Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Bij mij duren de ramen ook uren. Maar dat komt omdat wij in een oud landhuis wonen en van die kleine landelijke raampjes hebben. Heel gezellig, maar een rot werk.

2. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Het stofzuigen is gelukt. E toen hij wakker werd heb ik hem even in zijn bed gelaten. Kon hij even wakker worden met een auto en kon ik mooi even zijn kamer stofzuigen. Vond hij ook wel leuk om naar te kijken. Hij was wel laat wakker. Ik wilde eigenlijk nog even langs oma , maar dat heeft niet veel zin meer, want het is 45 min rijden. Ah ja dan donderdag naar oma.

Nog even naar de speeltuin of naar de eendjes denk ik

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zit met een ziekenboeg hier! Man ziek en Rienke is ook ziek aan het worden.. Wilde niet eten en wat ze wel heeft gegeten, heeft ze weer uitgespuugd..

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @ Sandraske: jeetje wat eeen narigheid! Heel veel beterschap!!

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske beterschap!!!

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hallo allemaal, wat hebben jullie weer lekker veel gekletst:D
    Heb wel bijgelezen maar niet alles blijft hangen:)

Hansje, jammer meid volgende keer beter he!

Sandraske, ah nee he, nu heb je ze allebei ziek, beterschap ermee hoor!

Ik heb net Chloé in bed pffff het was een druk daggie en ben kapot maar tis voor een goed doel he;)
    Chloé heeft zich in ieder geval uitstekend vermaakt bij oma en opa en das het belangrijkste.
    Ik ga nu lekker ff bank hangen!

7. fafje

fafje Niet meer actief

hoii

ach schoonmaken, tjaaaaa wat kun je daar nou van zeggen hahah de ramen laat ik man altijd doen onder het mom van "ij kan het tenminste streeploos ":p...hij maat er dan ook ehct een project van met zn amoniak en kranten enz :p...maarja 1x per half jaar is veel :D

@sandraske heel veel beterschap...pff volgens mij heb jij het zo ondertussne wel gehad heh...:(

@palme, lekker uitruste heh!!

@hier, hebben een offday gehad....kleien sliep tot 1530...werd een btj te laat de deur nog uit te gaamn...maar we gaan morgen vroeg al..wannnntt hij gaat voor het eerst naar de kinderkapper :D hahaha ik heb er nu al lol om...k zie em al zitten hihihi

man kwam lekker "vroeg"thuis, konden weer gezellig samen eten...hij heeft een goede eerste werkdag gehad....en gelijk 10 uurtjes gehad...dus de overuren tikken straks ook aan :p

verder is mn energie echt teru...vind het zo heerlijk

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dankjewel allemaal!

Ja tis echt raak hier.. Half nederland is ziek volgens mij!

Nouja als jut en jul er net zo snel overheen zijn als ik dan duurt het maar een dag of twee..

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje leuk kinderkapper! Hier in de kapsalon hebben ze zo'n raceauto stoel.. Idd lekker die overuurtjes van je vriend, kun je weer shoppen :D:D:D

@palmie veel plezier met bankhangen!

10. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Fafje, oh leuk naar de kapper, ben benieuwt hoe die daar op reageert, we zijn nu 2 keer met Chloé geweest en die vind het helemaal geweldig:D

11. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Beterschap

12. fafje

fafje Niet meer actief

haha jaa shoppuh :p:p

ja leukkk heh, lijkt me echt leuk...is daar helemaal vol speelgoed enz en hij krijgt dan een oorkonde hahaha!
    was een tip van mn nichtje, haar zoontje vond het ook heel leuk!...mirza is natuurlijkw el iets jonger, maar komt vast goed :D

oh ik had toruwens gister weer een monchou taart gemaakt...zo lekkkker heh :p:p

13. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @fafje: jij snoepert!!! haha! Je hebt gelukkig snel weer wat energie. ik had dat echt niet tot 12 weken. Nu nog wel moe. Maarrr! Ik kan de baby nu echt vaak voelen en mijn dus ook, dat is erg leuk. Wordt het toch wat echter, want heb nog steeds maar een heel klein buikje. Had in het maart 2012buikjestopic gepost na iemand die 2 dagen verder is...wat een verschil. Als je t niet weet, zie je nog neits! En dat voor een 2de zwangerschap. hoe is het met jouw buikje?

