Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje als die angsten naar de achtergrond verdwijnen zal het makkelijker gaan denk ik en ook als ik meer energie heb.

2. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Net uit bed gegaan na een hele nacht niet te hebben geslapen:(
    Chloé is zo ziek dat ze de hele nacht heeft liggen huilen en woelen pfffffffff
    Tis moeilijk te zeggen waar ze overal last van heeft maar dat ze verkouden is staat als een paal boven water, sjee ze zit helemaal vol met snot:(
    Ze hoest ook erg en had vannacht een verhoging van 38!
    Wij kennen dit niet want dit is de eerste keer dat ze echt ziek is.
    Gelukkig eet en drinkt ze tot nu toe wel ok!

3. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @palmie: wat een nacht!! Sterkte en beterschap met je meisje. Luca is ook een keer ziek geweest na inenting, maar of t de inenting was of griep?? Je kunt alleen maar uitzieken.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@palmie oh wat een nacht! jeetje beterschap voor chloe!

sam was om 6 uur wakker en kwam in zijn kamer om hem recht te leggen zodat we nog even konden slapen maar ik rook het gelijk al poep! heel vieze zure lucht bah. toen bij ons bed genomen en om 7.15 weer een volle luier, bah haha!

vandaag een dagje naar mijn ouders toe!

fijne dag allemaal.

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Thanks meiden, ik wou dat ik haar kon leren snuiten;)

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @palmie Als ze zouden snuiten, zou dat wel fijn zijn.. Ik doe altijd neusspray, kwartiertje wachten en dan neusje uitzuigen...

Het blijft vervelend als je kindje ziek is en je kunt er niks voor doen om haar beter te maken.. succes en beterschap!

Rienk was om half zeven wakker en ik heb haar om kwart over acht terug gelegd en ze slaapt nog.. dus even rust..

vandaag weinig plannen, even naar de bakker en voor de rest rustdag.. mijn mannetje is werken natuurlijk..

7. fafje

fafje Niet meer actief

hoi

palmie, aahhww sjonge wat zielig zeg, beterschap..hopelijk kan ze wat slaap overdag pakken en jij ook!

@hier, Mirza wortd nu al 3 nachten om 0445u wakker...vanacht blee fie jammeren, en wilde absoluut geen speen...heb em maar weer es bij ons laten liggen ( ik dahct toch maar voor 2 a 3 uurtjes)...maar ik werd wakker en toen was 9 uur!! :D

manlief heeft ene nieuwe tattoo laten zetten, ik dnekd at we vandaag niets bijzonders gaan doen, lekker chillen met zn 3en!

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Sandraske, die neusspray is een probleem, ze laat het gewoon niet toe en gaat helemaal door het lint als ik het probeer:$:(

Fafje, Mirza dus lekker vroeg elke ochtend, wel lekker dat ie daarna nog ff lekker verder slaapt:)

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ow das lastig..

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hallo!!

@palmie arme chloe!! hoop echt dat ze snel beter is, en vannacht beter zal slapen.

vandaag een dagje bij mijn ouders geweest, lekker gewandeld en de winkel ingeweest!! de tweede keer ging het echt heel goed, geen angst, heel fijn!

11. fafje

fafje Niet meer actief

hoi!!

elsie, nou wat goed!! als je er maar vertrouwen in blijft hebben!

palmie, hoe is het met Cloé?

tukker, hoe was je dagje bij het bejaardentehuis?

pluk, kids al een btj beter???

sanna, nog nieuwe schilderijen!?

@hier, gezellig met zn 3tjes op Kijkduin gelunched, Mirza was voorbeeldig...daarna nog gewinkeld in Leidschendam en lekker indisch gegeten..nu uitbuiken en ff op de laptop!

(borstvoeding loopt zo goed als af...wel jammer, maar ik heb er vrede mee...dnek dat het nog hooguit een week duurt!)

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ik hou er vertrouwen in dat het goed komt, maar denk wel even met ondersteuning van medicijnen! heb ik toch wel even nodig denk ik.

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje dat was een gezellig dagje!

@elsie dat gaat de goede kant in! Inderdaad misschien gaat het nog beter met ondersteuning van medicijnen..

Wij hebben gisteren niet veel gedaan, ik was niet helemaal lekker dus beetje thuis rondgehangen..

Rienke was om zeven uur wakker vanmorgen, komen we beneden, heeft onze hond de hele bijkeuken onder gepoept.. Ze lag echt maar zielig te kijken..

Mijn mannetje gaat vandaag naar de autorai met personeel van de garage en ik ga naar de verjaardag van mijn zwager..

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Fafje, wat een lekker dagje en ben je genoeg uitgebuikt?:D

Elsie, wat goed van je meid, je komt er wel!

Pluk, inderdaad hoest met jouw kids zijn ze al wat beter?

