@fafje, balen van je nacht zeg @hier, ze is wakker gebleven tijdens het boodschappen doen dus ze kan straks weer verder in het ritme en over kwartiertje naar bedje toe
Hoi meiden! @silvermist heb de broekjes binnen hoor! Ga vanavond aandoen bij sam Vanmorgen werd ik om 8 uur wakker, en was helemaal alleen, Sam natuurlijk logeren en vriend al aan het werk. Om 9 uur ben ik Sam op gaan halen en hij was blij dat ie mij zag! Mama mama zei ie en mocht hem niet loslaten. Daarna zijn we gaan zwemmen met mijn moeder en zusje, erg leuk. Sam was na driekwartier moe dus zijn we eruit gegaan en nog wat gedronken. Nu slaapt ie al een uurtje en heb ik ff opgeruimd en stofgezogen en gedweild. Fijne dag!
@elsie, fijn dat je ze binnen hebt, ik zal nog even ibankieren heb nog helemaal niet gekeken ahh lieve sam @hier, L. is boven maar slapen ho maar ze is doodop maar loopt al 3 kwartier op de overloop te spelen
Hoi! Lief hoor van Sam! Silver: oei dat wordt idd niet slapen dan! Fafje; nog een beetje bijgeslapen vanmiddag?
@silvermist wat fijn dat ze toch is gaan slapen Hier lekker gegeten, had zuurkool gemaakt. Sam is net in bad geweest en heb hem gelijk zo'n broekje aangedaan nu is ie nog even aan het spelen. Hij is vanmiddag wel weer gevallen, weer een bult op zijn voorhoofd..
goedemorgen meiden! @elsie, ben heeeeel benieuwd hoe het vannacht gegaan is?? hoop het zo voor jou en sam! @hier, gisteren lekker op de bank gehangen en vanmorgen om 6.00 stond ze naast mijn bed en kroop stiekem tegen me aan (smelt ) maar voet bij stuk en gelijk in eigen bedje ze viel gelijk in slaap en hoefde haar niet terug sturen en we worden een half uur geleden wakker hehe normale ritme!!
goede morgen! hier weer een bagger nacht! 0130 werd ie huilend wakker, ben er niet heen gegaan 0400 huilen, naar toe gegaan, ff gewiegd, wakker terug gelegd 0600 hoorde hem kletsen en met zn lichtknuffel spelen! 0900 wakker gister had hij trouwens wel heel de dag verhoging, dus het kan zijn dat er tandjes weer aankomen, wij zijn voorlopig toch nog lang niet klaar! Gister had hij treouwens heel de dag niet geslapen! lag er 19u in! Fije dag allemaal!
Morgen! Hier nestdrang. Heb de zolder opgeruimd, wiegje opgezocht en dekentjes en zo. Nu even op de bank bijkomen. Heb ook weer troep weggegooid. Van die dingen die ik dacht te gaan gebruiken, maar nu opeens duidelijk gewoon weg mogen. Haha.
Hihi! Ja ik vind t eigenlijk ook grappig! Echt grote tekening, gemaakt terwijl ik lag te slapen.. En luca zo: kijk een dinosaurusspook! Hij heeft echt nog nooit buiten papier getekend, waarom nu wel? Ach ja druk gummen dus. Haha.
dat is wel raar dat hij het nu ineens doet, de mijne heeft er een handje van om op de tafel te kleuren en zegt dan oh oh neeeee niet he mama?? nee inderdaad niet, ze weet het dondersgoed hoor krijg je het er nog af??
middag! @sanna, ohhh ik zag het alleen snel, dahct wel papier! hihi....denk gelijk aan mn broertje, die kraste heeeeel zn muren vol! niks was veilig wel balen...maar kan zomaar een fase zijn? werd je boos op hem? hoe was zijn eiegn reactie? @hier, man is werken, wij eten alleen! ekker rustig aan gedaan, btj huishouden!
ziet er heel gaaf uit!! ga ze zeker kopen morgen als ze er nog zijn! krijg je het een beetje van de handjes af gewassen??
silver, ja groen wel heel lastig...! mirza ging eerst ook nog ff""proeven" maar gelijk weg gehaald thankgod hahah wasco krijtjes gaat ie namelijk aan knagen, dus moest ff iets anders verzinnen...en met een pen tekenen elke x is ook zo saai hahah
Fafje: leuke stiftjes. Luca was heel trots op zijn mooie tekening, hij had een dinosaurus spook Gemaakt, supermooi natuurlijk! Hij heeft veel fantasie 😉.. Ja daar kan je niet boos om worden, ik vind t wel grappig.. Wel uitgelegd dat het niet op de muur mag natuurlijk. Wel jammer dat hij nou net wasco en zwart te pakken had en niet potlood en geel of zo... Nou lekker bankhangen en morgen weer opruimen...heerlijk hè nestdrang..
@sanna mooie tekening van luca! @fafje die stiften zijn echt leuk. @hier we zijn weer thuis helaas... Op zich gaat het redelijk met medicatie maarja tis weer even k u t! Ik ben ook helemaal gesloopt en niet helemaal fit dus duik mijn bed in..