Hier ook weer lekker in bedje, wij zitten nog ff tv te kijken en gaan er ook niet laat in! Jeroen moet morgen om 6 uur beginnen en ikke om 9 uur maar daarvoor moet ik nog eerst Chloe naar opa en oma brengen dus ook vroeg mijn nestje uit!
palmie, geniet van jullie avond en werkze morgen! silver, ja wij ook allang, kleine ligt al een uur op bed! horo em nog kletsen die gek! ik ga lekker relaxen..truste alvast!
ja, wij gaan ook, tot morgen! aaahhh L. ligt te slapen zoals in de vicks vapo rub reclame op haar buikje met armpjes onder haar lichaam en knietjes opgetrokken, zo schattig
En silver nog een lieve foto gemaakt? Hier heeft man gister nog even gegumd en het werkt wel, ,aar de muur is er wel een beetje vlekkerig van.. Jammerrr. We gaan vandaag weer naar mijn ouders want ik wil nog even schilderen. Weer niet wanneer ik dar na de bevalling weer kan gaan doen.
silver, ah jammer! sanna, je zou natuurlijk wel schetsen kunnen maken na de bevalling als je weer snel crea wilt bezig zijn!... en wie weet de baby in een draagdoek en huppa @wij gaan zo weg.. arme mirza rond 0530 hoord eik hem btj huilerig...wilde net op staan toen was hij stil..en 0715 al wakker!...bleek dat ie een zure poepluier had...maar al eerder dus...zo sneu ...helemaal rode billetjes! Hij was zelf blijkbaar ook te moe, maartoch voel me schuldig Nu is hij best al moe..maarja..ik ga gewoon, hopelijk kan man ons ophalen..en anders moet ik met hem met de tram terug...neem geen wagen mee, ff geen zin in!
Nou hier gaat het nog niet geweldig, Rienke lijkt alleen maar zieker te worden.. Zometeen even huisarts bellen, ik vertrouw het niet zo.. Ik voel mezelf ook niet super, heb gelukkig wel iets wat helpt tegen het vele hoesten! Heb er helemaal spierpijn van..
sandraske, ah gatver irritant is dat heh...laat je lekekr insmeren en btj massseren door man! ook een hete douche kan wel es lekekr zijn! hoe is het nu met rienke? @hier, was gezellig bij vriendin, ze is al 38 weken! zoooo spannend!! mirza had het helemaal naar zn zin..hefet vandaga alweer 3 zure poepluiers gehad, dus tandjes zijn zeer zeke rin aantocht!
Net bij de huisarts geweest en dubbele ooronsteking en keelontsteking! Was zondag op de HAP nog niet overigens. Nu dus AB-kuur voor 7 dagen, hoop dat snel wat opknapt want dit is ook niks..
Inderdaad mijn moedergevoel had het weer juist Had liever gehad van niet maarja het is niet anders.. Rienke ligt lekker op bed, was doodop.. Straks nog wakker maken om elf uur voor flesje, AB en paracetamol.. Ga zelf ook zo lekker liggen, pff vermoeiend ziek kind en zelf ook niet fit.. Gelukkig was manlief vandaag nog thuis, anders had ik het niet gered denk ik..
avond meiden, hier net als fafje ook een leuke dag gehad @fafje, arme mirza, zijn de billetjes nog rood of is het alweer gezakt? @sandraske, ach gos arme arme rienke en arme papa en mama het zit jullie echt niet mee zeg, tegenslag na tegenslag, heel veel beterschap voor het lieve moppie!
Sandraske, ja lijkt me ook zo slopend ik hoop dat de ab gewoon snel aanslaat en jij ook opknapt! Silver, ja ti's erger geworden! Zielig gelukkig heeft ie er geen last van maar deze zure luiers ruik j niet zo snel pas als j echt met j neus tegen z'n broek ruikt of als z'n broek uit is! Dan is het niet te harden hahahahahaha