Wat betreft schoonmaken. Nu 2 keer per dag zuigen, want de honden van mijn ouders logeren hier en drie honden....is veeeel haren! Boven alles 1 x per week, zolder ook. Keuken ook. WC vaker, gewon als ik eraan denk poets ik die even.
    En morgen krijg ik de schoonmaakster van mijn ouders even, jheerlijk!! En mijn man heeft al geopperd of zij niet de laatste weken van zwangerschap en eerste weken na de geboorte ook niet eens per 2 weken kan komen....Natuuuuurlijk!!

@kapper. Lieff. Eerste keer van Luca was met 1,5 denk ik. Hij zat heel lief stil en later vertelde hij het na met zijn handjes in zijn haar het na te doen.

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik kom een keer bij jou langs voor die monchoutaart!

15. fafje

fafje Niet meer actief

jaa ehct ladies, k wou dat ik het kon laen proeven!! die bastogne bodem doet t em gewoon zoooo erg! hahahaha

sanna, nou dan doe je toch behoorlijk veel ondanks je lichmalijke pijnlijkheden soms ( om het maar ff zo te zeggen)
    zou dat even fijn zijn een schoonmaakster..
    eerlijk gezegd lijtk het mij ook wel erg fijn..al is het alleen om te strijken of die grote klussen aan te pakken!!!

Wat super leukd at je zoveel voelt zeg! kan ook nie wachten, als ik er aan dnek krijg ik wel kriebels..zo excited ben ik! hihi
    Ja ik zal ff een foto maken van mn buikje ( weliswaar darmen vooral, voel wel de baarmoederrand al...maar ik vind mn buik ehct dikkkkk hahaha...het valt echt super op in mn kleren...hihi

Wat lief van luca zo rustig...ben ehct benieuwd....de eerste x dat mirza's geknipt werd door mn vriendin (kapster, bij haar thuis) was hij maand of 7 denk ik...en toen zat ie steeds die schaar te volgen...dus een vresleijk wieblig kid, dat bij mij opschoot + half in de houtgreep moest! hahah...

Maar ik heb het vaker zelf bij geknipt, en dan valt het idd mee....en die kappers zijn altijd zo snel..dus moet goedkomen!!

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    JA dat was bij Rienke ook idd, die schaar was mega interessant totdat we de fohn voor haar neus legde, die was toch ook wel leuk!

17. fafje

fafje Niet meer actief

haah grappi die vindt mirza wel een btj te spannend....als ik mn haar fohn..komt ie ehct zo kijken en aan mn been klammen, en dan doe ik het zo richting hem ( met de koude lucht zegmaar)...end an schrikt ie een btj hahaha en gaat ie er vandoor...maar ik doe het gewoon steeds spelenderwij ind e hoopd at ie het niet eng vindt

ik ben ehct benieuwddd morgen 1030 afspraak..ze zei kom maar eerder kan hij btj rondkijekn en mss wat spelen...wnat als ie ineens moet zitten, zei ze dan huilen kindjes vaak

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow das wel goed dat ze dat zeggen..

Nou alles is rustig hier boven.. Rienke slaapt gewoon al de hele avond, hopelijk vannacht ook al denk ik wel dat ze vroeg wakker zal zijn, ze lag al om kwart over zes te slapen..

19. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Goedemorgen. Het komt niet vaak voor dat ik al om 7:00 ben aangekleed, maar nu echt een feit.
    Om 8:00 komt er een mannetje een schoorsteen bouwen. We hebben een mooie houtkachel gekocht. Dus ben helemaal klaar voor de dag.

Spannend naar de kapper. Boet is met 16 maanden. Al 4 keer geweest. Hij heeft zoveel haar. Als ik met ben geweest kan hij de week erna gerust weer. Mijn ervaring is ook dat het heel erg per kapster kan verschillen. De laatste keer ging het echt top en werd hij inderdaad met de kam en de föhn beziggehouden. Dat vond hij fantastisch. Want hij is Zo nieuwsgierig dat hij anders continue naar de schaar zijn hoofd draaid. Alleen bij zijn oren was even lastig. Maar dat is ook als ik zijn oren schoonmaak. Hij vind het maar niets als iemand aan zijn oren zit.

