sanna, hoe ga je t eraf krijgen? sandraske, ja jeetje balen heh...pff...was vorige x ook zo heh..dat jullei net weg waren of gingen en dat je terug moest ivm rienkes gezondheid!? Doe leekr rustig aan meid! truste!
@faf, ben al even aan het googlen maar kan onze kleurpotloden niet vinden maar denk dat je daar ook wel mee uit de voeten kan met mirza, L. eet namelijk ook wasco maar deze niet, is een dik potlood dus makkelijk om vast te houden maar in plaats van potlood is het puntje van wasco echt ideaal!!! maar weet niet meer of het hema of bruynzeel was staat namelijk niet op de wascopotloden ga morgen wel even kijken voor je dan kan je zelf oordelen of het was
oh top, dat zijn dus die hele dikke potloden? staat het op de verpakking, dat je weet? dat het dus eigenlijk wasco is? ik ga wel even kijken als ik de tijd heb! Morgen komen ze er namelijk een nieuw raam in zetten, moet heel de dag thusiblijven, tenminste tot alles gedaan is, ze gaan ook nog verven!
wacht ik maak een foto voor je van de potlood/wasco, buitenkant wat je vasthoud is dus net als een potlood alleen de punt waarmee je kleurt is wasco even fototoestel halen zo terug
deze zijn het faf, maar weet dus niet of het hema/bart smit was gok voor 80% hema edit: ja volgens mij echt hema en zat ook een dikke puntenslijper bij
@ silver: behangen. Haha! Nou nee! Nu eerst lekker slapen hoor en de muur ach went wel😉 Ik denk dat ik mijn man aan het werk zet daarvoor. Eerst met de billendoekjes en anders met een gum! @ potloodjes, ik gok zelf eerder bartsmit. Hema heeft overal Hema op staan. Hema heeft ook klein duimpjes, maar vond ik niet zo goed. Intertoys heeft wel goede van Nijntje geloof ik.
@sannaa, ja dat is waarer staat geen hema op in ieder geval succes morgen met schoonmaken! je man dan @hier, we gaan zo naar bedje toe, stuitte net op cupcakes topic dus geloof dat we die morgen ook eens gaan halen heeft mama weer een hobby
wij wonen in een woningbouwhuis, dus onderhoud, en schijnt dat het raam aan de buitenkant rot is ofzoiets! oke ik ga ff bij bart smit zoeken, intertoys is niet in de buurt! truste, ik ga even de kamers fatsoeneren..morgen heel de dag alles open enz..pff...jammertje
Goeiemorgen! Hier al 2 nachten geen lekkende luier meer met de broekjes aan Gister naar mijn oma geweest en daarna verjaardag. Ga zo sporten en mijn moeder komt op Sam passen vanmiddag boodschappen doen. Fijne dag!
Goede morgen! @elsie, nou dat is fijn! sport ze! @hier, jeeh mirza heeft gewoon lekker aan 1 stuk geslapen!...had om 0730 mn wekker...hij werd kort erna wakker.. Ze gaan het raam rond 10u doen...en dan nog verven en schuren enz...denk wel dat ze op tijd klaar zijn voordat mirza moet slapen...hopelijk btj vroeg, dan kunnen we mss naar de kinderbeoerderij!
@elsie, jeeeeeeeeeeejjjjjj maakt een vreugdedansje! wat fijn zeg! @fafje, hoop het ook voor je dat ze lekker op tijd klaar zijn @hier, even wakker rond 7 maar daarna weer verder geslapen en net wakker , vandaag boodschapjes, beetje huishouden, action en vanmiddag nog visite
Hier net gestofzuigt en strakkies komt opa ff kopje koffie drinken. Verder weinig plannen voor vandaag. Gisteren zijn we de optocht wezen kijken, Chloé vond het geweldig Ik heb Jeroen eindelijk zover dat we volgend jaar met Chloe carnaval gaan vieren(hij haat het echt) voor Chloe gaat ie het doen hihi Ik heb altijd stevig carnaval gevierd tot het moment dat ik zwanger raakte, maar oh wat kriebelde het weer, ben blij dat het morgen grotendeels is gedaan met het carnaval en dan op naar volgend jaar, verheug me er nu al op
@palmie vieren ze bij jullie ook carnaval? Ik snap heel goed dat Jeroen carnaval niets vind, vind het ook echt verschrikkelijk (en we kunnen er hier niet omheen helaas) @hier ben zelf ook echt niet lekker, keelpijn, snotteren en hoesten, Rienke heeft me mooi aangestoken dus.. Mijn man is nog vrij dus das wel prettig! Met Rienke gaat het alwel wat beter, koorts is gelukkig gezakt.. Ze is wel heel moe maarja van een kop vol met snot word je ook errug moe natuurlijk.. Ik ga weer even wat hoestdrank naar binnen gieten..