@fafje wat goed dat mirza zo goed eet! hier at sam vandaag wat minder, maarja je kan ook niet elke dag goed eten. hij heeft wat nieuws trouwens, voordat ie s'avonds naar bed gaat doe ik altijd zijn pyjama en schone luier op het grote bed maar hij rolt nu steeds op zijn buik en lachen omdat het dan voor mij moeilijk is om zijn luier om te krijgen haha wel nog even lekker met hem spelen zo voor ie naar bed gaat. gister was het gelijk stil dat ik hem op bed legde na een half uur huilen lag ie ineens op zijn buik!
@fafje fijn dat mirza zo goed eet, Rienke eet sinds paar dagen wat minder, op kdv wilde ze ook al geen fruit vanmorgen.. @elsie Sam houdt je een beetje voor de gek dan! Zometeen even bij vrienden op bezoek, Rienke nemen we mee.. 's avonds slaapt ze altijd goed dus ik verwacht geen problemen..
@sandrakse hij houd me idd voor de gek, wel grappig hoor nog even lekker met hem spelen voor ie lekker gaat slapen! veel plezier vanavond.
elsie, wat schattig zeg!! leuk is dat ...zo bewust heo ze worden met de tijd... mirza is in het gillen geblazen...jeeetje, als ik gil, ja hoor, dan heb ik zijn knop "aan gezet'...haha wel grappig! Hij viel erg onrustig in slaap...heb er nog 4x naar toe gemoeten ofzo... maar zoals eerder gezegd, lijtk t een btj op verlatingsangst...zodra ik mn hand of gezicht tegen em aan doe...gaat ie in zn slaaphouding en ademt rustig...als ik iets te vroeg weg wil gaan, gelijk huilen... Dus gewoon lekker bij em gebleven, gelukkgi wilt ie niet opgepakt worden... Pff ik had een Haar probleem, draag op mn badhairdays een strakke staart, maar mn haar is zo dik, moet altijd heel strak met 3 dikke elastiekjes en veel gel en vet...nou ha dik wat oliegel gedaan..NOUUU vet dat het was en bleef! echt per douchebeurt 4x wassen, nog steeds vet.. net afwasmiddel gedaan hihi en darana normaal gewassen, ben beniuewd!
goeiemorgen! hier wel goed geslapen, sam was om 7 uur wakker. hij ligt nu even lekker in de box te spelen. nog plannen vandaag? ik hoop dat het wel droog blijft. vanmiddag komt mijn moeder langs dan kunnen we lekker wandelen, denk dat we even naar de winkels gaan, droomde vannacht dat ik aan het winkelen was met mijn zusje. fijne dag allemaal!
Rienke slaapt nog steeds Zometeen even boodschappen doen, is er gisteren niet van gekomen en vanmiddag fotoshoot met de hond..
@sandrakse wat een slaapkoppie die rienke! dus ze slaapt goed met de helm op? veel plezier vanmiddag.
goede morgen, nou hier giet het! bah bah k zou afspreken met mn nichtje, maar laatmaar.. en ook nog es, manlief heeft de kinderwagen in de auto gelaten...uhh hij is met de auto naar werk!...dus kan de deur niet uit!!!! grrr ik ga aan de schoonmaak, mirza ligt net weer op bed!
@fafje dat is niet handig! ik ben net even een rondje gaan lopen in de regen! sam vond het gister prachtig en nu ook en hier regent het niet super hard gelukkig.
Hier vanmorgen eerst boodschappen gedaan, moest nog een cadeautje hebben voor ons buurjongentje wat die is vandaag 2 geworden. Dus vanmiddag nog een kinderfeestje. Daarna even de gewone boodschappen gedaan (pfff moet toch eens naar fietstassen gaan kijken) Eenmaal thuis vast de saus voor de macaroni gemaakt zodat we vanavond alleen nog maar een bak water op hoeven te zetten en de mikmak warm hoeven te maken. Volgende week hebben we weer een gesprek op school over Mr K, hebben al eerder een gesprek gehad waaruit observatie's bleek dat Mr K hoogstwaarschijnlijk een iet wat hogere IQ heeft dan zijn klasgenoten. Samen besloten hem te stimuleren op de dingen waarin hij niet zo goed is (spelen, gymen), maar ja meneer besloot anders en heeft zichzelf leren lezen (losse woorden hoor nog geen hele zinnen). Dus nu krijgen we een gesprek over hoe nu verder en welke testen ze hem willen laten doen om erachter te komen of hij hoogbegaaft is of niet. Pffff ben er nu al zenuwachtig voor.
pluk, goh wat spannend....lijkt me voor hem wel lastig, maar met de juiste begeleiding moet dat goed komen!! succes! @nou leuk mn dweil is door midden...heb op mn knieen gedweild...het regent hier ehct constant...Mirza is heel lief ana het spelen...voorbeeldig gewoon...ehct...een spiegeltje..dat doet wonderen...hij vind zichzelf ehct geweldig.. fruithapje ook helemaal op, halve banaan uit zn handje..en mix van appel, peer en klein stukje banaan als hapje...ging er goe din
@pluk klinkt idd spannend! succes! @fafje dat is ook niet handig als je dweil doormidden is! sam lag net ook zo lief te spelen, heb wel even foto's van hem gemaakt, moet ik nog even op de computer zetten.hij heeft zijn broodje ook weer goed gegeten en lekker flesje melk op. hij gaat over een half uurtje lekker naar bed dan ga ik ook even liggen en dan komt vanmiddag mijn moeder, hopen dat het nog droog word.
Het zal ook wel goed komen maar het is allemaal zo onbekend voor ons, en je moet er natuurlijk aan wennen dat je kind niet de "normale' weg neemt Hier net door de regen Mr K opgehaald en dan straks weer naar school brengen en om15.15 weer ophalen, hoop toch wel dat het droger wordt, want mijn jas is nu al doorweekt en ik moet hem dus nog 2 keer aan
hier is het nu droog! hopen dat het zo blijft. sam heb ik om 12.45 op bed gelegd en hij slaapt nog. zo komt als het goed is mijn moeder, wil even batterijen halen voor mijn wii fit haha.
sandraske, succes haha lachen! elsie, oh lekker geslapen dat ventje! mirza wilt ehct teveel...rollen, praten, kruipen...ehct van alles...en hij is ook wat prikkelbaar...tenminste ineens na dat spelen... ik heb de kachel aanstaan!! brr koud
Nou dat was snel, hond heeft het goed gedaan.. Ze hoefde alleen maar in een mand te liggen en dat was geen probleem met het megabot wat ze hadden gekocht! Dus in vijf minuten was het klaar @Fafje, ik herken het wel van Rienke, die wil veel te veel maar ze kan het niet en dan is het huilen of beter gillen.. ik laat haar maar haar gang gaan.. @pluk mijn neefje is ook hoog begaafd, is inmiddels bijna 10 en volgt de stof van groep 8 basissschool(loopt dus twee jaar voor). Hij wordt door de school goed begeleid.. Ze willen hem ook weer niet alleen maar laten leren maar ook laten spelen, hij moet ook wel kind blijven.. Ze proberen om hem nog een jaartje op de basisschool te houden zodat hij 11 is als hij naar de middelbare gaat.. @elsie Sam ook zo'n slaapkop? Succes met de batterijen! Is dat trouwens wat zo'n WII fit? Denk er aan om de playstation te verkopen en een WII te kopen..