Ik heb maandag en gistereen zo hard gepoetst dat ik nu even weinig hoef te doen. Dat is fijn. Ga een wasje doen vandaag en de strijk. Dan heb ik even tijd om mijn bedrijfsplan aan te passen.

Ik ben bezig met net oprichten van een stichting en heb een plan geschreven, maar mijn man is nog even met de rode pen erdoorheen gegaan. Dus moet er nog goed naar kijken.

Stichting Happy Hippo; gaat verjaardagsdozen maken voor kinderen onder de 12, waarvan de ouders helaas afhankelijk zijn van de voedselbank. In de dozen zitten producten om te kunnen trakteren op school, om een feestje te kunnen geven voor een paar klasgenootjes en een cadeaubon voor de ouders om een cadeautje te kunnen kopen. In Zeeland bestaat al zo'n stichting , dit loopt goed en ik ga hetzelfde doen in Breda.

20. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hey dames,
    sorry, ik kreeg gister ineens last van acute migraine en ben om half 7 (samen met de kids) naar bed toe gegaan.

We hebben gister mini-lasagne gegeten. Had voor Roger en mij een klaarstaan in de oven met broccoli erbij en voor de kids een kleine zonder broccoli. Die met broccoli is dus nog helemaal niet aangeraakt dus die gaan Roger en ik vanavond eten en de kids krijgen dan frieten met bitterballen en frikadellen (moest plek creëren in de vriezer ;))

Heb nu nog steeds last van hoofdpijn maar niet zo erg als gisteravond. Dit kan een teken zijn dat ik zw ben.. maar het kan net zo goed zijn dat ik ongi wordt (dan krijg ik ook altijd onverklaarbare kwaaltjes.. alleen zelden hoofdpijn... dus wie weet ;))

@Hansje: kan me voorstellen dat je het een rotwerk vindt als je veel kleine raampjes hebt...
    Fijn dat je kon stofzuigen en Boet nog ff in z'n bedje kan laten!

Oh, en wat goed, zo'n stichting! Zeker in deze tijd. En leuk een kachel... zou er ook graag een willen maar daar is hier nog geen mogelijkheid voor... eerst maar eens de hoognodige dingen doen ;)

@Sandraske: beterschap met de ziekenboeg! Hopelijk is het alleen maar een griepje!

@Fafje: fijn dat je energie terug is! En leuk.. de kinderkapper. Hier is Collin vorige week ook voor het eerst geweest.. vond het super om te zien hoe hij daar lief en stil zag (NOT).. hij was constant om zich heen aan het kijken enzo... maar wel superschattig!
    (wij gaan trouwens naar een gewone kapper... ligt hier 5 deuren verderop... maar ze heeft een "paardenzadel" waar de kids dan op mogen zitten en dan krijgen ze een spongebob-schort aan :D)
    Onze kapster doet de kleintjes trouwens alleen met een speciale kindertondeuse. Dan hoef je ook niet bang te zijn dat er in een oortje ofzo geknipt gaat worden...

@Sannaa: zou zeker ervan profiteren als de schoonmaakster van je ouders een paar keer bij jullie kan komen. Waarom niet?

Hier: thessa gaat straks voor het eerst naar een of ander sporttraject dat hier voor de basisschool (onderbouw) wordt gedaan vanuit de gemeente. Dan gaan de kinderen iedere woensdagmiddag een uurtje sporten en dan komen ze door het jaar heen met heel veel verschillende sporten in aanraking. Dit om kinderen enthousiast te maken om te gaan sporten. Ben eens benieuwd hoe ze het vindt. Ze loopt al de hele week te zeggen dat ze niet naar andere sporten wilt gaan want ze wilt straks in groep 3 naar ballet toe... Maar ik heb gezegd dat ze wel 3x moet gaan kijken. En als ze het dan echt niet leuk vindt dan kan ze altijd nog afzeggen.

Zo, nu ff tafel klaarmaken voor de lunch en dan over een uurtje Thessa ophalen. Tot later (als mijn hoofdpijn onder controle blijft ;))

Deel Deze Pagina