Anita, ohh nou wel leuk toch dat werk, lijtk mij in elk geval altijd best leuk! Mijn moeder heeft ook ms, alleen nog niet ehct lichamelijk beperkt zegmaar...ze sport enorm veel en werkt 2 dgn in een kledingwinkel..maar sosm heeft ze er wel last van.. Is toch ff lekker, even alleen met je vent op stap...hoop dat het wat is die auto! Haha en die kleine meid is dus nu boos...hihi grappig! Sandraske, idd Mirza slaapt ook wat onrustiher....toevallig had ie gister ineens KEIHARD huilen uit het niets...ik ging kijken, lag ie weer verder te slapen..dus denk ook ene droom/verwerking...
@pluk wist ik niet van dat dromen, maar zou inderdaad goed kunnen.. Succes bij de auto, tegenwoordig kijken veel mensen eerst op internet, mijn man heeft een autobedrijf dus weet er wel klein beetje van. @fafje, Rienke gaat twee halve dagen naar KDV, woensdag en vrijdag ik ga maar weer een was aanzetten anders denkt de machine dat hij vakantie heeft..
We hebben hem gezien in Hardewijk bij de Citroën dealer, we zijn dus eerst naar de dealer hier geweest om te kijken of het een auto is waar ik goed in en uit kan komen. Dat kan dus alleen was die ze daar hadden niet in onze prijsklasse. De dealer hier gaf dus aan dat we die daar gerust konden kopen en dan daar aangeven dat we het onderhoud bij hem wilden laten lopen zodat we bij eventuele problemen in de garantietijd niet helemaal weer naar Hardewijk hoeven te rijden. Fafje lichamelijk valt het nog wel mee, ik loop met een kruk of achter de wandelwagen. Ik heb enorm veel last van gevoelsstoornissen vanaf mijn schouder naar beneden voel ik een stuk minder en heb ik vaak tintelingen (net alsof je arm of been slaapt). Ik ben ook sneller vermoeid dus ik moet echt dingen plannen. Maar goed de kinderen varen wel bij mama's rust en regelmaat dus dat is weer mooi meegenomen.
@pluk dat ben ik met de buikgriep, net ook weer 2x op de wx gezeten fijn is het niet. hoop dat ik me morgen beter voel.
Goede morgen meiden! Hier weer goede nacht gehad.. Fafje, jij hebt flink gewandeld zeg...is ook zulk mooi weer he! Neem je ook wel eens je hond mee naar de stad? Pluk, Wou ff zeg dat je mooie apparte namen hebt voor je kroost. Bijden een eigen naam maar matcht ook wel met elkaar. En de ziekte (ben de naam ff kwijt) is ook niet niks. Hoe lang weet je al dat je dat hebt? En idd kinderen passen zich byzonder goed aan de thuis situatie aan. Gaan jullie die ene auto nu beklijken klopen bij de ander? En Een x zonder kids weg moet toch kunnen. Sandraske, Jeuj wel geteld 1 spijkerbroekje voor rienke...En bij wibra dan? En wat een geklooi met dat helpmje zeg! Wat een muts dan als ze dat iedere x te los insteld. Idd veel succes. En hoe gaat het met Rienke en eten lust ze veel? Elsie, hoe is het ga je nog wwat leuks doen? Gisteren een wel wat geschopt voor mij zelf...een nieuw jurkje niet van spijker stof maar wel de kleur en daaronder een wit shirtje en legging. Ben er helemaal blij mee laat het mooie weer maar komen! En het leuke is dat ik voor minder dan 50 euro klaar was Gisteren ook ff naar nutrilon pepti 2 gezocht in de stad. Pfff wat duur! 1 pak 25,95. Ben gisteren weer met renske bij de ha geweest voor haar eczeem. En omdat haar eczeem niet goed weg gaat met hydrocortison creme en ik smeer haar 2/3 x perdag in met vaseline en dat het niet echt helpt hebben we besproken om zo te testen of Renske geen KMA heeft.
@tukker ik ben bij wibra, zeeman, sengers, hema geweest en nergens maat 74.. nou heb ik er dus eentje van noppies wel iets boven budget maargoed... ik ga over twee weken ook naar tweedehandskledingbeurs dus kijk daar ook nog even.. eten gaat bij Rienke redelijk goed, wil volgende week beginnen met vers dus ben benieuwd.. Wat is dat duur zeg pepti, pff twee keer zo duur als de standaard!! Hopelijk gaat Renske exceem weg met de vaseline! Succes..
