Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Och jeetje allemaal slecht slapende kindjes hier, zal ff wat positieve energie jullie kant op sturen voor goede nachtrusten............komt ie.............:cool:

2. fafje

fafje Niet meer actief

silver, jeetje wat een rotnacht!!! rustig aan doen vandaag!

elsie, hmm omdat ie zo licht slaapt waarschijnlijk heh?!
    heeft sam ook al een lampje op zn kamer dat snachts aan staat?

palmie, hihi ook al wordt hier vrij goed geslapen, op enkele keren na...ik neem die positive energy toch aan ahhaha

3. silvermist

silvermist Niet meer actief

ik heb normaal niets te klagen met nachten van 19.00 tot 9.00 maar als ze dan een keer ziek is en slechte nacht maakt dan komt ie voor mijn gevoel 6x zo hard aan :)

4. fafje

fafje Niet meer actief

silver, haha herkenbaar hoor...:p:p

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Fafje, iedereen kan wel wat posi energie gebruiken toch?

Silver, logisch hoor, ik zeg altijd als Chloe wat slechter slaapt, ach we zijn ook veels te verwent hahaha

6. fafje

fafje Niet meer actief

tis wel altijd heel handig, want als ze slecht slapen weet je meteen dat er ehct iets ana de hand is!

7. silvermist

ja dat is waar, als ze slecht slaapt dan weet ik gelijk dat ze ziek word

@palmie, ja wij zijn ook veels te verwend met die slaaptijden en het makkelijke zeg maar :)

8. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Goedemiddag.
    Hier weer een opruimdagje. Nu weer beneden kasten ingedeeld met speelgoed en ouder speelgoed naar zolder en sommige kasten leeggehaald met troep van papa, weg ermee.
    Luca was bij mijn ouders, omdat wij gisteren uit erten waren met schoonouders. Man moet over 10 dagen geopereerd worden aan zijn maag, dus dit was de laatste keer dat we dat konden doen. Erna is er herstel, baby en nieuw dieet voor hem.
    Man heeft van zolder de kinderstoel en maxicosi gehaald, dus we zijn er bijna klaar voor.
    Luca had natuurlijk weer tot half negen geslapen, terwijl hij hier tot een uurtje of zeven slaapt! Hij had wel 38 Gr. Dus helemaal fit is hij niet, maar toch..
    Nou groetjes dan!

9. silvermist

lekker gegeten sannaa??

hier kledingkast uitgezocht want L. hoop was te kort bij de mouwen of onderkant dus nu weer ruimte over in de kast en dan heb ik zelfs al het zomerspul er al ingelegd :) shoppen binnenkort ;)

10. fafje

fafje Niet meer actief

@Sanna, oh lekker is dat even weer alles geordend! tot hoelang heeft Luca in de kinderstoel gezeten trouwens!?

@silver, jij ook lekker gesorteerd :D..fijn is dat heh :)

@hier, ik heb lekker wasjes gedraaid en gevouwen en man laten stofzuigen en ik gedweild :D terwijl het mannetje sliep.
    Nu is hij al een ahlf uurtje wakker en eet zn cracotjes met smeerworst voor het Zandkasteel!

hoef lekekr niet te koken, had gister grote pan hutspot gemaakt dus makkie kwestie van opwarmen hihihiih

11. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Silver : ja hoor lekker gegeten! Heb afspraak gemaakt met restaurant om van de week 2 schilderijen erheen te brengen en die hangen ze dan op. Spannend!

Kinderstoel: ik denk een jaar geleden. Wij hebben zo'n bloom fresco en die waren we een beetje zat. Hij is nogal groot. Luca bleef al goed zelf zitten en we wilden ook op vakantie geen kinderstoel mee moeten nemen.

Ik vroeg me af wanneer de box neergezet kan worden? Vorige keer volgens mij pas met dat luca een week of 8 was. Hoe deden jullie dat?

12. fafje

fafje Niet meer actief

@box, ik gebruikte em wel vanaf het be gin...juist in de eerste weekjes ofzo...dat ie er overdag wel es een dutje in deed!(ochtenddutje ofzo)
    of even mn handen vrij moest hebben...

hier staat ie natuurlijk nog steeds, al gebruik ik em al bijna een half jaar niet meer...
    Maar dnek sowieso met Mirza erbij dat ik de box best veel zal gebruiken...wij hebben wel een wipstoeltje, maarja die gebruik je juist later pas...

13. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @ fafje : ja idd. Ik zat er dus ook aan te denken om de box eerder neer te zetten dan toen, om even je handen vrij te hebben enzo. Wij hebben zo'n bloom fresco kinderstoel en daar kan de kleine ook meteen in, dus daarom dacht mijn man, at ik dan die toch gebruik. Slapen deed luca altijd in de wagen tijdens wandelen, of in zijn bedje. Ik heb hem nooit in de box laten slapen, dus dat is ook nog een optie.
    Was de hutspot lekker?

