Hoi meiden Ik haak ff in! Jullie hebben t toch over meiden speelgoed Tis toch geen gnocchi geworden maar hadden Marokkaanse kip gekregen met brood en heb wat groente en losse pasta voor Mirza erbij gemaakt Kleine had niet geslapen vanmiddag dus lekker oprijd in bed. Was bij hem gaan kijken deken en knuffel goed gelegd wn. Ganglicht uitgedaan maar werd net huilend wakker dus licht is weer aan Haha Morgen breng ik em voor z'n dut bij m'n moeder, begravenis is pas om 15u
@fafje sterkte morgen!!! @hier ik heb gewoon spontaan een menstruatie! FIJN, als ik die moet krijgen, kom ie niet, moet ie ff niet komen, komt ie wel net nu we komend weekend weggaan!! Lang leve pcos ( wie niet weet dat is, doe maar ff googlen).. Ik ga maar slapen, truste allemaal!!
Thnx ladies ! Ohhhh balen sandraske! Ik ga zo pitten! Trouwens over loopkarren/ auto's : Mirza heeft er nooit door leren lopen of gebruikt als loopmiddel! En op t autootje rijden dort ie ook nog niet! Vind ie totaal niet boeiend! Sturen leerde hij pas toen hij goed liep .. Toen kreeg hij door dat ie soms dat ding ff Nasr achter moet doen en omkeren hihi Nu sjeest hij er af en toe mee door de kamer tussen Het spelen door
Ja Rienke vindt het wel heel leuk maar die Zebra krast dus op mijn vloeren ze knalt overal tegenaan omdat hij niet stuurt. Bij mijn schoonouders sjeest ze het huis door op een loopfietsje (pukylino) en weet heel goed hoe ze moet sturen.. Daarom wil ik er ook niet superveel geld aan uit geven, heb heel veel leuke loopkarren/fietsen gezien maar ik ga er echt geen 100 euro aan uit geven (of meer) Rienke heeft vannacht weer een tijdje zitten spelen in bed, na een uur is ze weer in slaap gevallen.. Gisteren ook begonnen met de homeopatische korreltjes, ik ben heel benieuwd of het gaat werken. De korreltjes die ze nu krijgt, werken ter voorkoming van terugkomende blaasontstekingen, slapeloosheid, eczeem en obstipatie.
Goeiemorgen! Nou Sam was vannacht dus al nat! helemaal verschoont, en om 7 uur wakker weer alles nat nu ook het bed Vandaag een rustige dag, 4x eruit geweest vannacht! @sandraske balen! @fafje sterkte vandaag!
goede morgen! elsie, ohhh wat irritant is dat heh! hopelijk heb je snel een oplossing, wnat dit is ehct kut! @hier, 0730 werd meneertje wakker. ...ook vor het eerst zo vroeg weer ( "zo" vroeg) ff mn bakkie drinken en dan ons klaar maken alvast...
goedemorgen! @palmie, bovenin de balk zie je www.zwangerchapbla bla bla blba bla, daar op klikken met rechtermuisknop dan op kopieren en in een reactie druk je dn weer rechtermuisknop en plakken @sandraske, heel veel succes en sterkte vandaag!! is het een dagopname of moet ze blijven? @fafje, vroeg @elsie, ga me nu opmaken en naar de hema
@silver nee is gewoon op de poli, hoeven pas vanmiddag om vier uur.. @hier ik heb nog zoveel te doen, spullen pakken, poetsen, strijken (alweer) en moet nog ff een foto agenda maken voor vriendin van schoonvader die wordt volgende week 65. Heb weer met mijn stomme kop gezegd, doe ik wel ff.. Maarja ik heb pas net de laatste foto's gehad dus weer erg kort dag!
@sandraske succes vanmiddag! Hier net even aardappels gehaald, die haal ik altijd bij de boer gelijk een wandelingetje gemaakt dus en net bakkie koffie op.
sandraske, haha succes! gaan jullie morgen ? @hier, nou wij net gedoucht, ik ga me nu opmaken, man maakt een ontbijtje, bagels met geitenkaas en honing uit de oven heeerlijk...en mirza is aan het spelen! fijne dag allemaal!
ELSIE, ik heb ze!!!!!!!! @fsfje, eet smakelijk! @sandraske, succes met al je dingetjes! @ hier loop in de stad dus ben straks terug!
ben nu net thuis, en vanmiddag met de boodschappen doe ik ze op de bus, bonnetje doe ik er gelijk bij voor je
Pff rienke's spulletjes al ingepakt... Onze spullen ook al klaar maar toen kwam ik er achter dat we onze weekendtassen hebben.uitgeleend en nog niet terug hebben dus.. kan ze vanavond pas ophalen..