Goede morgen! sandraske, ik was gister bij V&D daar hebben ze ook wel leuke dignen hoor! Tukker, goh dat is dna ook "apart" ...als dat zo blijkt..ik bedoel dat het er dan nu pas uitkomt.. Hier helpt bepanthen ook goed (bij mijzelf) ipv vaseline...vaseline houdt het alleen goed vet, maar bepanthen is net iets vetter en hersteld ook...dus mss een tip ? Oh en goed geslaag, ja lekker is dat heh..ik heb van de week ook ff kleding besteld..bij h&m online...ja ff geen zin om in de winkel te shoppen, hier in DH is het vaak zo druk... @hier verder heb ik heel asociaal mirza gister bij me in be dgenomen, terwijl ie sliep!!! erg heh hahaa ik schaaam me een beetje, maar ik had zo'n drang om hem bij me te hebben Mss ook wel omdat ik binnekort afscheid neem van de bv...dat ie ook nooit meer snachts "komt" voor een voeding oid... Voor de rest hij is net in bad geweest en ligt nu lekker zn ochtenddut te doen, gister deed ie die 2,5 lang!!!!
goeiemorgen! @tukker jeetje wat is die pepti duur zeg! krijg je dat vergoed ofzo van de verzekering als ze kma blijkt te hebben? weet niet zo goed hoe dat allemaal werkt. @sandraske jeetje maar 1 broekje, dat zou ik idd ook even ergens anders heen. ik wil ook kleren kopen voor sam en meisje, maar eerst maar eens de winkel weer in, maar dat komt goed. @hier gaat al wat beter, gistermiddag had ik ineens weer energie, en nu eigenlijk ook wel! gisteravond nog meisje dr bed verschoont wat dat was nat, net alles in de wasmachine gedaan. de vaatwasser draait ookal. heb nog niet echt plannen vandaag, beetje opruimen in huis denk ik want vanavond krijgen we vistie. gisteravond trouwens wilde ik meisje dr pyjama aandoen, en ze was heel moe geeft ze me ineens een klap, niet hard maar slaan mag ze niet dus ik was boos en zei tegen haar dat ik dat niet leuk vond en krijgt ze ineens een driftbui! pff vriend haar naar boven gebracht pyjama wou ze niet aan, nou dan niet. ze wilde op de grond liggen inplaats van in bed nou oke.. later vriend weer naar boven haar in bed gelegd met weer een driftbui! die kan dus duidelijk nog niet zonder middagslaapje!
Goedemorgen!! Hier even rust, man is met Luca boodschappen doen, heerlijk even alleen met een kopje koffie op de bank! @elsie: oh jee, wat een driftbui! Hahaha! Dat wordt nog wat! Luca is ook driftiger zonder zijn middagslaapje, maar helaas kan ik hem niet dwingen een slaapje te doen. @fafje: oooh heerlijk zo lekker met je zoontje slapen, ik kan het me heel goed voorstellen. Ik had dat gevoel ook heel erg toen het einde in zicht kwam, alleen wilde Luca niet bij mij slapen, dan ging hij wild doen! Kruipen, klimmen en ontdekken in mama's bed. Geniet er maar lekker van hoor! @Pluk: Wat naar MS. Gelukkig gaat het nu goed. Heb je ook wel eens pijn? Ik heb fibromylagie en heb vaak en snel pijn en zeg dus ook snel au! ik merk nu dat Luca ook om niets al AU begint te roepen, dus nu mag ik dat van mijzelf niet meer zeggen. Lastig hoor. Je hebt ook weinig energie he? Ik heb nu een heel strak ritme en dat werkt goed bij energie gebrek. Luca vindt het ook prettig merk ik. @Sandraske: Moeilijk soms he? 74 gaat kennelijk snel op. Ik wilde voor Luca ook een nieuwe broek. Uiteindelijk een gevonde bij de HM en ipv dat ik er nog een koop...Baal ik nu, want ik heb er maar een en nergens kan ik een andere leuke vinden! @Tukker: Leuk nieuwe kleren voor jezelf! Heerlijk is dat altijd!
@sannaa ja dat was me een driftbui, zo ken ik haar niet hoor! ze is nu met papa boodschappen doen en dan gaat ze als ze terug is even slapen en sam ook en dan ga ik ook even liggen! even rust. vanmiddag komt mijn schoonmoeder en vanavond weer visite.
