Hier is Jeroen weer naar zijn werk en ik ga zo ook slapen! Anica, welkom Silver, hopelijk lekker de hele nacht slapen! Sandraske, fijn dat Rienke het zo goed doet! Sorry de rest ben ik ff kwijt ik ga zo slapen(alleen) hahahaha
Dankje natuurlijk ook voor de rest van de dames die mij welkom heten. Ja zijn lange dagen die je maakt in de horeca toen ik nog fulltime werkte was een normale dag van 10.00 tot 02.00 uur en ik vond het heerlijk! Zelfs als ik nu tot 7 uur in de ochtend werk geniet ik van mijn werk ook al is het maar een paar keer per jaar. We hebben vanaf het begin een gedragsdeskundige bij Max gehad (herplaatser) en nu belde ik hem voor advies hij zei direct dat hier niets aan te doen ins bij Max en dat we een nieuw huisje voor hem moeten zoeken, hij kent Max heel goed. Hier ook veel zieke kindjes lees ik? Wij hebben hier de waterpokken, niet heel ziek huilt alleen heel veel! En om alles! We hebben een box op wielen en hij is niet zo groot 98x73 cm ben er super blij mee en kan ook echt niet zonder! Lise sliep hier in het begin ook veel in de box, had een KS gehad en ze was een huil baby. Ow heb trouwens heel erg gelachen vanavond. Lise zat ik bad en ik was aan het poetsen, was met de badkamer deur bezig, madam was verdacht stil dus ik vraag: Lise leef je nog? Of ben je dood? Jaaa zegt ze op een vragende toon. Ik zeg: ben je echt dood? Nee toch! Zegt ze heel geïrriteerd neeee! Normaal is ze aan het zingen in bad, maar na deze antwoorden bleef ze stil. Ik kijk, heeft ze mijn makeup kwasten en mascara van de wastafel gepakt..... Ze was zich aan het poederen met water haha de draak! Echt... dat stil zijn is nooit goed bij die kleintje.
anica, welkom! heb je topic volgens mij toendertijd gelezen over je hond...erg rot zo'n situatie..maarja ik snap het wel.. Bij ons is het vrij lastig...onze hond is ook erg dominant, maar niet naar die kleien toe..alleen ze kan niet tegen drukte....is 6 jaar lang helemala alleen geweest, amper tot wienig bezoek over de vloer...+ haar karakter is niet erg sociaal naar buitenstaanders... Dus mn zoontje kan niet alleen of in dezelfde ruitme als haar, wnat dan voelt ze zich gauw bedreigt als hij iets te druk op haar af rent ...en ik wil geen riisico lopen. Als ik erbij ben, en mn zoontje gewoon rustig zit of staat...komt ze altijd heeel lief en blij begroeten en merk je dat ze hem heel lief vindt./.maar ze houdt heel erg van rust...dus nouja...tis wel vervelend allemaal..maar ja we kijken het allemaal nog aan...opzich als ze kan....vlucht ze zelf de kamer uit...maargoed om dara nou steeds op te letten, mn zoontje is echt enorm gek op haar, dus btj moeilijk! @silver, succes vanavcht! @sanna, ja dan is een box wel onhandig...ik bedoel als die stoel ook handig is waaorm niet.. mirza speelde pas echt in de box vanaf een maand of 7/8 ...toen kon hij zelfstandig gaan zitten en speelde hije r echt in, daarvoor lag hij altijd op een speelkleed te spelen of lekekr tijgeren/kruipen. Met 12,5 mnd heeft ie er voor het laatst in gezeten, daarna gebruitk eik gewoon de kinderstoel. @sandraske. jammer dat je nie veel fotos kon maken, ach als het maar leuk was! wij willen er ook graag heen wanneer het weer goed weer is!...ben er al eens geweest, erg leuk!...
@anica welkom @fafje Beekse Bergen is leuker in de zomer, zijn ook grote speeltuinen, echt leuk! @hond onze hond pikt echt heel veel van rienke. Krijgt regelmatig blokken en ballen tegen zijn kop, wordt gebruikt als klimtoestel en die oren en staart zijn erg leuk om aan te trekken. Als hij het beu is, duwt ie rienke gewoon weg of hij gaat bij het hekje staan naar de bijkeuken.. Vanmorgen had de hond Rienke gefopt. Rienke zat de hele tijd met haar broodje voor zijn neus en vlug wegtrekken als ie wil snuffelen. Ja dat gaat een paar keer goed maarja op een gegeven moment hapt hij gewoon natuurlijk, Rienke weer brullen natuurlijk. Eingen schuld, dikke bult..