14. fafje

fafje Niet meer actief

sanna, ja ik vond het wel fijn...na de eerste voeding in de woonkamer..hem even in de box leggen en dan zelf ontbijten ( ikz ie dit bijv ook voor me dat ik dat dan met mirza kan doen)...en bijv toendertijd, viel mirza vaak na die eerste voeidng snel weer in slaap) en zo is hij dan nog wel dichtbij eventjes.. of als ik naar het toilet moet of ik zeg aar wat..

wel handig idd die kinderstoel dan! staat de box bij jullie dan snel in de weg? ...ik bedoel hij kan er maar staan...hoef je daar straks niet meer aan te denken...vond het met visite ook wel handig...dan lag hij er al in ofzo, kon ik ff drinken maken...ik hielf er niet van dat mensen hem direct maar pakte, ik pakte em ...en gaf het dan eventueel later aan hun...

ja hutspot was ehct heeerlijk hahaha

15. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Mag ik me ook toevoegen bij jullie?

Zal me ff voor stellen.

Mama van Lise en getrouwd met Stephan,
    Ben net weer 2 maand gestopt met de pil, moest een andere hebben omdat mijn oude trombose veroorzaakt en die nieuwe die ik had was om te gillen, ik was niet te genieten!
    Nu mogen we van de fysio nog geen sex hebben maar als we weer mogen gaan we niet actief zwanger worden, we zien wel wanneer het komt.

Ik werk trouwens af en toe nog in de horeca maar dan ben ik vaak pas om 7a8 uur in de ochtend thuis en dat is niet zo'n succes met een kleine.
    Moet wel zeggen dat ik het horeca werk heel erg mis maar het is niet te combineren met een gezin.
    Ik sta ook nog af en toe bij mijn moeder in haar brocante winkel.

Tja wat kan ik nog meer vertellen?
    We hebben 2 honden een stafford en rottweiler, voor die laatst zijn we opzoek naar een nieuw huisje omdat hij dominant is naar Lise

Ik zit graag achter de naaimachine.

Ow en ook niet onbelangrijk we hebben een huis gekocht begin december.
    Een voormalige wietplantage van de woningbouw, het is een gewone rijtjes woning.
    Nu is mijn man Timmerman dus dat moet wel goed komen, we wonen er inmiddels de woonkamer, badkamer en Lise haar slaapkamer zijn klaar.
    we zijn nu met de rest bezig maar er moet zoveel gebeuren dat we zeker nog wel een jaar of langer bezig zijn:D

Tja dat was het zo wel haha

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo we zijn weer thuis na een gezellig dagje! Lekker naar de Beekse Bergen geweest en gegeten bij een soort buffetrestaurant met speciale kinderruimte..

Rienke heeft het keigoed gedaan, we hebben haar niet gehoord! Om zeven uur reden we naar huis en dan een minuut sliep ze al.. Eenmaal thuis zowat slapende AB gegeven, verschoond en in bed gelegd.

Lees morgen even bij!

17. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Welkom anica: wel lang werken in de horeca! Wow! Jammer dat de hond weg moet. Onze hondis ookdominant, en toen luca ging lopen heb ik ook een moment gedacht dat ze weg moest, maar gelukkig op kunnen lossen. Wel spannend hoe ze op de tweede gaat reageren. ( ben nu 35,5 week zwanger)

Fafje. Voor het wegleggen wat je zo noemt, kan ik natuurlijk de stoel wel gebruiken, daar sliep hij ook altijd heerlijk in. Box in de weg... Ja best wel erg. Dat is ook een reden om op te ruimen, zodat er mee ruimte komt.. We hebben niet zo'n heel groot huis. Het wordt erg vol met de box erin. Ach ja, het is maar voor een jaar of zo.

Zo hier weer tijd om naar bed te gaan. Luca had nog 38,8 met naar bedje gaan, dus die moet ik ook even een kusje geven..hopelijk morgen wee wat beter.

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sanna hoop voor je dat ie morgen betr is!

Wij hadden de boxvantevoren al staan, ikvond het wel handig, rienke sliep er veel in, in het begin.. ik hoefde dan niet steeds naar boven.. Ze heeft tot een maand of vier was 's avonds ook in de box geslapen. Ze lag dan in zijligkussen, dat vond ik in bed veel te eng..

@slapen rienke had een goede nacht, ze was alleen om zes uur klaar wakker..

19. silvermist

even bia telefoon want zit boven op bed bij een hoestend meisje maar gelukkig slaapt ze bijna

@anica, welkom vroeg laatst nog in je topic of je al wat gevonden jad maar ben eigenlijk bergeten te kijken of je nog reactie had gegeven

@box, stond hier 3 weken voor de bevalling ik bond het moeilijk om haar elke keer boven te hebben dus sliep ze 1 dutje beneden

@sandraske, jammer dat je weinig foto's gemaakt hebt :(

@de rest, sorry ben er morgen weer intensief en via pc gaat toch wat makkelijker dan via de foon, hopelijk een.goede nacht voor mij en boor jullie ook! misschien tot strakjes en anders zowiezo morgen, manlief is de hele week van huis dus het is ik,L. en zp oh ja en de honden

20. silvermist

ben al beneden haha, ze slaapt weer en hopelijk de hele nacht ;)

truste ladies! tot morgen

Deel Deze Pagina