Haaai meiden! Wat een lekker weer was het vandaag! Fafje, wat goed en mooi dat jullie de zaak hebben gewonnen! GEFELICITEERD! Er zal vast een grotehouders zijn last van jullie schouders zijn gevallen. Waterlelie en palmie, ach gewoon af en toe gezellie komen kletsen kan ook doe ik ook. Elsie, ook druk weekend gehad met sam em meisje erbij is het extra druk voor jou natuurlijk. Maar goed om te lezen dat het de goede kant opgaat met jou. Wij hebben een gezellig weekend achter de rug. MIjn ouste nichtje van 6 is bij ons wezen logeren echt super gezellie en leuk. REnske kwam vanmorgen om kwart voor 7 oude tijd. ze is vanavond ook wat later dan normaal naar bed gegaan. Vanmiddag mijn nichtje weer terug gebracht. En renske heeft daar goed geslapen in het camping bedje met slaapzak.
@tukker wat leuk dat je nichtje kwam logeren! voel me idd steeds beter, merk wel dat het buikgriepje er een beetje ingehakt heeft, heb gister middag en vanmiddag liggen slapen was echt moe en maak het vanavond ook niet laat! morgen een dagje naar mijn ouders.
elsie, Ja fijn is het sowieso, maar manlief werkt in ploegendiensten, dus ehct een vrije dag heeft ie nu niet meer...in de zin van uitslapen ofzo of hele dag uitrusten Zoals dit weekend, zaterdag ochtend pas thuis gekomen van werk om 8u...en vandaag alweer 10u hem opgehaald...heel zn ritme weer en morgen alweer 0515u opstaan! dus dat is best heavy..maargoed, vor een goed doel Tukker, oh wat leuk dat het zo gezellig wa sen wwat goe dvan renske dat ze in het cmapingbedje heeft geslapen, moet ik ook nog bij mirza proberen...staat bij mn moede.r.maar tot op heden nog geen gelegenheid voor geweest! ik ga tv kijken byeee
haha jij doet hetzelfde als wat ik altijd doe.. waar kom jij weg? dan krijg ik weer naar m'n oren geslingerd het is waar kom jij vandaan! M'n vriend komt ook uit enschede maar is heel netjes opgevoed. nooit twents praten altijd netjes ABN!
goeiemorgen!! hier wel goed geslapen! doordat het uur vooruit is gegaan heb ik sam om 7 uur uit bed gehaald hij was al wakker maar normaal hoor ik hem al vanaf 6 uur en nu dus niet! vandaag een dagje naar mijn ouders toe fijne dag allemaal.
Nou ik zit al een uur beneden en Rienke slaapt nog steeds Gisteren wel een drukke dag gehad, kraamvisite geweest en even op en neer aan mijn ouders ( met de auto drie kwartier heen en drie kwartier terug).. En Rienke heeft samen met papa gewandeld zodat ik een keertje op een gemakje in de douche kon enz.. Vanmiddag fietsstoeltje ophalen, gekocht op marktplaats, ben benieuwd of het wat is..
@maidin welkom! Nou Mirza en waren 9(!!!!!) uur wakker!! Ik viel 2230u inslaap op de bank (manlief ook haha) Werd wakker rond 23u, gelijk naar bed gestrompeld...mega moe door dat uurtje verschuiven midden in de nacht Mirza huilend wakker, volgens mij zit er iets dwars ofzo, hoorde wel scheetjes...nogmaals wakker, weer gekeken (met mn ogen dichtgeplakt, ehct super moe was ik) Luier verschoond, was t 3/4 uur....sorry bij me in bed genomen...ik kon niet meer En ja hoor 9 uur wakker pas
Tukker dank je Kylian betekend man van de kerk, is Keltisch en er is ooit een biersoort geweest wat zo heette Kinley betekend blonde viking, is Keltisch en is een merk tonic (verkopen ze in het restaurant van de Hema) Ik weet sinds 1998 dat ik MS heb maar het is hoogstwaarschijnlijk al veel langer dat ik het heb. Wat betreft de auto, die stond in Nunspeet maar dat is nogal een eindje rijden vanaf hier en niet zo handig ivm garantie en eventuele reperatie's, dus als wij de dealer hier zover krijgen dat hij eerst die auto van de andere dealer overkoopt en hem dan aan ons doorverkoopt is het wat makkelijker. De eczeem van Renske zal echt niet weggaan met vaseline (heb je vaseline lanette?), als je er pure vaseline