Sandraske, wat zielig van jullie hond, is ie al oud of had je dat al eens gemeld:)

Gister was Chloé nog echt ziek en wilde savonds haar melk ook niet en vannacht om 00.00 weer wakker en overstuur.
    We hebben haar gelijk eruit gehaald en mee naar beneden genomen, even baby tv erop en na een half uurtje weer in bed gelegt!
    Ze is tussendoor wel wakker geweest maar niet echt huilen ofzo....
    Ze ligt er nog steeds in en tis nog steeds stil:$
    Hoop zo dat het vandaag beter met haar gaat tis zo zielig:(
    Nu heeft ze wel een deel aan mij gegeven want ik heb me daar een keelpijn pfffff:(:x:)

15. fafje

fafje Niet meer actief

Good morning!

palmie, hmm nog steeds beroerd dus, maar ietsje pietsje beter....heeft ze gister overdga nog kunnen slapen eigenlijk!?

sandraske, oh ik heb paar jaar geleden op de Autorai gewerkt, wel leuk...maar meer voor mannen! haha echt verschrikkelijk moest alle ins en outs weten van alle type auto's en dan laten zien aan mensen, in zo'n stom net blousje en mantelrokje haha

@hier, vandaag met een vriendin afgesproken we gaan naar Kijkduin lekker wandelen en ergens wat drinken ofzo..Mirza kruipt ehct heel het huis door...en snel...tijdperk van continue in de gaten hoduen is nu echt aangebroken!..en moet hem nu ook echt meenemen als ik de kamer verlaat haha

Ik merk ehct dat ie het geweldig vindt, kan alles pakken wat ie ziet..Vanavcht issie niet wakker geworden, ik werd 7u zelf wakker, en hoord em pas 0715 brabbelen!

Wel zielig, na zn papfles, knuffelen we altijd lekker ff zn melk laten zakken enz...en ineens mega golf kwma naar boven, spuugde me helemaal onder...Mss is het niet zo goed gevallen, hij kon in elk geval daarna erg lachen haha

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje autorai is inderdaad echt een mannending.. hij vroeg nog of ik mee ging (aangezien ik ook personeel ben) maar gelukkig geen oppas voor rienke ;)

Inderdaad zielig dat mirza zo moest spugen, rienke kan ook zo heel raar kijken als ze moet spugen, van wat gebeurd er nu weer..

@palmie onze hond is nog niet zo heel oud, bijna 6 maar al een tijdje aan het tobben met de darmen.. drie maanden geleden echt drie zware AB-kuren gehad en het ging eigenlijk net weer goed maarja nu dus weer feest.. Wacht maar even af hoe het verder gaat vandaag en anders morgen maar naar de dierenarts, ze is nu gewoon vrolijk aan het ronddartelen in de tuin...

beterschap met je meisje en jezelf

Ik ga ook maar even langs mijn oma zometeen, kwam er achter dat ik die met kerst voor het laatst heb gezien, echt schandalig..

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

nou sam die was om 5.50 wakker:( huilen.. bij ons genomen en hij is nog even in slaap gevallen gelukkig. 7.30 eruit voor een bordje pap!
    en hij doet echt zijn best om te kruipen:D hij tijgert nu echt de kamer door en doet echt kruippogingen, echt leuk! en net zoals jou fafje moet ik hem nu steeds in gaten houden! als ik wat moet doen als ik alleen ben moet ie gewoon in de box.

fijne dag allemaal!

@fafje veel plezier op kijkduin!! leuk, ben ik al lang niet meer geweest.

@palmie dat is een iets betere nacht, knap maar gauw op!

18. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Het gaat ietsje beter met Chloé, ze is niet meer zo heel erg verkouden maar heeft nog wel steeds een beetje koorts, 38.1 maar das niet zo heel erg:)
    We wilden even naar mijn schoonouders, gewoon ff eruit, zegt mijn schoonmoeder wij komen wel naar jullie je kan niet weggaan met een ziek kind, terwijl ze nu juist niet zo ziek oogt en best vrolijk is, is juist goed voor haar ff eruit grrrrr:(

Fafje, veel plezier vandaag met je vriendin, gezellig hoor!

Sandraske, dat is inderdaad nog niet zo oud nee, sneu zeg, hopelijk gaat het snel beter.

Elsie, op naar nog zo'n goede dag meid!

19. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, thanks, ohh wat leuk zeg zeg die sam haha die heeft er dus ook zin in!!

palmie, ja idd, is lekker wat buitenlucht voor dr en kan ze mss even wat weerstand weer opbouwen, maar jullei kunnen lekker in de tuin zitten toch!?
    zo lang ze maar niet op de tocht zit! beterschap voor haar!

sandraske, oh leuk ff naar oma, ik ga redeijk "vaak" naar mn oma...haar huis is zegmaar voor de familei zo'n meetingplek haha

Hoe oud zijn jullie oma's/opa's...
    mijn oma wortd dit jaar 70! helaas mn opa's en andere oma's leven niet meer!

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje mijn oma die in den haag woont is 93, opa is overleden toen ik 6 was. andere opa en oma heb ik ook nog oma is 83 en opa iets van 85 of 86. en mijn vriend zijn opa is 92 daarvan is de oma overleden toen ik 8 weken zwanger was van sam.

Deel Deze Pagina