hoi!! vanmorgen weer lekker gezwommen met sam! nu ligt ie net op bed dus die zal wel even lekker slapen vanmiddag even wandelen met hem. fijne middag!!
Hier een heerlijk blinkend huisje!! Oh dat was heerlijk, iemand die heerlijk poetst en doet en ik gewoon met luca wat knippen en plakken en de honden uitlaten. Wat fijn! @sandraske; hoe is het met de zieken? @laetitia: ach wat schattig een ballerinatje. wel een goed initiatief van de gemeente. was wel wat voor mij geweest vroeger. Ik hield niet van sport. @hansje: supermooi initiatief zeg!
Dacht een relax dagje te hebben omdat ik alles wel had gedaan, maar was even vergeten dat die mannen van de kachels ook een gat in de muur moesten maken, resultaat mijn hele huis weer onder het stof. Dus weer stofzuigen, poetsen, dweilen... Pffffff heb gestreken en eten voor vanavond gemaakt. Zo ik ben er klaar mee nu. Ik ga niets meer doen, dan lekker spelen met die kleine. Hihi en jullie stalken met berichten
elsie: veel plezier met wandelen Sannaa: wat fijn he, dat je nu gewoon ff lekker niks "hoeft"... (behalve dan met Luca bezig zijn en de honden uitlaten ) Ja, vond het echt een leuk initiatief van de gemeente. Maar dat is nu sinds een paar jaar omdat er steeds meer kinderen met obesitas zijn enzo... daarom komen er nu meer initiatieven vanuit gemeente en jeugdzorg... echt leuk... En ze krijgt met Sinterklaas ook een ballerina-pop... die wilde ze heeel heeel heeel graag hebben.. (Speelgoed 561198 Jolina Ballerina en http://youtu.be/510gfWnNwKA) Hansje: kan me voorstellen dat je klaar bent nu. En balen he, als je net alles gepoetst hebt en daarna weer alles onder ligt... pfffff... Hier: net een klasgenootje van Thessa opgevangen. Haar oma (ze woont bij haar grootouders) was niet op tijd klaar met werken dus had ze me gebeld of ik klasgenootje kon meenemen. Heeft ze hier lekker gelunched en nu is ze net naar huis toe. Ik moet zo met Thessa naar sporten toe.. eigenlijk zou pap dat doen maar die is druk aan het telefoneren met het werk dus ik weet niet of hij daar tijd voor gaat hebben... ga het nu ff navragen. Anders zullen jullie me even niet zien. Tot later!
Nou, papa is met haar vertrokken. (al bellend, dat wel, maar ze waren wel nog netjes op tijd vertrokken) Volgens mij vindt papa het sporten veel leuker dan Thessa... Ik mocht niet eens gaan, hoewel hij (volgens mij) helemaal geen tijd heeft Ik moet nu wel in ruil even een beetje administratief werk van hem overnemen, maar dat vind ik geen probleem... De kids zijn nu even lekker met wat drinken naar de BubbleGuppies aant kijken.
Hoii! @sandraske, en hoe heeft rienke geslapen!? @sanna, wattt heeerlijk zeg haha!! @hansje, superleuk initiatief! succes ermee! Wel balen zeg vanochtend zo blijd at het huisje zo schoon was...en aslnog moeten poetsen! @laetitia, oh leuk, wel goed voor kinderen..ik heb altijd gesport vanaf kleins af aan...vidn hete hct heel belangrijk...ook gewoon voor later...beweging is supergoed ook voor je geest! @hier, haha nou kapper heeft em lekker kort koppie gegeven!...er is dara een ballenbak en superveel speelgoed! En ik was best vroeg, ging hij lekker spelen..alles bekijken..toen in een stoere auto gezet...vodn ie wel leuk..cape om...en toen dacht ie al van..huh..wat is dit! Toen werd ie nat gespoten, en daar schrok ie van..dus zette ff op het huilen...snel afgeleid met een activitybord voor zn neus...en tijdens het knippen alles helemaal goed en lief en rustug...totdat ie het zat was.. Meneer heeft zoveel haar...dus er behoorlijk wat geknipt, ondanks dat ze het echt snel deed!...nou einde was ie dus ehct aan het huilen, moest em tillen..toen nog ff wat met de tondeuse...nou dramaaa hahaha..maargeod het moest ehct ff...toen ie zich uit mna rmen had gewurmd...wa shet over...even drinke en weer de ballenbak in! haha dus nougoed...het zit nu lekker fris...en ik kan het zelf wat bijhouden en dan als het weer nodig is weer es gaan.... wil niet elke 4-6 wkn ( dat is mij te duur)...maar wil er wel een gewoonte van maken... Als ik bednek dat hij al 2x kaal is geschoren ...al minstens 3/4 x moeten bijknippen....dat haar groeit snelllllllllllll haha
Jee wat een buik al zeg! Mooi Leuk hè zo'n knipbeurt altijd. Ik vind het knap hoe die kapsters dat allemaal lukt. Ik krijg echt kippenvel van al die slechte berichten op het journaal. Sinds ik moeder ben kan ik daar niet meer tegen. Dat kindje in het zwembad is overleden. En 2 kindjes onder de 5 jaar verdronken omdat moeder met auto te water was geraakt. Moeder heeft het overleefd. Wat verschikkelijk voor haar.
