Hier ligt Chloe lekker op 1 oor en mama lekker voor de tv! Voelde me ineens een beetje grieperig worden vanavond, nah zal wel komen omdat ik net ongie ben geworden grrrrrrr:x Zit nu dna onbekend te kijken en daarna help mijn kind is te dik, en dan is het alweer bedtijd
@palmie, zo jij wil graag naar bed wat een leuk huisje zeg! welke is het? @sandraske, heeft het gesmaakt? @elsie, nogmaals sorry @hier, ook voor de tv
Ik was er eindelijk uit, zie ik op een andere site deze: Loopfiets 4-wiel Pip - Aanbiedingen - Loopfiets | Loopfietswereld | Inclusief verzendkosten!! - Loopfiets | Loopfietswereld | Inclusief verzendkosten!!
Het wemelt hier tegenover in de wijk van de politie, lopen er een aantal te zoeken met een zaklamp... Brrr altijd als ik alleen thuis ben!! Heb de deur op slot gedaan en de gordijnen dicht..
Sandraske, die is ind. ook leuk, denk inderdaad de vernieuwde versie hahaha en hier heeft Chloe er trouwens ook veel plezier van hoor Silver, dat poppenhuis hebben we bij Toys XXL(heet dat zo?) gekocht!
@sandraske, CREEEPY!!!! @palmie, leuk zeg! is het nog een bepaald merk of dat niet? vind hem wel erg gaaf!!
Silver, ik heb geen idee de doos is al weg Er zit een bank, vader, moeder, dochter en hondje bij en ook nog 2 trappen hahaha enne Chloe vind hem geweldig! Heb ff gekeken maar kon hem niet terug vinden op de site van Toysxl!
Silver ik heb hem gevonden maar ik weet niet hoe ik de link hier neer moet zetten Als je googeld op poppenhuizen en je klikt de eerste link aan dan staat ie op de 2de pagina, die kan je dan aanklikken(beslist.nl) en daar is ie dan! Pffffffff hoop dat het je lukt hahaha
palmie, deze toch? Toysxl.nl | Poppenhuis, Toys XL | Poppen, Speelsets & Pluche hij is echt heel leuk