hoi laetitia, ohhh gelukkig is de oorzaak gevonden en direct opgelost elsie, lekekr heh bewegen sandraske, aahh wat een gedoe heh allemaal..ik hoop dat ze er snel allemaal van af is joh, ehct vreselijk ....want het stagneert toch elke x haar ritme en dagelijkse dingetjes...telkens is er wel wat...zo zielig....beter v an die ab kuur...hopelijk slaat het aan! Gelukkig was je er op voorbereid, en kun je nu dus verder met spuiten...duurt altijd allemaal weer zo lang heh...maar ja probeer ook maar te rusten,d as ook goed voor je lichaam @zumba, ja ik heb het les gegeven, voor mij is het echttttt wat heb het nog tot 17 wkn gegeven
hansje, inderdaad spannend hoor, hoe voel je je en wat denk je zelf? fafje, toch is 7.30 best een lekkere tijd hoor, je bent gewoon een beetje verwent Hoe voel je je verder? elsie, goed van Sam zeg en voor je het weet rent ie door de kamer laetitia, gelukkig is het probleempje met je dochter opgelost en kan ze weer met een fijn gevoel naar school he. sanna, hoe gaat het nu met je, nog steeds zo moe? Sandraske, hoop voor je dat dat gedocter met Rienke snel achter de rug is en dat je weer gewoon verder kan gaan genieten van haar zonder die rotdingen elke keer! Hier begint Chloé buiten ook al lekker rond te stappen he he eindelijk hahaha Pffffff voel me een beetje alleen, Jeroen heeft middagdienst, sinds ik ben bevallen kan ik heel slecht nog alleen zijn terwijl ik daar voor die tijd weinig last van had
palmie, ja voel me echt stukken beter! veel meer energie...! Vervelend dat je je zo voelt joh...sosm schrijf je ook dat je je verveelt ofzo..en dan dnek ik huhhh hahah..maar dan kotm het idd meestal als jeroen werkt of slaapt... Waar zou het door kunnen komen dnek je...hoe voel jij je nou eigenlijk inmiddels !?!?!?? Wat goe dvan chloe trouwens...haha slakje komt wel op gang grapje heh is gewoon een echte diva! straks wordt ze nog wereldkampieon hardloopster hahaha
Fafje, hahaha ja tis een echte diva dat klopt en als iets nee is bij haar dan is het ook nee, echt een eigen willetje! Wat heb je trouwens elke keer mooie foto's van Mirza op fb staan, geweldig! Tja ik ben sinds ik ben bevallen gewoon heel anders geworden vrees ik, kijk er zelf ook vaak van op. Kon altijd heel goed alleen zijn, sterker nog ik vond het heerlijk maar nu pffffffff ik wil het liefst Jeroen 24 uur per dag om mijn nek
Palmie, haha ik zie het al voor me, ze heeft ook een ondeugende blik!...ahhh ja dnakje, ehct een grapjas is het die mirza hahah...! Ja mss blijft dat gewoon haha, door chloe ben je nog meer aan hem gehecht hihi....maar kan em voorstellend at het wel vervelend is, odmat je jezelf niet zo kent... of zou je mss meer willen werken, is dat het mss!?
Fafje, ik werk nu 2 dagen en dat is meer dan genoeg haha dus nee absoluut niet meer tis prima zo! Ik heb misschien ook wel een beetje last van faal en verlatingsangst, denk dat mijn verleden daar veel mee te maken heeft maar we slaan ons er wel doorheen tis af en toe alleen verrekte lastig
Palmie, mijn gevoel zegt dat ik morgen ongi ga worden. Heb niet het gevoel zwanger te zijn, maar blijf hopen. Leatitia wat fijn dat ze zo goed hebben opgelet, geeft haar waarschijnlijk ook het vertrouwen volgende keer het te verrtellen aan de juf. Sandraske wat sneu ook voor die kleine. Hoop da de onderzoekjes ook snel duidelijkheid geven.
