Hier trouwens ook één, ik kan wel blijven lullen. Ga nu ook naar bed als ik kan slapen, zal wel niet en dan morgen mijn bed niet uit kunnen komen. Moet snel de tv boven eens aansluiten, dan val ik tijdens het kijken in slaap en blijf ik niet draaien haha
ik ook hoor, snap nu wel hoe ik aan 20 berichtjes per dag kom maar ik ga ook naar bed toe, morgen vroeg lekker douchen en straks eens bedenken wat we gaan doen morgen slaap lekker en tot morgen ladies!
morguhhh goed geslapen allemaal? @hier, had meneertje tot 0730 laten slapen...straks op kraamvisite! heb een tas vol staan wat mijn 2e niet aan zal doen, dikke truien maat 50 enz... ben me ff aan het opmaken en een bakkie drinken..kleine man kijt nu de wereld is mooi met zn broodje ...en thee! chocolate mint van pickwick haha hij vindt het lekker
Goeiemorgen! Wat hebben jullie gisteravond lekker gekletst! @anica begrijp je gevoel hoor, ik heb helaas een postnatale depressie gehad en daardoor ook vriendinnen kwijt. @sandraske altijd goed zo'n cursus. Hier goed geslapen alleen om half 6 even wakker. Nu kijkt Sam de wereld is mooi Bumba vind ie leuk! Vandaag komt een vriendin met zoontje een dagje
goedemorgen! @fafje, veel plezier op kraambezoek! @elsie, jij ookveel plezier! @hier, rustig aan, heb nog steeds was liggen en vanmiddag stukje fietsen denk ik
oh ja vraagje aan de hondeneigenaren onder ons gisteren heb ik de voerbakken weer eens grondig schoon gemaakt want laatste tijd hebben we last van naaktslakken die in de nacht water drinken en een hapje eten ofzo dus overal van die gore slijmsporen maar alleen bij hondenbakken verder nergens maar goed ik heb 2 van die grote ijzeren bakken staan met zo'n rubber randje, rubberen randje is gisteren gesneuveld en ik heb onder de bakken zo'n droogloopmat liggen, bovenkant soort tapijt onderkant rubber maaaaaar tilde hem dus gisteren weer op hele vloer nat daaronder van de condens gelukkig tegelvloer in de keuken dus maakt op zich niet zo heel veel uit maar lang verhaal kort wat hebben jullie onder de voer/drinkbakken liggen? of heb ik gewoon zo'n lompe hond die niet netjes boven zijn bak kan eten en drinken omdat hij een heel spoor van water achterlaat heb de mat nu maar naar buiten gegooit en de bakken staan nu los op de tegelvloer maar ja weet niet ben bang dat er kalkaanslag op de vloer komt door het water etc
@silver hier staan de hondenbakken gewoon op de vloer, onze hond is ook een knoeier (lees: maakt een waterballet met drinken) dus ik dweil het paar keer per dag.. Standaard was geen succes, tikte ze de bakken uit steeds.. @elsie veel plezier vanmiddag! @fafje veel plezier op kraamvisite! @hier de waterkoker is doorgebrand, knopje was blijven hangen. Zo ff nieuwe kopen.. Rienke was vanmorgen uit bed gekomen om zes uur stond ze aan ons bed... Misschien toch maar weer slaapzak aan vannacht..
standaard gaat hier niet werken denk ik, want dan kan onze jack russel er niet meer bij dweilen zeg je hhmmm geloof dat ik een luie huisvrouw ben
Goede morgen. Hier ook een standard, onze staff gooit meer water uit de bak dan dat ze binnen krijgt en bij de Rottweiler loopt het gewoon zijn bek uit, dus ook een water ballet! Wij ga strax naar onze oude buurtjes. Nu eerst poetsen en stofzuigen vanmiddag komt de was wel weer. Fijne dag allemaal!
Was opvouwen met een kind erbij is echt geen doen, ze had net al een trui van papa verstopt en nu gaat haar Servies in de wasmand tussen de was
hier gaat het super, ik vouw op en tijdens het vouwen vraag ik van wie het is en dan leg ik het weg volgende shirt hetzelfde ik vouw en vraag van wie is die? papa!!! goed zo! wel snel vouwen he anica
De dweil staat in de bijkeuken net als de bakken dus als ik naar de wc ga dan dweili ik ff snel het water op..
Dat is hier ook geen succes inderdaad! Rienke pleurt alle was weer uit de mand of ze verstopt alles.. Nou ik heb inmiddels een leuk speeltoestel gevonden en een leuke prijs, denk dat ik hem ga bestellen.. De kleinere variant is goedkoper maar ik denk hier heeft ze over vier jaar ook nog wat aan.. Webgigant.eu voor topmerken Playmobil, Lego, Duplo, Little Tikes, Schleich, Jumbo, Ravensburger
leuk sandraske!! hier moet het zoiets worden Speeltoestellen Jungle Gym jungle Gym Mansion denk dat mijn man zich verveeld
Goedemorgen (al bijna middag zie ik net)... pfff... wat hebben jullie veel gekletst... Heb zelf niet veel tijd. Ze zijn nu bezig de steigers op te zetten voor en achter ons huis voor het dak en dan gaan ze vanmiddag beginnen met de dakpannen van het dak te gooien... ben eens benieuwd hoe lang ze bezig zijn... Het hele huis is nu ook een ontzettende zooi maar opruimen heeft geen zin want dan komt er weer nieuwe zooi. Ben dus de komende 2 weken iig niet zo vaak online... daarna zal het dak zover klaar zijn dat het "normale" ritme weer kan beginnen. In ieder geval een dikke knuffel en zwaai naar iedereen!!!!!!