Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

ja ik zou ook normale tijd naar bed brengen, gewoon het ritme aanhouden!...
    Dan maar even met maniertjes haar wakker houden.
    zo grappig brrr koud hahaha

palmie, ik normaal dus ook niet...maar zo moe wa sik dus...ik was gewoon ineeens knock out

2. silvermist

silvermist Niet meer actief

@elsie, lekker het rijk alleen dus :)

@fafje, ja inderdaad maar sinds ze in dat nieuwe bed ligt is het ritme ver te zoeken ;) en ze was juist een dametje van de ritme en regeltjes haha

ben je wel uitgeslapen nu? lijkt me toch niet zo comfi liggen de bank

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij gaan naar Hof van Saksen en nee wij houden niet van carnaval :D

4. fafje

fafje Niet meer actief

silver, ja lastig is dat...mirza is ook zo...ik heb gemerkt dat als hij door iets uit zn ritme is...kwestie van volhouden is, en ineens lsuipt het er weer in!

net als nu...sinds aantal dagen weer gewoon netjes voor 13 in slaap!...ben zo blij...dan wordt ie gewoon rodn 15u wakker...heerlijk...

Ja onze bank ligt best lekker hoor moest ik zeggen...haha maar ik heb in totaal denk ik wel 10 uur geslapen....dus voel me wel wat slap...heb ik altijd als ik teveel heb geslapen..,maar laat man bodoschappen doen...

5. silvermist

ze slaapt al even :D

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Sandraske, heel veel plezier!

Silver, haha zie je wel, lekker toch!

Fafje, Chloe slaapt ook meestal van 13 tot 15 uur!

7. fafje

fafje Niet meer actief

silver, oh fijn!!

palmie, ja mooie tijd...ik hoop dat dat zo blijft! ben beneiuwd tot wanneer hij zal slapen...(ik bedoel qua leeftijdZ)

8. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hoi!
    Fijn dat ze weer slaapt silver! Luca had nadat over was gegaan naar het grote bed ook opeens dat hij smidsags niet meer sliep. Dit was na een paar weken weer over gelukkig.
    Uiteindelijk heeft hij tot hij ruim 2 en n half was smidsags geslapen. Heerlijk. Mis dat nu wel, want ik heb het echt zelf nodig. Maar had niets te klagen met een kindje dat zo lang een middagslaapje heeft gedaan.
    Uitslapend er helaas nooit meer bij. Tot anderhalf sliep hij tot 8 uur 8.30. Toen werd het Eem uur eerder en nu is het tussen 6 en 7 uur op. Maar hij blijft op zijn kamer, dus we kunnen rustig aan doen, want ik ben niet zo vlug wakker sochtends.
    Laatst kreeg ik 2 ijskoude voetjes tegen mijn dikke buik aan. Brrrr! Wel lief hoor, maaaarrre doe maar niet.

9. silvermist

@middagslaap hier ook normaal van 1 tot 3

@sannaa, ja ik miste het nu al omdat ze al bijna een week niet overdag sliep maar vandaag weer wel een middagslaapje, ze heeft het zo hard nodig ik merk het aan alles maar ze is zoooo eigenwijs!! (heeft ze niet van mij hoor :):p ) maar goed ze slaapt nog steeds :)

ai koude voetjes op je buik is inderdaad niet fijn ;)

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske veel plezier!
    @silvermist Fin dat ze slaapt.

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou auto is gepakt nu nog wachten op manlief en dan rienke ophalen op kdv en karren maar (en het is nog wel een eindje)!!

Fijne carnaval wilde ik zeggen maar volgens mij ben ik de enige brabander hier :D

Onee Laetitia veel plezier met de carnaval in limboland! En de rest fijn weekend!

12. fafje

fafje Niet meer actief

sanna, hihi koude voetjes :)

sandraske, veel plezier!

meneer was rond 1430 wakker...gelijk samen gedoucht :p en tosties gegeten en bakje aardbeien

13. silvermist

sandraske, enjoy!!

@fafje, jammie aardbeien!

@hier, gegeten, straks L. naar bed en dan lekker avond, denk the voice kijken, wat kijken jullie?

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ik kijk ook The voice, leuk:D

15. fafje

fafje Niet meer actief

@hier, boerenkool samen gegeten, man was al om 1630 werken, zn contract en salaris is helemaal besproken...hij gaat per maandag over naar zn "2e "baan...dus weg bij het distributiecentrum! En een salaris die dus bijna zoveel was als die 2 banen samen...heerlijk :D ben ook heel blij voor hem, hoeft ie niet meer van hot naar her haasten enz

Kleine ligt al op bed! morgen komt mn vadertje mss gezellig eten/bezoek

ik ga ook lekekr op de bank nu met een bakkie...lekker avondje alleen :D

16. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Fafje, dat is goed nieuws zeg, gefeliciteerd!
    Geniet lekker van je bakkie:D

17. silvermist

goeemorgen!

@fafje, wat een geweldig nieuws zeg :D snap heel goed dat je blij bent :)

@palmie, genoten van je rustige dagje?

@hier, net wakker L. kwam om half 7 :$ en ik dacht oh nee dit gaat hem niet worden mama is moeeeeeee!!! om kwart over 7 bleef ze eindelijkin haar eigen bed en om half 8 viel ze in slaap, 10 minuten geleden werd ze wakker, hopelijk zet het nu door ;)

18. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Silver, ja heerlijk lui op de bank:D
    Weer goed geslapen dus, en gister heeft ze haar middagslaapje ook gedaan toch?

19. silvermist

ja klopt gisteren voor het eerst sinds een week haar middagdut weer maar helaas vanmorgen wel vroeg wakker, maar daarna weer 1,5 uur verder geslapen dus hopelijk valt ze straks niet in slaap als we naar de stad gaan en kan ze weer een middagdut doen en dan zijn we weer een heel end op weg naar het oude ritme :D

20. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!

Ohh meiden, ehct een rotnacht!

mirza werd om 0530 ofzo wakker, althans ik hoorde zn muziek/licht knuffel...klote deuntje :p:p
    Maar daardoor bleef hij dus wel wakker...

toen ben ik 6u maar naar hem toe gegaan...en hij kroop gelijk in me om te slapen, alleen ik trek dat niet meer...hij wordt te zwaar, maar ook middne in de nacht als ik zo moe ben ben ik er te slap voor..

dus heb em bij ons in bed gedaan...denkd at we pas 7u sliepen! ...gelukkig wle tot 0930...maar jeetje...kwam gebroken

Deel Deze Pagina