Ik heb net alvast een mailtje gestuurd en morgen ga ik bellen, zo is echt geen doen.. Net even hardgelopen, sjezus wat viel dat ff tegen.. Overmorgen weer volgens het schema..
sandraske, zozo haha hardlopen...pff daar ben ik ehct niet goe din...geef mij maar 3 uur zumba of dansen achter elkaar haha Ja mss kan je zo'n bandje er nog afhalen...en bijv alleen tijdens de slaapjes vast zetten... palmie, ja het gaat ehct super goed hij is ehct een dikkie dik hihi, groeit geloof ik wel goed, volgende cbtje, dus ben benieuwd...hij is nu maat 68 wel uitgegroeid, tenminste dat past echt precies... Trouwens heeft Cloé dat hele erge huilen nog!? Heb je het idee dat het al minder is als voorheen!? @hier, nou ik had 1 grote bospeen gekookt en geprakt, helemaal op...en hij was al erg snel moe, 1830 sliep ie al! Ik ben vandaga niet de deur uitgeweest...veel in huis gedaan, morgen wel met mn nichtje afgesproken, om terrasje te pakken..maarja ikzag dat er regen voorspelt was...LEUK! Als julie op pad gaan, nemen jullie dan nog steeds extra stel kleding enz mee..ik ben er achter gekomen dat mn "luiertas" echt onwijs zwaar is...en ik best wel teveel mee neem maar ben altijd bang voor ongelukjes.. 2 hydro's, 2 slabbers, 2 spuugdoekjes thermosfles, fles koud water, poedertoren, drinkbeker, flesje, speelgoed, extra romper, tshirt, broekje en sokjes, luiers, billen en snoetendoekjes. en sinds kort rijstewafels en fruit. ik gebruik eigenlijk alleen 1 spuugdoekje en de spullen om een flesje te maken! grr haha
@fafje mijn luiertas is ook altijd megazwaar, alleen neem ik alleen koud water mee. Ga er vanuit dat ze op de meeste plaatsen een magnetron hebben(en anders een bakje warm water).. Ik heb trouwens wegwerpslabbers in de tas zitten, errug handig, maar 1 spuugdoekje en 1 hydrofiel, een hydrofielwashandje ipv snoetenpoetsers, meestal een pyama ipv schonen kleren en iets van speelgoed.. En dan mijn agenda, portemonnee en telefoon (dan hoef ik geen twee tassen mee te zeulen) Oja en ik heb het buggyslot in mijn tas, geen idee waarom eigenlijk, hebben we alleen gebruikt op centerparcs..
palmie, ohhh gelukkkig!!!! sandraske, ja ik heb ook nog mn eigen tas ... hmm eens kijkenw at ik thuis kan laten
Haha Leuk onderwerp, wat heb je in je luiertas! Nu niet echt meer een luier tas, maar heb altijd veel mee. Wel alles in een tas> Ik koop liever een mooie leuke tas, dan een luiertas! Nu heb ik een 2de set kleding en een luier mee, verder portemonnee, tasje met allerlei medicijnen voor mijzelf, telefoon en altijd een flesje water en een flesje water voor luca, een rijstwafel en een doosje rozijnen en toetenpoetsers! (en vaak een stift en wat papier voor luca om te kleuren of een bob de bouwer speeltje) Vroeger ook nog...Een hydrofiel, een slab, dun pakje luierdoekjes en luiers en evt verschoning en een spuugdoekje. gaf tot 11mnd bv, dus al die andere dingen niet. Verder had ik ook vaak een apart tasje waar een luier, hydrofiel, doekjes en kleding in paste en die legde ik onderin de buggy, dan hoefde het niet in mijn tas. Scheelt een hoop ruimte. ZO ik ga naar bed, maar weer lekker slapen en hopelijk morgen eens niet zo moe op!
sanna, haha hier idem...ook een "normale" tas...en heb zo'n luieretui, heel leuk zilver! passen 4 luiers in, luierdoekjes en potje sudo! doe ik ook altijd onderin! eventueel verschoningsmatje doe ik dara ook! En ook altijd wat extra speeltjes.. en idd sinds ik aan de fv zit, moeten ineens die dingne mee, nromaal nam ik dus alleen die luieretui mee en 1hydro+ setje kleding wta ik mijn eigen tas kon! Maar nu met die bijvoeding, moet ike xtra anti mors dingen mee nemen! voor mezelf moet ik ook altijd mn tas, slaat eigenlijk nergens op maar is automatisme...tegenwoordig zonnebrildoosje , portemonnee, extra speen, pen, make up ed, Moet wel zeggen dat ik voor mezelf ene kleiner tasje moet gaan aanschaffen!
goeiemorgen! hier wel lekker geslapen, sam werd om 6.40 wakker maar hij lag lekker te kletsen dus laten liggen tot 7.10, na een fles en schone luier gelijk naar beneden. al plannen vandaag? fijne dag!
