Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

palmie, ja spray, luuf en een uitje!...stinkt wel maar helpt hier goed...doe het voor onszelfs atltijd!

btj stomen in de badkamer is ook ff lekker...

2. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Fafje, thanks, tis zo lastig voor haar en ons want ze was wel weer 10 keer wakker pfffffff....

3. fafje

fafje Niet meer actief

ja wat zielig, dat uitje helpt echt, dan gaat het open...zit ze niet zo verstopt...en luuf lekker op het borstje..
    ik wete niet of zo'n neuspeertje nog te doen is, om het overtollige weg te halen/..zo zielig dat ze nog niet kunnen snuiten!!

beterschap!

elsie, hmm ik heb trouwens hier ook een btj het idee dta het komt doordat het zo licht nog is...Mirz aheeft een zwart rolgordijntje, maar daar langs de zijkanten is het echt fel licht!! De zon gaat daar zegmaar onder...moet echt gordijntjes hebben, wnat ik plak het nu steeds met plakband, hahaha

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Moet ik dan gewoon een hele ui naast haar bedje leggen?

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje het zou goed kunnen dat ie wakker word van het licht, of naja om 6 uur was het nog donker.. volgels hoor je dan ook nog niet! en hij had ook zijn ogen dicht, dus voortaan leg ik hem weer naar beneden en goed instoppen weer muziekje aan en nog even slapen.

zo hier sam net lekker in bad gedaan en aangekleed, zelf aangekleed, wasmachine aangezet, vaatwasser aan, beetje opgeruimd en nu ff zitten met een kopje thee:D

6. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @palmie: beterschap met chloe! Ik heb voor t slapengaan allleen neusspray nodig gehad. Als hij sliep, sliep hij. Maar wij hadden t geluk dat luca tot zijn eerste jaar nooit ziek was. En daarna viel het ook erg mee. Ik denk de ui halveren, maar dat weet ik ook niet!!
    Hier wordt luca door mijn man naar school gebracht. Luxe hoor!

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Sannaa, Chloé is ook nog nooit ziek geweest, denk dat dit komt van de prikjes die ze afgelopen dinsdag heeft gehad, ze kon er snottirig van worden.....

8. fafje

fafje Niet meer actief

ja ik snij de ui gewoon doormidden...ik schil em ook...dan komt die sterke geur goed vrij...kamer gaat wel stinken, maar tis met goed luchetn wel weg hoor!
    Echt zielig voor dr, zijnd at voorlopig de laatste prikjes?

elsie, oh lekker toch meid!

@hier, MIrza ook gebadderd en aangekleed, nu in bed...ik even ontbijten en dan ook klaarmaken!

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

nou het is weer een rot dag qwa vermoeidheid:( heb echt gewoon geen energie! bah! wat baal ik hiervan. als die vitamines niet te kort zijn word het denk ik toch wel AD, want dit kan zo niet. heb geen rust in mijn hoofd waardoor ik moe word en dan de zorg voor een kleine.

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Bekijk bijlage 144223

deze moest ik even met jullie delen, normaal gaat ie huilen als ie op zijn buik ligt want dan kan ie niet slapen, maar had hem in bed gelegd en het was gelijk stil, kom ik boven ligt er zo bij!

11. fafje

fafje Niet meer actief

ahhhhhww elsie, die is echt lieeeeefff!!!

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje vond ik ook toen ik boven kwam:D snel weer naar beneden om mijn camera te pakken:D

13. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ahh lief he slapende kindjes. Prachtige foto. Ik had toevallig gisteren ook foto;s gemaakt van een slapende luca. Hij had koekiemonster als kussen. zoo schattig.

Goed dat je een besluit genomen hebt hoor elsie!

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Elsie, lief hoor je ventje!

Fafje, tot haar 4de hoeft ze nu geen prikjes meer, de arts zei wel dat dit rotprikjes waren, ze kan ook over ongeveer 10 dagen mazelverschijnselen krijgen en ze is nu zooooo snotverkouden, ze hoest en niest, zo zielig:(

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @palmie beterschap met je kleine meid

@elsie leuke foto! Rienke slaapt voortaan op haar zij en soms op haar buik (alleen overdag)

Rienke vanochtend om kwart over zeven wakker moeten maken aangezien we om kwart voor acht de deur uit moesten.. Was ze niet blij mee, ochtendhumeurtje net als mama :D

Nu ligt ze weer op bed..

Ik ga vanavond uiteten met vriendinnetjes, ze gingen vanmiddag al een schilderworkshop doen maar ik heb pas oppas vanaf 17 uur dusja ik ga alleen mee eten..

16. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Sandraske, veel plezier met je vriendinnetjes!

Tukker, succes met jullie tuin, word het mooi?

Chloé ligt nog te slapen, om 12 uur lag ze erin en om 1 uur weer wakker en huilen.
    Ze kan niet goed door haar neus ademen en dat kent ze niet, heb haar even getroost en ging toen gelukkig weer slapen.
    Het uitje ligt op haar kamer dus hopelijk word het snel beter:D

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandrakse veel plezier!!

@palmie arme chloe! hoop dat ze snel beter is.

@hier sam is bij mijn schoonmoeder dus heb even "vrij"! en ga ik echt lekker niks doen, even uitrusten zodat ik straks weer energie heb:)

18. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, oh leuk zeg veel plezier!
    Toen mirza ook nog een schuin afgeplat hoofdje had, legde ik hem helemaal vast op zn zij slape ( maar toen sliep hij ngo in zn kinderwagenbak, en kon nog niet rollen)...en daardoor is die hele afplattign zo goed als verholpen!ging ehct mega hard, maarja hij was toen 2/3 mnd toen ik er mee bezig was!

Palmie, zeker zielig zeg!!! ik hoop ook dat het helpt allemaal! beterschap!

sanna, ik wilde het nog schrijven hier, ik zag die foto op twitter, jeetje super sweet...en dan zo'n leuk kussen...!!! helemaal lief tevreden lag ie zo haha schattgi!

elsie, weetje wat het is, soms zakt je energie, door teveel te rusten, in elk geval bij mij..ik word moe van het moezijn zegmaar...ik krijg juist energie als ik met dingen bezig ben, en dan bedoel ik niet de huishoudelijke taken, maar desnoods een of andere hobby...iets wat je heel leuk vindt!...

@hier, grote boodschappen gedaan met manlief, mirza wilt niet slapen, heeft in totaal pas 1,5 uur geslapen over de hele dag..achja..het zal wel haha...heb hem al 2x op bed gelegd, nou krijsen...hij wilt gewoon niet!..wilt alleen maar spelen haha

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje dat is ook zeker waar idd! soms als ik juist wat ga doen heb ik meer energie, maar de energie om weg te gaan alleen of samen met sam heb ik niet en dat komt mede door angst. ik hoop dat als ik die pillen ga slikken en dan meer rust in mijn hoofd heb ik het wel weer ga doen.

20. fafje

fafje Niet meer actief

ja precies, mss idd zodra die angsten je niet "overnemen " zegmaar, dan zul je meer zin hebben ook om ergens energie in te steken...sterkte!

Deel Deze Pagina