Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Mensen, ik ga de laptop afsluiten want het wordt hier veel te warm in bed. (Moet er echt aan wennen dat het dak nu geisoleerd is en het in de kamers hier dus ook al gelijk een stuk warmer is dan normaal!)

Tot morgen!!!

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hoi meiden!

@anna gefeliciteerd!
    @sandraske jeetje vermoeiend hoor!

Hier leuk weekend gehad, gister bij mijn ouders geweest en gegeten die kwamen terug van vakantie:)

Vanmorgen gesport en mijn moeder kwam voor Sam, vanmiddag boodschappen gedaan.

Sam ligt nu alweer op bed hij was moe, wel goed gegeten vanavond!

Als ie nu iets doet wat niet mag waarschuw ik hem 3x en de laatste keer zeg ik dat ik niet meer ga waarschuwen en dat als ie het nog een keer doet hij naar de gang gaat en de gang vind ie niet leuk. Soms is dus 3x waarschuwen gewoon genoeg om hem te laten ophouden:D

3. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, kun je niet gewoon verder gaan slapen dan ? ik ga er hier pas uit als hij ehct huilt..dat ik er echt heen moet...
    vaak wahct ik wel en luister ik of hij door huilt of dat het gewoon geschrokken/chagrijnig-ik-ben-wakker-geworden huiltje is...hij is vaak zo moe, dat ie zelf weer gaat slapen...

En moet zeggen als ik hem hoor praten of iets dergelijks, dan is het voor mij dus loos alarm en val ik zelf direct weer in slaap hahaha..

Snap dat je op bent!

Leatitia, oh ja die tocht, brr...ja multi vits heb ik wel even geslikt, ondanks dat ik gevarieerd eet enz...maar gewoon voor mn weerstand...heb ook een tijdje vlierbessensap gedronken, verbetert ook de weerstand!

elsie, oh nou fijn dat dat werkt! :)

@hier, mn nichtje met haar zoontje van bijna 2 kwmane gezellig langs en bleven eten, man was toch aan het werk..dus kids hebben zich leuk vermaakt! ehct schattig ze schelen precies 6 mnd heel leuk om te zien!

hopelijk morgen lekker weer, gaan we nog een x afspreken en dan ff naar de speeltuin!

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nouja ik ben zelf ook een slechte slaper dus ik ben gewoon wakker als Rienke wakker is.. Denk dat we vannacht er maar niet naar toe gaan, kijken wat er dan gebeurd..

5. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Nou ik heb ook een maf kind, ze wou zelf uit bad! Soms zit ze wel 45min in bad als ik ergens mee bezig ben nu wou ze er na 10 min al uit haha

@sandraske ik ga even kijken als ik Lise hoor in de nacht en zo nodig leg ik haar neer en zeg dat ze moet gaan slapen.
    Echt niet dat ik bij haar blijf.
    Succes!

6. fafje

fafje Niet meer actief

ik zou het proberen even 3 nachtjes ehct vol te houden...
    ik word ook wel heel snel wakker hoor van een geluidje, alleen ik val wel heel snel terug in slaap..

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje verschil is dat Rienke eruit kan en dan zit ze dus gewoon op de grond te spelen of haalt de commode leeg..

8. silvermist

silvermist Niet meer actief

ik klop af maar hebben dit de eerste 3 nachten ook gehad nu niet meer en ik als ze wakker is en kletst of gaat zingen dan kan ik dus echt niet in slaap vallen, zo had ze laatst een hoestbui om de 15 seconden 1 hoest en manlief valt dan gewoon in slaap ik kan dat niet hoor

@anica, hier ook een mannetje die dat dat regelt en goedkoopste uitzoekt en doet maar ik vertrouw hem voor gen meter dus ga nu zelf eens alles na lopen

@elsie, leuk dagje dus :)

@draw something, wtf sannaa haha zie mijn 2 pogingen wtf en daarna san :D ik zat met label in mijn hoofd en dacht huh :(

9. fafje

fafje Niet meer actief

Ohj shit vergeten!!!

10. fafje

fafje Niet meer actief

Samba, k kom niet op t woord en hb geen bommen meer!!

11. silvermist

van wie? van mij?

12. silvermist

wat is het? misschien kan ik je helpen? :D

13. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Silver: label was ook goed, in t Engels...tag.
    Fafje : wat is er getekend?.
    Hier lijstjes maken, kraamspullen, boodschappen ed.. Pff word er stressy van

14. silvermist

sanaa, ja maar ik zat label is label :p

@faf, sorry voor degene die je nu hebt moest even switchen watn tekende eerst nederlandse woord toen verwijderd en engels gemaakt maar je zal hem wel snappen :)

15. fafje

fafje Niet meer actief

Haha lol ik had em ineens bedoelde SAnNA ! Echt dom zat op puntje van m'n tong

Silver Hihi ja die begreep ik wel ;)

16. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Jaaa! Ik zag m fafje. Ik heb alweer gereageerd! Haha. Moeten eigenlijk whatappen als we vastzitten... Is handig!

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben echt niet goed in dat spel, ik heb al moeite met nl lezen dus laat staan engelse woorden maken..

Dyslexie..

18. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, merk er anders nooit wat van ..hier op zp qua schrijfwijze!
    als het woord me in het nl te binnen schiet, google ik het wel hoor..ik kom ook niet altijd gelijk op de engelse termen!

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik moet echt alles paar keer lezen en dan haal ik er vaak wel fouten uit...

Lang leve google!

20. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik ben nu ongeveer twee maanden thuisblijfmama. In die maanden ben ik al een paar keer gevraagd om op te passen op andere kinderen (buurkinderen, neefjes en nichtjes).

Hiervoor werkte ik 2 dagen in de week, en ook toen werd ik veel gevraagd om (gratis) op te passen. Heb ik ook af en toe gedaan omdat ik niet goed ben ik in 'Nee' zeggen.

Verder vragen mij ouders ineens heel veel. Kun je even met me naar de winkel, kan je me ff naar de dokter brengen enz.
    Hiervoor deden ze dat nooit.

Ik heb bewust gekozen om tijd met mijn kinderen te hebben en te genieten van een wat rustiger leven.

Ben ik nu egoistisch als ik nee zeg? En hoe gaat dat bij jullie?

Deel Deze Pagina