palmie, ik hoop dat je het kan verwerken..en het op een gegeven moment een plekje kan geven...als het erger wordt...wees nie bang weer ana de bel te trekken heh @hier, k ga zo pitten! trusteeee
Hansje, ja das elke maand weer spannend en afwachten, kan het me helemaal voorstellen maar toch heel veel succes! Fafje, trusten, ik wacht op Jeroen en dan duurt het niet lang voordat ik er ook in lig ben echt moeoeoeoeoeoeoe
Sannaa: ja, hopen maar. Ze is net naar onder gekomen en haar humeur is (tot nu toe) goed Sandraske: phoe, dus je hebt wel een drukke dag gehad. En fijn dat het urine opvangen vanuit een potje wel werkte. Stomme plaszakjes... Wel balen dat er nike gegroeid is... (ook al verwachtte je het dan wel) Wat voor een speelgoedkast hebben jullie gekocht? Elsie: sh'bam ken ik niet. Maar heb toevallig vanochtend gezien dat een vriendin die hier in de buurt woont gister voor het eerst naar zumba is gegaan. Ga haar straks ff bellen om te kijken waar ze dat doet enzo... heb ik misschien een leuke sport gevonden waar ik alleen (of met vriendinnen) naartoe kan... (heb een tijdje met mannetje op dansen en fitness gezeten maar toen woonden we nog in de buurt van sch.ouders en toen letten die nog 2x per week op.... Dus nu hebben we een beetje oppas-nood.... Palmie: alleen zijn vind ik soms ook wel moeilijk hoor... Maar heb daar alleen met periodes last van... (zit nu weer in een periode) Gelukkig heb ik een fijne psych die me wel goed kan helpen... Maar het blijft moeilijk want je bent zelf diegene die de stappen moet zetten enzo... Hier: Denk dat ik vanmiddag iets leuks ga doen met de kids. Mannetje is de hele dag op cursus in Zoetermeer dus hij is vroeg vertrokken en pas laat weer thuis. Vooral deze week is het erg zwaar maar zolang ik mezelf en de kids bezighoud (en ze vooral niet moeilijk gaan doen) lukt het wel denk ik. Zometeen maar eens de kids gaan aankleden en Thessa klaarmaken voor school. Daarna thuis de keuken opnieuw inrichten (mannetje maakt een kast, zuigt en veegt alle troep weg maar laat alle rotzooi die hij verder gemaakt heeft (tassen en bakken enzo die hij heeft verschoven naar het midden van de keuken) lekker staan... dus de kids kunnen niet zonder hulp naar de badkamer toe ... En daarna de woonkamer een grote opruim-beurt geven... (met het inpakken van de sinterklaascadeaus enzo is er weer zoveel troep in de woonkamer gekomen dat het wel echt weer tijd wordt om op te ruimen) en dan denk ik dat we van het weekend het speelgoed weer eens gaan wisselen. Dan mogen ze hun bakje vullen met datgene wat ze onder willen hebben van speelgoed en de rest gaat dan weer naar zolder... Wat eten jullie vanavond? Ik heb hier namelijk nog geen idee!
Vanochtend precies op schema helaas weer ongi geworden. Dus we gaan weer een maandje verder. Helaas! Ik had het al gedacht. Ik ga vanmiddag ook maar lekke op pad, want het wordt weer mooi vandaag. Moet wel even boven alles schoonmaken en stofzuigen. Hoe doen jullie dat met de kleine? Want Boet slaapt heel onrustig en wordtvan elk geluidje wakker. Dus tijdens zijn slaapje stofzuigen is niet echt handig. En hij vind het apparaat ook erg interessant. Hij gaat er bovenop zitten. Ik wil hem ook niet alleen in de box beneden zetten. Ik zat eraan te denken om zaterdagochtend de slaapkamers te stofzuigen dan kan mijn man Boet even op zich nemen. Leatitia in de Allerhande van deze week staan leuke dingen. Ovenpasta's , ovenschotels. Ik vond het deze week echt erg smakelijk klinken. Ik ga vanavond een ovenpasta eruit maken met spinazie, tomatensaus en kaas in de oven. La sje geen AH in de buurt heb kun je het op de site ook vinden. Heeft Thessa zin in school na gisteren?
@laetitia dezelfde als het gros van nederland denk ik.. Heb even foto gemaakt, kast zit nog niet vol overigens maar er zal in de maand december wel weer wat bijkomen.. Rienke vannacht weer goed geslapen, even wakker geweest om 4 uur en daarna weer verder geslapen tot kwart voor 7.. Ze eet wel slecht op het moment, avondeten dan.. Zal weer een fase zijn Vandaag weinig plannen, thuisdagje poetsen en wassen..
@hansje balen zeg! Ik poets de badkamer als Rienke in bad zit (en het bad doe ik erna dus) en de rest van de bovenverdieping doe ik gewoon als rienke wakker is, neem haar dan mee naar boven en zet haar in het campingbed. Moet wel snel zijn want ze vind het maar even leuk...
goeiemorgen! @hansje balen zeg!! @sandraske vervelend dat rienke slecht avond eet, zal idd wel een fase zijn! geen spierpijn van het sporten gisteravond lekker geslapen, sam was rond 23.00 even wakker maar daarna om 7.30! heerlijk, zo nog even wat boodschapjes doen. fijne dag!!