@elsie, zeker een driftkoppie zeg hihih @sanna, en nog een beetje kunnen relaxen1? @hier, Mirza is ehct moe vandaag...en ik ook...pff ben weer mega snotterig
@sannaa druk weekend idd, voel me wel wat beter, alleen vanmiddag viel ik bijna flauw denk toch iets te veel! daarna ben ik maar rustig op de bank gaan zitten tot vriend terug was van boodschappen doen, en toen lekker even gaan slapen dat heeft wel geholpen, daarna opgeruimd in huis en nu ff zitten. schoonmoeder zal zo wel komen. @fafje soms is het idd een driftkoppie hoor pff, vind het wel moeilijk vooral omdat ze niet mijn eigen dochter is, maar slaan dat pik ik echt niet van dr, zelf als het niet hard is het gaat om het idee! het hoort gewoon niet.
So hee Nu al een deel 2 Gaat goed hier! Jullie kletsen zo veel...komt vast wel weer een deel 3 in de toekomst Ik las af en toe wel mee hoor, ik ben jullie echt niet vergeten meiden! Ik vind het gewoon lastig om meerdere topics bij te houden... Maar zo nu en dan kom ik wel even bij jullie langs om te zwaaien Met mij gaat het wel...ik ben zo extreem MOE! Is best erg s ochtends gaat het wel...maar s middags na de lunch val ik al om. En dan hebben we het niet over s avonds na het avondeten pffffff ik val gewoon op de bank in slaap na gt/st en dan kan ik niet meer....mijn lichtje gaat letterlijk uit. Ook niet leuk voor vriendlief...oh ik hoop dat dit snel over gaat.... Verder gaat het eigenlijk wel. as. woensdag naar de gyn voor gesprek en misschien hartje luisteren???? Ik hoop het! Nou lieverds, nog een fijne zondag voor jullie. Geniet van het zonnetje
Hoi waterlelie!! khad je al gemist!!!! Wat vervelend dat je zo moe bent, maar je weet het, hoort eebij en is als het goed is over week of 3 wel over!! Hoop dat je het hartje kan beluisteren, is azo'n fijne bevestiging @hier, Mirza werd wakker om 4 uur (5uur niuewe tijd dus) Ik schrok en hij huilde alsof er ehct iets was...luier gecheckt, kusjes, speentje hielp niks... Maar ik was ZO moe, weer bij me in bed genomen..oh oh oh als ik het em maar niet aanleer op deze manier...hihi.. Nou toen werden we wakker om 730....hij is net in bad geweets en doet nu een dutje, ik ook zo douchen...zn broer komt vandaag weer Ohja update, wij hebben de rechtzaak "gewonnen"...al haar eisen zijn afgewezen en die van ons dus toegekend
Ik moet eerlijk bekennen dat ik jullie ook niet goed kan bijhouden hoor Lees wel mee maar als het lukt me niet zo goed om op iedereen persoonlijk te reageren, misschien als het iets rustiger is in mijn hoofdje Ik kan wel merken dat we een uurtje minder hebben geslapen pfff ben me daar moe hihi Wat is het toch lekker weer he, straks als Chloé wakker is ga ik even naar mijn vader en vanmiddag gaan we even naar de koopzondag. Wat gaan jullie doen vandaag?
zo eindelijk even meer tijd om achter de computer te zitten! hier vanmorgen optijd wakker6.15 oude tijd! vanmorgen lekker een rondje gewandeld, echt heerlijk weer. voorderest niet zoveel doen.
hoii we zijn nu ana het Kinecten op de XboX...mirza's grote broer straks naar huis brengen, lekker buien geweest, heb met die kleine zelfs geklommen in een klimtouw, wat gevoetbald en gebasketbald jaja sportieve fafje hihih nu ff bijkomen
hier een rustige middag gehad en ik en sam en meisje even lekker geslapen, en daarna lekker naar dora gekeken op tv, en sam heerlijk gespeeld op zijn kleed! vriend is nu meisje naar dr moeder aan het brengen, ze wilde weer niet vind het zo sneu voor vriend en meisje!! ga zo sam eten geven en kijken of ie nog even wil slapen, tussen de middag heeft ie bijna 2 uur liggen slapen en vanmorgen driekwartier. @fafje wat goed dat jullie de rechtzaak gewonnen hebben! hoevaak gaan jullie mirza's grote broer zien? wou dat meisje hier ook vaker kon komen, maar helaas
elsie, goe dvan Sam dat ie zo heeft geslapen! Ja we zijn echt blij, iedere woensdga vanuit school 12u t/m 19u en elke zondag van 10 t/m 19u! Beide zijn het de vrije dagen van mn mannetje, maarja t kon niet anders!