ben nooit zo'n bakster ...niet dta dit bakken is, maargoed...tis ene begin mizra had nog lekker van 13 tot 1530u geslapen en daarna heel lief gespeeld...heb uuuuuren met mn vriedin aan de tel gezeten lekker bij gekletst!
Kies nog niet door helaas... Hoorde haar net mopperen, gaik kijken, is ze overal inbed naar speen aan het zoeken nog half slapend.. niet gek dat ze hem niet kon vinden want ze zat er bovenop! Kwarktaart is ook makkelijk te maken, doe ik meestal... Een cake lukt me trouwens ook nog wel.. Ik ga slapen, morgen ewerken en hopelijk kunnen we doorslapenvannacht..
goeiemorgen!!! hier lekker geslapen, was wel vroeg hoorde sam al om 5.30! hem laten liggen en om 6 uur ben ik er heen gegaan wat drinken gegeven en gezegd dat we nog gingen slapen, maar volgens mij heeft ie niet echt meer geslapen, 7 uur zijn we er maar uit gegaan. we gaan straks lekker zwemmen. fijne dag allemaal!!
goedemorgen, ja, ik shop ook altijd overal en nergens. De hema, ah, lidl etc liggen hier allemaal binnen fietsafstand van 5 min. dus daar hoef ik het niet voor te laten. Alleen boodschappen in duitsland doe ik niet op de fiets (kan wel, is ook maar 10 minuten fietsen, maar dan moet ik terug een heeeeeeele steile heuvel op en dat gaat me niet lukken met bakfiets, helaas) fafje.. mmm lekker... fijn dattie qua smaak goed gelukt was Taarten bakken enzo vind ik wel leuk om te doen. Heb voor Collin zijn 1e verjaardag zelf een taart gebakken (staat op facebook)... een echte kindertaart met veel slagroom, gekleurde muisjes, fondant en als vulling 2 laagjes banketbakkersroom (die ze ook in tompoucen en puddingbroodjes enzo doen)... Op het kdv hadden ze er heerlijk van gesmuld! Hier: vanochtend nog even rustig aan doen en vanmiddag ff buurten bij het kdv, dan naar de bieb en daarna thuis verder knutselen aan het verlanglijstje voor sinterklaas (de inkooppieten moeten vroeg inkopen gaan doen aangezien de lijstjes 4 huishoudens af moet gaan dit jaar... ) Verder vanochtend nog even manlief naar de dokter laten gaan om een urinemonster van Joshua af te geven. Volgende week dinsdag hebben we de uitslag (alst goed is).... (hij plast sinds 2 weken weer in zijn broek omdat hij steeds te laat op de wc zit dus nu gaan ze kijken of hij misschien blaasontsteking heeft). Urinemonster van vrijdag had alleen wat eiwitten erin en die van gisteren zat een spoortje bloed in. Dus de dokter vond dat we het nog maar even op kweek moesten zetten.... nu nog maar even afwachten... tot later!
laetitia ah wat zielig voor je zoontje! hopelijk snel uitslag, is voo rhem ook niet fijn! elsie, veel plezier! @hier, mirza was wakker geworden door zn papa vanochtend, ik hoorde em al rond 7u...ben er maar 8u uitgegaan...af en toe was hij heel stil, dus hij was vast nog half in slaap.. hij is zo lief, afgelopen dagen heeft ie elke ochtend zin om bij me op schoot te zitten en btj gek doen en knuffelen en dieren geluiden oefnen en lichaamsdelen aanwijzen...normaal vond ie dat ehct niks aan!....en soms legt zn hoof dop mn borst en kijtk tv...ehct schattig!