thnx, ik ook sind sik moede rben..raakt het me nog harder, fdaarvoor ook al..maar nu springen er direct tranen in mn ogen!!!! echt vreselijk... net weer bij Oprah....een tweeling vanaf hun 5e sexueel misbruitk door bloed eigen broers en vader...JARENLANG..nee ehct te vreselijk voor woorden
fafje en hansje...jakkes houd op hoor! Ik huil al zooo snel. Ik heb echt een heerlijk dagje, eerst huisje schoon en daarna...Is luca gaan slapen. Zoooo wat een rust.! @laetitia: wat een schattig popje. zo leuk een meisje en dan ook nog met dansen bezig! ben benieuwd wat ze van het sporten vond! @fafje:wowww, jouw buik is groter dan die van mij. Mooi hoor! En al bijna 12 weken! Ik denk dat mijn baby verstoppertje speelt zeg. Gelukkig trappelt hij lekker! Staan foto's van Mirza's haar op facebook? zal ik ff kijken. Luca heeft veel haar kan er echt weinig mee. Hij heeft mijn haar en voor een meisje prima, lang golvend en veel haar, maar voor een jongen best wel saai. Gel werkt gewoon niet bij hem.
zal ik ook een buikje plaatsen, alleen niet bloot, want die heb ik nog niet gemaakt! Deze is van maandag, ik ben vandaag 19 weken.
Wat een mooie buikjes allemaal *jaloers*... (nog een paar dagen wachten en dan weet ik of ik nog jaloers moet blijven ) Thessa vond het sporten erg leuk. Alleen vindt ze de kleutergym leuker. Maar de juffrouw die het sporten doet was erg afstandelijk.. volgens mijn mannetje heeft ze waarschijnlijk nooit iets pedagogisch gedaan (ze is echt niet gewend met kinderen te werken..) Maar het was wel leuk. Ze hebben een paar kennismakings-spelletjes gedaan (tikkertje en bal- en ballonspelletjes) Hier huil ik ook om de meest rare dingen de laatste tijd hoor... pfff... daar komen de kinders weer... ik denk dat ik naar onder moet gaan... Dan ga ik gelijk koken... misschien dat ik vanavond nog ff online kom. Tot later!
sanna, ja foto's staan op fb!! thanks...maar weet je wat ik denk..ik heb zo'n kort bovenlichaam...mss is dat het..ik ben nog geen 1.60m!!!! ...dus mss speelt dat mee heh..en mn darmen zijn ook gewoon lekker opgezet!...vind het wel cool dat ik de baarmoederrand al voel..dat maakt het zo echt.... wat grappig, maar slaapt luca nou alleen nog soms ofzo!?? ben benieuwd wanneer het dutje eraf gaat, hopelijk houdt ie die nog wel als de baby er is!...is wel zo handig leatitia, heeft ze het toch naar dr zin gehad ...toch wel leuk!
@fafje&sannaa mooie buikjes hoor! sam wilde weereens niet eten! het ging eigenlijk wel weer goed, zolang ie zelf kan eten... en dan stop ik er af en toe een hapje in dat gaat goed... nu hadden we macaroni ook voor hem neergezet maar hij deed er niks mee
morgen heeft ie vast honger! ik geef vaak 2uur voor het eten niks meer...en tijdens het koken geef ik nu vaak ook al wat groente in zn handje... blijft kwestie van volhouden ...wel lastig heh zo af en toe...
ik geef idee ook een tijd voor het avond eten niks meer. ik denk dat ie gewoon meer van aardappels groente en vlees houd als macaroni... net zijn vader
haha ja at kan! maar mirza houdt bijv niet van tagliatelli en spaghetti maar wel onwijs van fusilli of penne....kan hij makkelijker vasthouden.. dus dat zou je ook nog es kunnen proberen..
ja idd dat kan ook nog! het is soms best wel moeilijk hoor want als ie niet eet dan word ie s'nachts wakker met honger...