goeiemorgen! @sandraske zo das lekker vroeg!! hier was het 6.20 maar pas tegen 7.30 eruit, toen pap gegeven. heb de bloeduitslagen en die zijn goed, alleen de vitamines nog afwachten die hoor ik maandag. hier een minder dagje, gister voelde ik me dus beter omdat ik een nachtrust pilletje had genomen, alleen als ik dat elke dag doe is het effect op een gegeven moment weg, dus ik denk dat ik het maar om de dag ofzo ga doen.
@maidin nee niet in bed gebleven.. wakker op bed liggen, is niks voor mij.. Ben maar gaan strijken.. Ga vanmiddag ff terug als Rienke ook slaapt..
Atopic Dermatitis Childhood Phase Pictures hier wat foto's misschien kun je het een beetje vergelijken. Bij Kinley zag het er meer uit zoals bij het meisje in het gezicht, ze heeft nu nog een klein plekje in haar nek
Hier beginnen de nachten langzaam aan weer beter te worden, Ms K wordt steeds minder vaak huilend wakker. Als ze wakker wordt geven we haar een beetje water te drinken om de keel even goed door te smeren, zetten haar muziekje dan aan en dan tuk te verder, vannacht maar 1 keer hoeven te doen dus dat valt mee. Met Mr K moest ik gisteren longfoto's laten maken en tot ieders schrik heeft die dus gewoon een longontsteking (nr 2 al dit jaar). Nu weer antibiotica gekregen, over 2 weken weer een foto laten maken en als het dan nog niet over is dan wordt het het ziekenhuis. Groetjes Anita
stil hier!!? ik ben even in dubio...Mirza had 2 korte dutjes gedaan, dus rond 16u werd ie weer moe, ben met hem op ons bed gaan liggen, wilde zelf even mee tukken...1615u in slaap gevallen...en hij slaapt nu nog steeds!! (1845)... Normaal moest ie nog avond eten en dan een melk.. wat moet ik nou doen?...hem zo groente nog geven en laten drinken bij mij, wat ie nog op kan... zo lastig, mss wortd ie alleen wakker om te drinken OF hij wordt klaar wakker...haha heb dit nog nooit meegemaakt met hem, lijtk wel alsof ie al in zn diepe slaap gaat
@fafje ik zou hem even wakker maken en kijken wat ie wil qwa groente en dan de borst geven, dan neemt ie wel wat ie wil! het is lastig idd. sam slaapt aan het einde van de middag ook nog weleens maar dan maak ik hem uiterlijk 18.00 wakker om groente te eten.
nou hij werd 19u wakker, zijn eten was nog lauw...heb het gegeven, even kijken of ie het wilde..en ja hoor ging er zo in.. wel lekker bij mij opschoot...even flink bekertje drinken op..en nu issie actief weer ana het spelen...haha als ie weer moe lijkt te zijn, krijgt ie borst en gaat ie weer slapen..heeft ie toch maar ff bijna 3 uur geslapen!! Iets anders, hij is mega schor!!!! ineens vandaag, hoest ook wat..heb thijmsiroop...geen verhoging of zo...ook niet snotterig...mss wel van het vele brabbelen en gillen enz...heel gek
@fafje dat heeft sam idd ook gehad, denk idd van het gillen en brabbelen. hier krijst sam sinds gister de boel bij elkaar als ie in bed word gelegd, bij elk slaapje hij ligt er net in en huilen, ben nu al 2x bij hem geweest. ook als ik weg loop dan gaat ie huilen ookal zegt ik steeds dat ik even naar de wc ben ofzo.
hahah "mama gaat even naar de wc" ahhh sam toch, verdrietig..even aankijken maar heh ja of Mirza wordt mss voor het eerst ziek...maar denk het niet, ik merk het gauw genoeg
Hoihoi! Alles is hier goed. Beetje druk. Luca is erg aan t puntten en minder slapen dus ik heb t wat drukker! Ik lees wel mee hoor! Vandaag was er een brandweer oefening en mocht luca zelfs in de brandweerauto zitten!! Dat vond hij wel geweldig!!
He meiden ik lees ook wel mee hoor maar ben ook ietsje drukker nu Chloé smorgens niet meer slaapt en ja hoor gisteren is ze voor het eerst in de box gaan staan!!!!
Wat Gaaf voor Cloé en jullie alweer een mijlpaal! GEFELICITEERD! @ hier helemaal loom van het sauna beauty dagje! Was Heerlijk ontspannen!(heb REnske wel gemist) MOrgen vroeg weer helpen op het bejaarden centrum. En ik ga nu mijn bedje opzoeken.
hoii sanna, wat onwijs leuk zeg...vond ie zeker helemaal geweldig! palmie, jeetje zeker een mijlpaal!!! wat goeeeeed! tukker, ah lekekr zeg zo'n dagje, "werkze" morgen!! @hier, nou mirza ging tegen 21u slapen, hij is denk ik echt bekaf door al die ontwikkelingen, volgens mij gaat ie een btj te hard haha! Ik kom net uit de douche, ga nog ff op de laptop, gtst kijken
He meiden even een snel vraagje, Chloé is heel erg neusverkouden, wat doen jullie hier altijd mee, gewoon een neusspraytje?
goeiemorgen!! @tukker oh heerlijk zo'n dagje! @palmie wat goed van chloe!! gefeliciteerd! gisteravond sam gewoon rond 19.00 op bed gelegd, maar slapen ho maar, krijsen was het, dus wij omstebeurt naar boven, tegen een uur of 8 dacht ik even wat te drinken geven, dus naar beneden, hem nog even laten spelen en om 20.30 echt naar bed gebracht het was nog even huilen en toen sliep ie. hij werd rond 6 uur wakker, maar heb hem toen weer goed gelegd en hij sliep nog een uurtje, 7.10 eruit en lekker pap gegeven. fijne dag allemaal!