@tas, ik neem geen eigen tas meer mee, was het gesjouw wel beu.. Ik heb een Lief luiertas en die vind ik best mooi dusja.. @hier ik ga weer werken en rienke voor de tweede keer naar KDV, de helm is vannacht wel opgebleven, ik snap er niks meer van.. nouja we wachten maar weer af..
hier neem ik wel altijd de luiertas van sam mee, mijn eigen dingen doe ik daar ook in. voor sam heb ik dan bij me extra setje kleding, koekje, flesje water/diksap melkpoedertoren, soms warm water, meestal ook een potje fruit, lepeltje, slab, spuugdoekjes, luiers, billendoekjes en van die zakjes waar je luiers in kan doen, sudocreme.
Goedemorgen meiden, lekker geslapen? Hier wel, Chloé was maar 1 keer wakker, ze lag bovenop haar konijntje, de ziel, later sliep ze lekker weer verder! Hier zit altijd een extra setje kleren in de tas, koekjes, billendoekjes en snoetenpoetsers, luiers, een speeltje en een flesje.
Hey, Ben nieuw hier, maar ben ook een thuisblijf mama van Jamie (15 maanden), en het lijkt me erg leuk om contact te hebben met andere (thuisblijf) mama's. Om maar meteen mee te praten... In onze luiertas zitten altijd luiers, billendoekjes, 1 set extra kleertjes, drinkbeker, en koekjes. Als Jamie ergens slaapt neem ik ook nog dr slaapspulletjes mee. Speeltjes liggen standaard in de auto, en Pip (dr knuffel) gaat ook standaard overal mee naar toe. Mijn eigen spulletjes gaan in mijn eigen tas.. Kan dr niks aan doen, maar die moet ook altijd mee.
Joellyk, welkom klets lekker mee zou ik zeggen! Jeroen is lekker aan het slapen en Chloé ook! Als ze wakker is wil ik weer met haar gaan fietsen, er zou regen komen maar voor nu schijnt het zonnetje nog, begin er een beetje verslaaft aan te raken aan dat fietsen met haar
goede morguhhhh!! Nouu zeg Mirza werd 5 uur wakker...van wat weet ik niet, maar zodra ik bij em wegging wa shet huilen.. Eruit gehaald, gewiegd, werd ie rustig van, maar ik was zo moe...dus had niet het geduld daar een half uur te wiegen...en hij was best wakker.. terug gelegd, weer huilen...nouja! Naar woonkamer gegaan, wat te drinken gegeven, dat wa shet ook niet echt...maar ik viel half in slaap.. Dus toch maar weer in ons bed geindigd...waar hij vervolgens niet kon slapn...lang leve borstvoeding...paar slokken en gelijk knock out! tot 0845'! Nu ligt ie heeerlijk te spelen! Joellyk, welkom!! palmie, leuk heh dat fietsen ik kan ook niet wachten, alleen tegen de tijd dat Mirza mag...wordt het alweer kouder... Ik verheug me wel erg op mei, dan gaan we babyzwemmen!
Fafje, misschien heeft ie al wel een klein beetje last van verlatingsangst, hij begint nu steeds meer een eigen persoonlijkheidje te krijgen he dus dat kan best. Enne zwemmen is toch ook superleuk, hebben wij nooit gedaan eigenlijk
ohja echt, zou dat het zijn!?.. moet wel zeggen dat hij soms idd als ie in de box ligt en ik uit beeld ben gelijk gaat jammeren...alleen ik geef er niet aan toe...wel ff kiekeboe en mn stem laten horen... of moet ik er nu juist nog aan toegeven!?
Ik heb bij Jamie altijd toe gegeven. Vind het belangrijk dat ze weet dat ik er altijd voor dr ben. Babyzwemmen hebben wij 1x gedaan, maar ivm Jamie haar eczeem moesten we daar mee stoppen. Erg jammer, want ze vond het zoooo leuk!
hmm, ja ik laat em niet express dan alleen, laat mn kop wel telkens zien...maar tis nu ook niet echt erg ofzo...hij jammert een btj...en vaak is afleiding weer goed...het spiegeltje bijv...nou dan kletst ie hele tijd tegen zichzelf...wel grappig! Ik ga het ff in de gaten houden! Lijkt me zo leuk zwemmen!!! kan natuurlijk ook zelf gaan, maar zo'n abbyklasje lijtk me zo leuk, oefneningen en spelletjes