Stofzuigen Hier kids die overal doorheen slapen dus daar hoef ik geen rekening mee te houden (hebben we vanaf dag 1 eigenlijk altijd al gedaan. Ook de kraamverzorgster kwam gewoon onze slaapkamer zuigen als de baby lag te slapen ) Maar ik zuig meestal op de momenten dat de kinderen niet in de kamer zitten waar ik ga zuigen. (dus ik zuig onder als de kids slapen OF als Collin slaapt en de andere 2 tv zijn aan het kijken ofzo.. en de slaapkamers zuig ik als Collin al wakker is maar wel nog in zijn bed is. (Haal hem daarna pas eruit).. we hebben geen box meer in de kamer staan dus kan Collin daar ook niet meer inzetten eten thx voor de tip Hansje. Heb wel een AH hier in de buurt... zometeen maar ff kijken of ik zin heb om daar eventjes heen te gaan. (ga alvast snuffelen op de site) school Thessa ging vanochtend zonder problemen naar school maar toen we daar aankwamen en ik aanstalte maakte om weg te gaan was er paniek. Ze was heel hangerig en huilerig enzo.. maar ze voelde ook een beetje warm aan. Dus ik heb aan de juf gezegd dat ze even moet kijken en als ze denkt dat Thessa echt wat koortsig is dat ze dan maar even moet bellen. Ben vandaag ook gevraagd geworden om in de ouderwerkgroep te komen. De school gaat fuseren en nu zijn er in de nieuwe werkgroep een aantal ouders van de andere school en van onze school was er maar 1. Nu hebben ze mij als tweede gevraagd. kast leuke kast bubs! Wij hadden hem ook bijna gekocht maar hebben daarna besloten om een grote tv-kast te kopen waar dan ruimte voor het speelgoed in zou zijn... slecht eten hier eten ze ook weleens slecht... en er is altijd wel 1 kind die in de "slecht eten"-fase zit Ik denk altijd dat als ze echt honger hebben, ze vanzelf wel gaan eten. (Tenzij ze het eten natuurlijk echt niet lekker vinden)
Goede morgen De kinders hebben dus goed geslapen, die kleine hier tot 8u @stofzuigen, ik doe de woonkamer vaak 3x per dag ofzo ...sochtends na meneers ontbijt, blijft ie even in de kinderstoel tv kijken en dan stofzuig ik sowieso even de woonkamer en de gang...en soms pak ik wat kamers mee... En anders gaat ie even mee de betreffende kamer in...hij vind de stofzuiger ooke rg interessant...wilt ook zitten of op de knoppen drukken...ach soms gaat ie 3x aan en uit..en soms vind ie in de kamer wat anders interessanrt....moet altijd snel zwezen Meestal smiddags ook nog en snel na het eten @eten, hier gaat het weer goed...tja groente wanneer ie zin heeft...gister wel brocolli en 1 schijfje courgette...ch dan ben ik al blij...daarnaast at ie zoete aardappel en kip Vanavond wordt het rijst, wokgroente en kip...laatste tijd zovaak aardappel of pasta gegeten heb ehct trek in rijst @kast, leuk sandraske, ik heb nu een vierkante poef...met deksel..dus daa stop ik ook allerlei speelgoed...voor de rest staat alles een btj zo alsof het hier een winkel is hahaha.. Ik wil die andere "standaard "kast van ikea...met al die vakken en wil er dan zwarte lades in...dan staat ie in de keuken half...en kan ik in de bovenste ook ngo wat keueknspullen kwijt
Ja ik vind de kast ook niet geweldig staan bij de rest van de meubels maar we hopen over een tijdje(binnen twee jaar) een ander huis te betrekken en dan komt de speelgoedkast dus in de speelkamer..
ach nahja wat maakt het ook uit toch...tis dat wij ehct nog een kast odig hebben voor in de keuken...omdat wij een open keuken hebben is het opd ie manier wel handig!..
De tv-kast die wij hebben is ook van Ikea (zoals zoveel ) Maar wij hebben zo'n "ontwerp-het-zelf"kast (beste ofzo heettie) Zo-een met van die glazen panelen waar de tv aan hangt... Was wel duur maar hij is ook groot genoeg en moet ook nog een tijdje blijven staan
maakt ook niets uit.. Liever zo'n kast dan rondslingerend speelgoed! Ik geloof dat bij ons in de vriendengroep bijna iedereen zo'n kast heeft