op doet (koezalf) dan sluit je de huid wel af. Maar wel verstandig dat ze haar eerst gaan testen op KMA want er is altijd iets wat de eczeem actief maakt, bij ons zijn dat verzorgingsproducten. Elsie lekker he die driftbuien, Kinley heeft ze ook regelmatig om de stomste dingen (bv een boekje wat niet in een tasje past) Sanaa door de gevoelsstoornis voel ik dingen juist minder dus soms slaat Kylian mij en dan moet ik het echt zien want voelen doe ik het niet. Energiepijl is regelmatig erg down, maar goed dat plannen we in dus na een drukke dag een rustige dag (of 2) fafje wat goed dat jullie gewonnen hebben bijtjuh ik kom van oorsprong ook uit enschede maar ik kan wel abn en plat praten Hier dit weekend zaterdag weggeweest met ons tweeen dus en zondag naar mijn ouders toe (ja in enschede ) Daar met de kids naar het park geweest, Kinley vond het geweldig maar schrok enorm van een varken (gillen zelfs het varken schrok) En daarna lekker spelen in de speeltuin (die goed vol was) Groetjes Anita
Zo de ochtend weer voorbij. Wij zijn gister naar de geitenboerderij geweest. Was megadruk! Luca vond het wel leuk maar jee! Ongelooflijk. Dat verzetten van de tijd mag van mij wel. Afgeschaft worden. Hoewel luca lekker uitslaapt, mOesten vanochtend on 7.15 op... Gruwelijk!! Luca had vanochtend ook een vrijwel droge luier, allen niet gepoept. Ik proberen of hij op t potje wilde.... Na meerdere pogingen niets en dus te laat op school!! Haha! Hebben we dat ook een keer gehad. @Anita. Ow joh naar zeg! Moeilijk lijkt me dat! Lekker rustig dagje dan zo met zijn tweeën? @maidin welkom. Woon je in Nederland? @ fafje: onrustig nachtje, maar wel uitgeslapen.
zo ben weer terug! de terugweg met autorijden was erg vermoeiend! ben blij dat ik weer thuis ben! nu maar ff niks doen totdat ik sam eten ga geven. ben wel een klein stukje de winkel in geweest met mijn moeder samen! vond het niet eng, volgende keer een rondje door de winkel!
elsie, wat goed!!!! gaat echt al beter wat dat betreft heh! @sanna, klinkt zo leuk, geitenboerderij...dat heb je hier niet in den haag...wel allemaal normale natuurlijk!, ben vandaag ook weer even een rondje gegaan, helaas Mirza sliep hihi @hier, heerlijk 2,5 uur gewandeld/boodschappen gedaan...Mirza is wat huilerig/jengelig...maar tegelijk ook enorm vrolijk...achja fases heh
@elsie dat gaat goed!! Succes met de volgende stap!! @fafje Rienke heeft vandaag ook zo'n dag, jantje lacht, jantje huilt.. Heb niet zo veel bijzonders gedaan vandaag, boodschappen, was en fietsstoeltje opgehaald (gekocht via mp). We zijn vandaag begonnen met modifast, even een paar kilo's eraf en dan kunnen we daarna doorzetten met normaal gezond eten en sporten.. Zakelijk nog steeds niets is afgewerkt... Zijn accountant en onze accountant zijn voor derde keer alle boeken aan het bekijken, ze komen er maar niet uit over het bedrag voor het uitkopen.. wordt dus een nog langer verhaal, terwijl mijn man en ik vooral RUST nodig hebben.. ga rienke in bad doen want die zit onder de bloemkoolspetters (en ik ook!)
@sandrakse dankje! haha sam die zat ook weer lekker onder, maar die heb ik een washand over zijn gezicht gehaald en die ligt nu al lekker in bed want die was moe, maar hij ligt nog te kletsen en gillen haha.
goeiemorgen meiden! sam heeft heerlijk geslapen, ik minder kon niet in slaap komen, sliep dan ook pas rond 1 uur ofzo! waar ik wel achter kwam is dat sam lacht in zijn slaap! zo grappig om te horen. sam werd om 6.50 wakker normale tijd voor hem en normaal ook prima voor mij maar nu wel een beetje vroeg! maar wel gewoon eruit. vanmiddag maar even slapen als ik echt heel moe ben! fijne dag allemaal!
Hier was het ook een rustige nacht, Rienke niet gehoord tot 7 uur.. Zometeen weer naar de helmenmaker..