He meiden goedemorgen, Zag een aantal nieuwe naampjes, welkom meiden! Jeroen ligt in bed, die heeft deze week nachtdienst en Chloé slaapt ook weer eventjes Wilde straks tegen 11 uur graag weg met haar op de fiets maar ben zo bang dat het te koud is, wat denken jullie
hoi! hier weer een onrustige nacht, maar merkte savonds al scheetjes...er zat een dikke plakaat dwars! Rond 0230u was heel zielig aan het jammeren, heb em gepakt...dit x NIET bij me in bed genomen, lekker tegen me aan viel ie weer in slaap..ff 10 min gewiegd ofzo (jeeeetje wat duren 10 min laaang midden in de nacht) en toen niet meer ghoord tot 730u met luier+inhoud! ik ga nu zelf ff ontbijten!
Fafje, Chloé heeft er ook weer last van en slaapt ook niet meer door! Jeroen had nachtdienst en zijn dacht he gezellie alleen met mama:x
Hoi allemaal! Hier goede nacht, maar moet zelf wel wennen aan de nieuwe tijd. Denk elke keer als de wekker gaat dat het veel gegroet is! Wij gaan zo naar een buurvrouw verderop in de straat, met een dochter van luca leeftijd. Kennen elkaar niet, dus leuk! @ palmie. Het is nu koud maar het wordt lekker hoor en in de zon, gaatecht wel goed hoor! Ze is al voorbij 1 jaar! In de winter kun je toch ook met ze fietsen? Lekker jasje aan en hup naar buiten! Geniet er van, morgen gaat het weer regenen..
@sannaa gezellig hoor naar de buurvrouw! pff ben echt brak van te kort slapen, maar heb ondanks dat wel wat gedaan al, vaatwasser aan wasmachine aan, opgeruimd,was opgevouwen en opgeruimd, ook even snel de kleding uit de kast gevist die ik nooit meer aan heb en de zwangerschapskleding eruit! straks wil ik de kast van meisje nog even doorzoeken op te kleine kleding, sam zijn kast heb ik laatst gedaan en vriendlief moet zelf maar even kijken, dan kan dat ook allemaal lekker weg. verder vanmiddag even lekker naar buiten als ik tussen de middag even geslapen heb hoop ik dat ik me goed genoeg voel om de winkel weer in te gaan!
palmie!, is goed voor dr weerstand joh goed aankleden eenmaal in de zon kan het ehct heel warm zijn hoor! sanna, oh gezellig, veel plezier daar! elsie, nou dat klintk al als ene hoop, dus straks weer even versnelling lager @hier, mirza net in bad geweest en nu in bed! ik heb al gestofzuigd en afgewassen, wasje erin...erop wachten en dna lekekr buitne ophangen! Zo even wat opruimen en stoffen, jeetje die zon trekt enorm veel stof aan...teninste mn meubels..ook nie ehct slim natuurlijk zwart leren bank en witte meubels, glastafel..pff..domme ikke Ohja en heel fijn dat de hond aan het verharen is...eerst de korte haartjes, straks die lange..bleh...echt klote...als het straks heel warm is, gaat de hond lekker op balkon...kan mirza tenminste op een schone vloer, wnatd at is geen doen!
@fafje ik zit nu even lekker op de bank, sam ligt in bed maar die ligt nog te kletsen hihi dus nu ff rust.
Helm is weer aangepast, dus hopelijk nu wel goed anders moet er een kindbandje aan en dat wil ik eigenlijk liever niet.. Rienke heeft vandaag een slaapdag, vanmorgen al een uur geslapen en in de auto twee keer een half uur en nu ligt ze weer op bed, lekker rustig Wij hebben ook zo'n verharende hond op het moment, echt heel fijn.. Ga zo maar weer wassen en strijken, pff dat houdt echt nooit op..
Sandraske, Chloé had ook een kinbandje, geen probleem hoor! Heerlijk met Chloé gefietst, het was helemaal niet koud hahaha, zo ff lekker naar de kapper!
sandraske, ik denk dat je met zo'n bandje wel minder kans hebt dat ie telkens los gaat zitten!.. palmie, oh kappertje lekker, genietze @hier, mn h&m bestellign is binnen, helaas meer dan de helft niet goed...teminste niet zoals ik verwacht had, dus ff morgen naar de winkel brengen en een tegoedbon nemen, en dan daar gewoon wat kiezen! 3e was draait alweer, heerlijkd at zonnetje op balkon! mirza ligt ook alweer te pitten! heeft echt goed gegeten, 1 schijf galia meloen uit het vuistje...2 schijven heb ik geprakt met avocado...helemaal op!
Goedenmiddag dames Hier ook een heerlijk zonnetje, straks Mr K weer ophalen van school en dan wil ik even door naar de zeeman want ik heb Mr K belooft dat hij een zonnebril mocht uitzoeken. Zag in de folder dat ze ook leggings in de aanbieding hadden dus kijken of ik een helblauwe kan vinden voor Ms K . Onze hond is vorig jaar overleden dus dit is het eerste jaar zonder haar, al kom ik ze nog steeds tegen in het speelkleed van de kinderen (die al een paar keer uitgewassen is)
moggen dames, ja ik = nieuw... ff voorstellen en dan let the babbels begin... Maidin, Nederlandse, 26 jaar, vrouw, mama, vrouw en mafkees... meer info nodig? lekker weer he! onwijs! tijd voor kinderboerderijtjes, eendjes voeren en bloemetjes zoeken!
pluk, ohh oke...onze hond is net 9 geworden...en dat ras wordt tussen de 12 en 16 ofzo..nouu als je dan bedenkt nog mss maar 3 jaar :'( maidin, haha ja heh kinderboederijtjes...ik loop er vaak ff doorheen, maar meestal slaapt Mirza...haha 1 x kwam zo'n geitje over het hek..en hij keek er heel raar naar
@helmpje, ik vind zelf een kinbandje niet zo mooi, maarja wat moet dat moet natuurlijk @kinderboerderij, ik loop regelmatig hier langs de beestjes (geiten, schaap, ezel en een hoop kippen en konijnen) in het park, Rienke zit die beestjes dan echt na te kijken.. Onze hond moet trouwens donderdag naar een fotosessie voor een woonmagazine, ben benieuwd hoe dat gaat..
Hallo allemaal! Nog steeds mooi weer he? Palmie, Lekker kappertje geweest en gefietst. BAlen van Cloé dat ze weer snachts ligt te spoken. Het duurt al best wel een poos he?Of heeft ze al wel wat betere weekjes gehad? Sandraske, ik hoop dat het helmpje nu goed blijft zitten bij Rienke. En ook weer kilo's aan het weg werken las ik zo. Ik ook zie mijn onderschrift. Enne lekker rustig toch als REinke zo slaapt. Fafje, Mirza is ook een alles etertje he hihi...een hond die haart is idd wat minder. Dat wordt vaker stofzuigen als Mirza veel op de grond speelt straks! Maidin, wat is je pincode . Pluk, aaaah , maar je hond heeft een mooie leeftijd gehaald. Sterkte verder... Elsie, en ga je straks nog naar een winkel? Vanmorgen lekker naar de kapper geweest. Puntjes knippen. En daarna gekeken naar een paar leuke ballerina's heb een paar leuke blauwe gekocht voor bijn mijn jurkje. En REnske haar eerste tandje is er door! Jeeeej ze ligt nu lekker te slapen. En ik ga ook ff luieren.