Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @fafje het probleem is hier dus ook dat onze rottweiler Lise opzoekt, hj gaat echt heel gericht naar haar toe en wil dat zij onderdanig is.
    We hebben nog een staff en dat is geen probleem, gelukkig.

Onze honden hebben vanaf het begin geleed dat ze niets van Lise mogen aanpakken en dat doen ze ook echt niet, ze kan het eten voor hun neus houden opeten doen ze niet.
    Soms is het ook wel jammer wand ze pakken ook geen hondenkoekjes aan, zelfs als Lise het op de grond legt pakken ze het niet en dan kan ze heel boos worden.

@sannaa beterschap met de kleine.
    super dat opstapje, smelt moment!

@sandraske wondersponsje van de Zeeman/Wibra/Action ik krijg er alles mee schoon!

@laetitia hier ook een stof drama, we hebben zaterdag de laatste 6 tegel in badkamer opmaat gemaakt, alle deuren dicht maar ik kan weer flink poetsen, staat woensdag op de planning nu alleen even snel de stofzuiger gebruikt.

Wat er van je oma! Idd helemaal omdat ze vorig jaar nog carnaval vierde... Sterkte!

@hier beiden niet fit en heerlijk tot 09.30 uur geslapen ik ben er zelfs niet 1 keer uit geweest vannacht!!! Dat was al 2 weken geleden:D

Nu ff opruimen.

2. silvermist

silvermist Niet meer actief

@laetitia, arme thessa haha die kan dus nooit veilig iets eten ;) en wat sneu van je oma :( is het ouderdom of heeft ze iets? jullie zijn er maar druk mee met de verbouwing :)

3. fafje

fafje Niet meer actief

laetita, jeetje wat triest van je omaatje....lijkt e wel altijd dubbel hoor..je hoort ook vaak horror verhalen uit een verzorgingshuis en het personeel :( echt zielig van die val ook!

Anica, lekker uitegslapen! hier neemt onze hond ook vrijwel nooit wat aan....en als ze het wilt doen, odet ze het heel zacht...dat hete erst op de grond valt hahaha...

@hier, ik ga het ventje even wakker maken, tenminste ...tis hoog tijd...ga ff winkelen! heel mss langs de kidnerboerdij!

4. silvermist

veel plezier faf! wij gaan knutselen vanmiddag vind het er maar somber uit zien buiten!

5. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Laetitia: ik herken van mijn oma. Dis is inmiddels alweer 5 jaar geleden overleden. Sterkte

Amica : ja het opzoeken is erg fout. Dat moet je niet hebben, dat is gevaarlijk. Onze hond zoekt het niet op, maar als de kleine te dicht bij kwam werd ze onzeker en grauwde ze naar hem. Heel eng. Dat is nu over. Ze accepteerd hem boven zich in de rangorde.

Veel plezier fafje.wij hebben cakejes gebakken, ruikt heerlijk! En smaken ook heerlijk!

Man komt bijna thuis, wel fijn, wil wel even op bed liggen.

6. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Nou madam slaapt hier nog steeds! Wou nog ff weg maar dat zit er ook niet meer in, zo maar ff voor het eten bezig.

7. silvermist

hier ook eten straks, lekker makkelijk uit de vriezer want daar staat altijd hele voorraad voor als mannetje weg is hoef ik ook niet te koken maar wel gezonde maaltijd :D

@anica, zo ze heeft er zin in! slaapt ze dan vanavond nog wel?

8. fafje

fafje Niet meer actief

hoi

@hier, nou alleen maar gewinkeld! man heeft ons opgehaald, ik kreeg last van harde buiken en dan drukt het tege mn blaas!

Ik heb een vreugdedansje gedaan, mirza heeft eergister weer sperzieboontjes gegeten en vandaag brocolli! heeft 5 mnd geduurd! maar hij smult er weer van, ben zo blij :D...geduld is een schone zaak..dat blijkt wel weer..:D

Heb 3 niuewe boekjes bij action gehaald! met realistische plaatjes, vind die kleine zo leuk, hij is er ehct onwijs mee bezig! ...ook dat duurde ff hihihi

Woensdag gaat ie naar de kapper! en ik ook savonds :D

nu ff een bakkie

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje super dat hij weer groente eet! Leuk die boekjes, rienke vindt de voelboekjes helemaal geweldig nu..

Rienke is van de week naar de kapper geweest, weer even bijgeknipt anders wordt het lengteverschil te groot en dat ziet er ook niet uit..

@hier Rienke zat op de hond te springen vanmiddag, alleen die stond ineens op en ze werd me toch kwaad, riep ze keihard Tata(tara) NEE!

Ik lag in een deuk...

10. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @silvermist ze slaap alweer haha ze was om half 5 wakker.
    In ons oude huis sliep ze nooit zo goed nu slaapt ze heel veel maar ze is nu ook niet lekker van de waterpokken.

@fafje nog leuke dingen gekocht?

@hier Lise heeft een nieuw woord, haf jou = hou van jou:D maar ze noemt mij nog steeds papa:)

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @anica heeft mijn dochter ook heel lang gedaan, iedereen papa noemen. Ze zegt nu wel mama tegen mij maar alle kale mannen met een hond zijn nog steeds papa..

12. silvermist

@sandraske, haha rienke en tata toch geweldig he!

@anica, lekker toch dast ze wat meer slaapt knappen ze sneller op heb ik het idee

@fafje, wat heb je allemaal geshopt? kleren? leuk nieuwe boekjes daar maak ik L. ook altijd blij mee laatst bij de kruidvat hadden ze glitterboekjes voor 89 cent 3 verschillende dus heb ze alledrie maar meegenomen :D ze lagen gewoon in het schap bij de leesboeken normaal kijk ik daar nooit voor L. want dacht daar geen kinderboekjes bij stonden maar dus toch wel en voor die 89 cent kon ik ze niet laten liggen :p

@hier, L. slaapt eindelijk kleine draak oh correctie ik hoor haar mama roepen :cool:

13. silvermist

@papa/mama, hier weet ze dondersgoed wie mama is want die zegt nee en papa zegt altijd ja ;)

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    das overal hetzelfde denk ik..:D

15. silvermist

ach ja vergeef hem wel zolang hij het niet te bont maakt kan ik een hoop hebben en zolang L. het verschil weet vind ik het goed hij ziet haar tenslotte een half uur per dag als hij geluk heeft en de zaterdag en zondag ;) ik zie haar 24/7 ;)

16. silvermist

ik ga richting boven meiden, lees zo nog mee via telefoon ;)

welterusten!

17. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Gelukkig zijn er meer kids die iedereen papa noemen gelukkig hihi

Het is altijd leuk met zwemmen in de kleedkamers als daar een kind papa zegt beginnen ze allemaal! Geweldig.

Ik ben aan het uitzoeken of we bezwaar kunnen maken tegen de WOZ waarden van ons huis.
    Snap er echt geen kont van, ga zo maar naar bed en morgen weer verder.

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sliver hier ziet papa Rienke ook niet zo veel natuurlijk, denk dat dat wel scheelt. Gelukkig is papa tussen de middag een uur thuis anders zou hij hier helemaal niet zien..

@anica succes! Mijn schoonvader doet dat meestal ook voor ons..

@hier vannacht twee keer eruit geweest, ze viel redelijk snel weer in slaap gelukkig...

Weinig plannen vandaag, straks nog even paar boodschappen doen en naar Leen Bakker of Kwantum..

Rienke staat te dansen op de muziek van K3, ziet er wel grappig uit..

19. fafje

fafje Niet meer actief

Good morning!

@papa/mama, hij zegt alleen mama als hij echt in paniek is ofzo en door mij opgetild wilt worden! hihi
    Of als ie iets met mij van eten deelt...zegt ie ook mama en bied dan iets aan. maar als ik vraag waar is mama, wijst ie me aan.
    Papa benoemt ie echt, roept ie ook echt soms heel hard haha of zegt heel vragend papa?? als ie ff kusje wilt geven ofzo, ehct lief!

@geshopt, alleen wat boodschapjes en dan die boekjes. heb wel wat kleding voor mezelf besteld bij h&m .

@anica, wat leuk dat ze dat zegt!

@silver, ja glitterboekjes had ik toendertijd van action, ook alledrie genomen...vooral diegene met een bal vind hij erg interessant :p

@sandraske, ja voelboekjes vindt ie niet meer zo boeiend, die fase heeft ie al gehad hahaha schattig van rienke met tara, nee! haha Wat ga je hlen bij leenbakker of kwantum?

@hier, nou heb ehct heerlijk geslapen, denkd at ik al 2330 sliep...en 0715 werd ik wakker...perfecte tijd, mirza was ook al wakker!

Mn neefje komt vanmiddag gezellig op bezoek, hij heeft een dochtertje van net 1 ehct zooo schattig, helaas kan hij haar niet meenemen!

20. silvermist

goedemorgen!

@faf, we hebben dezelfde nacht gemaakt :D veel plezier met je neefje jammer dat ze niet mee kan

@sandraske, veel plezier! ga je nog iets leuks halen?

@hier, klaarmaken voor dagje weg, tot vanavond meiden! lees tussendoor op telefoon mee ;)

Deel Deze Pagina