goede morgen! hier een redelijke nacht! @palmie, hier aankomende week hele week alleen slapen @beeksebergen, wij gaan ook van de zomer, over 4 weekjes gaan we naar de dierentuin met 3 stellen en alle kindjes zijn van L. haar leeftijd dus wel leuk! zo vieren we de verjaardagen want we wonen erg verspreid lees ene stel 1 uur rijden (bij sandraske in het dorp ) en andere stel 2,5 uur rijden (limburg) dus even op visite doe je dan niet snel @honden, hier gaat het super was erg bang voor die kleine opdonder (jack russel) maar blijkt achteraf reuze mee te vallen met die kleine is een balletje weggooien geweldig en met die grote knuffelt ze heel veel, brokjes uit de voerbak halen en door de woonkamer gooien is ook een leuk tijdverdrijf, als er visite komt zijn ze overenthousiast en L. weet inmiddels wel dat de grote hond met 45 kilo haar omver loopt dus als ze blaffen zet ze automatisch al 2 passen opzij
goede morgen! @beeksebergen, ja idd in de zomer gaan...vraag me alleen af of dat wat is met een baby...nog even aankijke dus! @hond, ja helaas ziet onze hond van karakter het nut niet in van aporteren...haha...en ook blaffen doen die honden niet snel...Maar mirza is zo gek op hondjes, zijn knuffel is ook een hondje...ik moet het nog even tijd geven tot ie ehct begrijpt dat ie niet zomaar naar hondjes mag oe gaan ofzo.. @hier, hoorde het mannetje om 7u heel lief kletsen...af en toe heel stil en om 0745 ben ik gaan kijken...lag hij gewoon naar het plafond te staren hihi wil na zn dutje lekekr even naar de kinderboerderij ofzo... Ik vind 7u eigenlijk een hele fijn tijd...dan slaapt ie lekker om 12u!...tot 14 mss wel 1430 en dan daarna lekker nog tijd zat voor dingen te doen
@faf, wat voor hond heb je? onze grote hond ziet het nut van apporteren ook niet meer nu die ouder word, hij pakt de bal en loopt weg die kleine hond vind het wel leuk dat L. met een balletje speelt, andere honden buiten vind ze maar eng, zodra ze dichterbij komen dan duikt ze weg zelfs voor een jack russel terwijl onze grote hond toch echt heel groot is hahhaa wij gaan vanmiddag ook nog stukje lopen misschien wel even naar de grote speeltuin hier maar van de week had ze het zo koud maar ja toen was ze ook ziekjes en ze is nu aardig opgeknapt
Goedemorgen allemaal! Beeksebergen, lijkt mij ook erg leuk om te gaan, misschien doen we dat ook wel aankomende zomer, we willen ook nog naar de efteling Fafje, leuk de kinderboerderij, hier in de buurt is er ook eentje, ga ik vaak met Chloe naartoe, ze vind alleen de geiten maar raar hahaha Silver, gelukkig van je nacht enne troost je ik slaap ook de hele week alleen, Jeroen heeft nachtdienst! Wij gaan zo ff naar de buurvrouw en dochtertje(even oud als Chloe) koffie drinken en spelen.
@palmie, gezellig zijn we samen alleen alleen de jouwe is overdag wel thuis dan? de mijne zit in buitenland voor zijn werk veel plezier bij de buuf
Goedemorgen! Luca nog steeds ziekjes, 38.8.. Jammer had wel even weggewild. Fafje, onze hond apporteert ook niet, ook blaffen niet. Lekker rustig. Nu is onze hond wel oud nu, maar dit ras is erom bekend dat ze superlui zijn.. Nou die van ons zeker! Jammer genoeg is ze nu ook echt oud aan het worden, dus meerennen met de fiets kan ze nu ook niet etch meer. Dat vond ik altijd zo leuk om te doen. Net zo schattig. Hij begrijpt nu dat ik door mijn dikke buik niet meer kan bukken en onder kasten en zo kan. Ook schoenen aan en zo lukt natuurlik niet zo. Kwam hij net maar me toe met een opstapje en zijn potje om te plassen. Zegt hij : zo een opstapje voor mama, want die heeft een baby in de buik en een potje voor mij om t eplassen. Zet het potje neer en gaat op het opstapje voor me staan, zodat ik zijn broek even los kan maken, zonder te bukken! Erg lief. @sandrasje: dat herken van de hond. Hap weg hapje! En dan is het huilen.. Haha! Nou dat hebben de kinderen heel snel door hè? Bij mijn ouders loopt luca ook altijd met zijn arm omhoog, zodat de honden zijn koekje niet afpakken!! Nu is het ook wel heel leuk dat hij ze in de mand stuurt, of gaat roepen met uitlaten. Schattig klein jongetje dat de honden fluit.
