Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvermist

silvermist Niet meer actief

@elsie, stuur me even een pbtje met je adresgegevens etc dan ga ik ze morgen halen voor je :)

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Je hebt pb!

3. silvermist

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou Rienke ligt lekker te pitten, een halve boterham en een cracker dus die zullen we vannacht nog wel horen denk ik.

Ze krijgt donderdag een mictiecystogram (onderzoek van de blaas).

5. silvermist

is dat een inwendig onderzoek? of wat? :)

oh da niet veel inderdaad, heeft ze verder nog gespuugd?

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee ze heeft niet meer gespuugdverder gelukkig..

Ze brengen dmv katheter contrastvloeistof in de blaas en dan wordt rontgenfoto gemaakt en dan moet ze plassen en nog een keer een foto om te kijken of de blaas goed leeg is. Ben benieuwd, kathetet, stil liggen, op commando plassen dat gaat een gevecht worden vrees ik..

7. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, klinkt wel sneu, maar tis voor een goed doel..al lijkt het me als moeder zijnde om er bij te zijn wel echt een hel..ik vind prikjes altijd al zo zielig, durf dan niet te kijken naar zn gezicht :(

@hier, nou bouwvakkers izjn hier bezig met onderhoud, pff maken een onwijs lawaai, mirza sliep om 1230 al ofzo...1345 werd ie wakker van hun geklets bij zn raam...
    toen zijn we gaan winkelen en speeltuintje enz...naar mn moeder gegaan, daar gegeten...en onderweg naar huis, viel hij al in slaap..

normaal als dat gebeurd zodra ik hem til, wordt ie wakker en geeft ie er niet aan toe...nu dus wel ( het was pas 1830)...boven aangekomen...werd ie een partij chagrijnig, zn jas en alles moest uit..gelukkig had ie zn pyama al aan...

zn slaapzak aangedaan terwijl ie al tegen me aan lag te slapen en binnen paar sec in zn kamer was hij knock out! nou dat is dus ehct nog nooit voorgekomen hihih...arm kind helemaal kapot

ik ga er ook vroeg in!

8. silvermist

@sandraske, kan me voorstellen dat het een gevecht word :(

@fafje, ah hij was doodop haha

@hier, wij duiken er ook straks in :)

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Goeiemorgen!

@sandraske oh wat zal dat vervelend zijn!
    @fafje haha die Mirza helemaal Knock out.

Hier goed geslapen Sam niet gehoord vannacht, kwart voor 8 was ie wakker:) vriend was vergeten zijn wekker te zetten dus die ging er met ons uit en is nu werken. En Sam was droog!!!! Dat is ook wel weerziens fijn.

Fijne dag!

10. silvermist

goedemorgen!

@elsie, wat onwijs fijn!! moet ik de broekjes nog wel halen?

@hier, vroeg wakker maar wel een goede nacht :)

11. fafje

fafje Niet meer actief

goed emorgen!

elsie, oh nou heh heh hahah, en toevallig hier een natte broek! ( mn moeder had zn laatste luier aan gedaan, zat waarschijnlijk gewoon niet goed !)

silver, oh meissie ook goed geslapen dus, is ze al helemaal opgeknapt weer?

@hier, heerlijk geslapen, tot 8u! mn wekker gaat sinds aantal dagen dan, en mirza's bio klok gaat dan ook af...die heeft dus ook goed bijgetankt!

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@silvermist ja graag:) gebeurt wel vaker dat ie wel een keer droog is.

Net ff halfuurtje op de Wii fit, nu ff wat drinken en dan ff lekker naar buiten:) vanmiddag gaan we naar een vriendin van mij.

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Weer werkdagje, de nacht was niet anders als de voorgaanden alleen viel ze nu iets sneller weer in slaap!

Net ff bij AH geweest, geen pyamas meer, nog wel sokken en die blijven goed zitten en.krimpen niet superveel in de was.

Nu bij tandarts in de wachtkamer brrrr...

Heeft iemand een tip ok zure vergeeflucht uit mijn buggy te krijgen? Ik heb hem wel schoongemaakt maar de lucht zit er nog in!

14. fafje

fafje Niet meer actief

elsie& sandraske, lekker actief zeg zijn jullie hahah! ik heb net mn eerste bakkie op...:p

sandraske, hmm ik heb altijd van dat "dure" merk "nare luchtjes" -spray

verder goed inzepen met allesreiniger ofzo en veel uitwassen/spoelen...

15. silvermist

@sandraske, geen idee, heb geen ervaring met overgeven gelukkig ;) ik heb gelukkig pyama bemachtigd en setje van die 3 rompers zonder mouw

@fafje, ja weer helemaal opgeknapt :)

@elsie, actief!

@hier, wij gaan boodschappen halen en rondje naar de stad

16. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

even ego:
    mag sinds gister namiddag (toen ik moest gaan koken) meedoen met het WK WC-knuffelen.... :( Lag ook al om half 6 in bed en sliep al voordat de kids naar bed werden gebracht....

Maar weet niet of dit met de zw te maken heeft of dat er weer gewoon een griepje ofzo de ronde doet... Thessa klaagde vanochtend ook al van buikpijn en in de klas zijn er al een aantal kinderen die ziek thuis zitten...

Ben ontzettend moe en voel me zo slap als een vaatdoekje opt moment maar gelukkig is manlief thuis aan het werken vandaag en heeft hij voor het werk niet veel te doen... vanmiddag komt er een klasgenootje van Thessa spelen en krijgen ze frieten met kipnuggets voor lunch. Voor het avondeten krijgen ze dan tosti's of andere boterhammen...

Heb trouwens sinds een paar dagen dat ik 's middags alweer last krijg van mijn bekken, dus volgende week maar eens een afspraak maken met de ha voor doorverwijzing naar fysio....

sorry voor het ego-bericht en het niet bijlezen.... *knuffels*

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb hem drie gewassen en gespoeld met heet water en schoonmaakazijn en ik ruik het nog steeds, echt zo vies.. Nouja vanmiddag nog een keer wassen en anders maar de nare-luchtjes-spray halen :D

@laetita sterkte met alle ongemakken!

18. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hoi meiden, heb wel bijgelezen maar niet alles blijft hangen, jullie kletsen teveel:p
    Hier weinig te melden, Jeroen is weer naar zijn werk en ik hang ff lekker op de bank terwijl Chloe lekker slaapt!
    Vanochtend weer lekker mijn nageltjes gedaan en morgen weer hele dag werken, vrijdagochtend lekker naar de kapper:D
    Tja dat was het eigenlijk wel!

19. silvermist

@laetitia, balen zeg, sterkte ermee en alvast beterschap mocht het doorzetten :(

@palmie, nagels doen, goh word hier ook weer tijd, ik wacht altijd te lang en dan breken ze weer af waardoor ik sta te vloeken :)

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@leatitia sterkte!

Sam slaapt lekker, als ie wakker is gaan we weg:) net ff opgeruimd in huis en was opgehangen. Vanmorgen nog een rondje gewandeld met Sam, het waait weer eens.

Deel Deze Pagina