@sanna wat lief zeg van Luca! Net even de keuken gepoetst, maarja je zou het nu al niet meer zeggen. Staan allemaal kinderhandjes weer op de onderste kastjes.. lang leve een hoogglanskeuken :x
Hoi! @anica welkom! Hier gisteravond Sam bij meisje op de kamer gelegd want Sam ging niet slapen in zijn campingbedje en in eigen bed sliep ie gelijk, logisch ook eigenlijk, 5.30 was ie wakker en heb ik hem mee genomen naar mijn bed en toen nog geslapen tot 7.30, mooie tijd! Lekker tv gekeken in bed met ze 4 tot 8.30. Vanmorgen even brood gehaald en straks als Sam wakker is gaan we naar het stadje hier want meisje mag een cadeautje uitzoeken omdat ze niet meer huilt en gilt met haren wassen
silver, een akita inu! sanna, nouw at ontzettend lief zeg haha! @hier, kleine ligt al in dromenland. ik ga mezelf nu ff klaarmaken
FIJN die papa's die overal pennen laten slingeren! Ik heb nu een salontafel met een pentekening erop.. :x:x:x
elsie, oh wat goed! sandraske, hihi ja ik ken het....wij hebben een glas eettafel ...heeel fijn! Oei penstrepen...balennnnnn
pffff wat hebben jullie veel gekletst zeg... Anica: welkom! Hier hebben we geen hond dus ook geen probs met dominantie (of geldt dominantie tussen kinderen ook ... dan hebben we hier de jongste met dominantieproblemen ) En "weg hapje" kennen we hier ook... op een of andere manier weet Thessa altijd haar eten te laten wegkapen door meeuwen, duiven of ander vliegend geweld..... In het Gaiapark, dierentuin in Antwerpen, speeltuin, in de stad, maakt niet uit... als er vogels in de buurt zijn en Thessa heeft iets te eten in haar hand dan wordt dat altijd weggekaapt... Zo erg dat ze er al niet eens meer van schrikt... Verbouwing: Manlief is van het weekend druk bezig geweest met slopen en heeft gister zelfs een container gehuurd om alle troep in te gooien want uit het plafond kwam nog zoveel zooi (de vorige bewoner had achter de plafondplaten (die al 30 jaar ofzo hangen) de originele platen incl. stucwerk en behang (???) laten zitten.. dus dat is van die zooi-stucwerk van net na de oorlog) dat hij het niet ziet zitten om deze week tussen zijn eigen werk door nog tig keer naar het milieupark te rijden.... Hij had ook heel netjes plastic zeilen langs de balustrade van het bovenste gedeelte van het trappenhuis gehangen om de stof een beetje tegen te houden, maar helaas komt er nog genoeg stof mee naar beneden. Toen Collin vanochtend naar onder was gekropen (trap af kruipt hij nog) was hij helemaal grijs/zwart van het stof... beh..... Maar poetsen heeft geen zin want dan kan ik iedere ochtend en avond gaan lopen schrobben in de gang en aangezien we vloerbedekking hebben in de gang blijft er zoveel zooi in zitten dat je na het poetsen nog steeds geen verschil ziet (ik heb het vanochtend uitgetest ) Ach ja, over 2 weken is het dak klaar en dan moet over 2 tot 3 maanden de kamers klaar zijn. Mijn vader zit met een burn-out thuis van het werk dus wilt nog wel een beetje komen helpen met klussen dus dat scheelt wel. Verder ben ik gisteren met de kids de hele dag bij mijn ouders geweest en zijn we met z'n allen nog even naar mijn oma in het verpleegtehuis geweest... Maar was wel erg geschrokken toen ik haar zag. Ik was 1,5 week niet meer geweest maar als ik zie hoe eng mager ze is geworden enzo... brrr..... Ze had ook een heel blauw oog. Ze wilde bij haar op de zaal opstaan uit haar rolstoel om te gaan lopen (wat ze dus niet meer kan) en was tegen de tafel aan gevallen (ze zat met de rolstoel aan tafel, had zich iets van de tafel af geduwd en wilde opstaan)... maar volgens haar was ze niet gevallen, maar had iemand haar geslagen. Ze weet alleen niet meer wie.... (dit is niet zo, maar in haar beleving wel.. want de doktoren hebben haar oog nagekeken dus dat heeft ze waarschijnlijk ervaren als de slag waar ze het over heeft) Pffff... is best zielig om haar nu zo te zien. Zo ontzettend verward en verdrietig enzo... want ze vind ook niks meer leuk, alles kost te veel moeite en het is heel snel te druk voor haar.... En dat voor een vrouwtje dat vorig jaar nog mooi 3 dagen mee carnaval in de stad (straatcarnaval) vierde!