@anica, daar zou ik helemaal priegelig van worden van zo'n sm! succes met inkorten! @sandraske, ik denk dat de mouwen te lang zijn dus dat ze ze iets inkort zodat de mouwtjes niet over de handjes vallen, denk ik (correct me if I'm wrong) @hier, goede film! vond het boek helemaal het einde, film valt dan wel tegen maar vind hem zeker niet slecht
Zo heerst het? Bij mij is d bom gebarsten wat betreft m'n moeder! Lang verhaal heb t ff gehad met dr! Sandraske, haha echt ietsvoor jouw moeder ja lol K reageer morgen ff ben Kapot truste
@silvermist idd, die mouwen zijn altijd te lang, maak ze iets korter en misschien haal ik de mouwen er van de zomer wel vanaf, volgend jaar winter past ze ze toch niet meer. Heb ze alleen nog maar af gespeld. Ow dat overbezorgde maakt me niet uit maar ze is zelf heel laks in sommige dingen, voorbeeld: ze was met Lise naar de dorp gewandeld maar had te lang staan praten met iemand en toe ze terug liep werd het al donker, dus een stuk kouder. Ze was haar handschoenen vergeten en Lise begon dus te janken van de koude handjes Nou ik had mijn jas zelf uit gedaan of weet ik wat maar dit soort dingen vind ik zo stom. Ze kan zich ook heel slecht aan het ritme van Lise houden nu ze wat ouder is vind ik het niet zo erg maar toen ze kleiner was is het wel eens zo erg geweest dat ze een uur te laat met de fles was en Lise was dan zo overstuur dat ze niet wou drinken, of nam een slok en verslikte zich jullie kennen het wel. Nu zou mijn moeder dat dan weer nooit doen, die hield zich heel goed aan het ritme. Ik denk dat elke moeder of schoonmoeder haar min en plus punten heeft nu zijn er natuurlijk grote uit zondering. Soms hoor je dingen in je omgeven waar je stijl achter over van slaat en dan mag ik heel blij zin met mijn schoonmoeder en moeder, dan valt mijn irritatie in het niets. Ik wacht nog even op mijn man tot hij thuis is, vorige week van het 1 uur en ik lag half te slapen, werd wakker en heb bijna niet meer geslapen. Hoop wel dat hij eerder is. Slaap lekker!
pffff echt waar san @sm/moeder, ik kan geen pluspunten verzinnen hoor ja aan mijn moeder wel maar mijn sm nee naarmate de maanden verstrijken worden de minpunten steeds meer @faf, oh jee dus nu geen contact meer met je moeder? sterkte! lekker geslapen? @hier, L. staat de dansen op dora, strakjes douchen en vanmiddag fietsen het zonnetje schijnt hier heerlijk
Jeej 15 weken alweer... (beebje is nu al een sinaasappel ) Hier: kids ziek, mama ziek, papa op cursus, laatste dag van de verbouwers dus topdrukte hier in huis... Zal Thessa zometeen haar jurkje nog even aan laten doen voor een foto... Verder heel weinig energie. Zolang ik op de bank blijf zitten gaat het goed, maar zodra ik moet opstaan om iets te doen ben ik direct doodop... pfffff.. ach ja, morgen is papa weer de hele dag thuis dus kan hij een beetje meehelpen. knuffels aan diegenen die het nodig hebben... geen puf meer om verder te schrijven... sorry dames! wel een poging gedaan om bij te lezen maar zelfs dat krijg ik mijn brein niet binnen opt moment...
@laetitia, ach meid toch, drukke boel daar, dikke knuffel voor jou! denk dat jij hem beter kan gebruiken! @hier, lekker opgeschoten, huisje is weer bijna aan kant op paar dingetjes na
Laetitia beterschap. Man is nu al in ziekenhuis en ik ben lekker bij mijn ouders. Luca lekker verhaaltjes voorlezen en ik boven om te schilderen. Lekker afleiding. Gisteren was ik 37 weken!! Wauw. Net even mjn buikje op FB gezet. Moeders/ schoonmoeders.. Pff allebei hebben voors n tegens. Moeder had gister ook botte opmerking over de timing van de operatie.. Nou ja. Niet echt lekker natuurlijk. Maar leer langzamerhand wel er wat van te zeggen, want anders blijft het me toch dwarszitten. Schoonouders bemoeien zich met uit bezorgdheid met ons en ons huis, erg Lief, maar het is mijn huis en ik ben blij zoals het is.. En natuurlijk het kanootjes geven aan luca dat irriteerd ook mateloos.. Nou ga ik even schilderen
@sannaa, 37 weken wauw!! kadootjes van schoonouders? breek me de bek niet open hier blijft ze met kleren aankomen waarvan ze weet dat ik het niet aan doe heb zelfs 3x gezegd dat ik het afgrijselijk vond want hints snapt ze niet als ik zeg geen kanten randjes/roezeltjes/tierelantijntjesshit dus dan maar recht door zee en zeggen dat het vreselijk lelijk is antwoord: maar ik vind het leuk en is toch mijn kleinkind dus bepaal ik wat ik koop ja en ik bepaal elke ochtend wat ze aan krijgt zucht
@laetitia beterschap met je ziekenboeg! @sanna mooi bescheiden buikje voor 37 weken! @silver mijn moeder maakt kleertjes voor rienke waarvan ik denk pfff.. Vorig jaar had ze een blousje gemaakt met een carnavalsstof.. Ik heb het haar één keer aangetrokken, foto gemaakt en gemaild en gauw heel ver weg verstopt.. @hier zandbak gekocht net, ze zit er al een half uur in te spelen! Heb foto op FB gezet..
@sandraske, oh help das ook zo erg ja, mijn moeder maakt het ook maar gelukkig wel wat ik wil en kies dan ook zelf de kleuren en model uit dus dat zit wel goed hey zag net je status maar wat was de oorsprionkelijke slaaptijd van rienke? kan je niet proberen om haar in de middag een uurtje op bed te leggen? dus rekken? 19.30 naar bed tot ze wakker word en dan overdag alleen van 1 tot 2? of valt ze echt om? hier werkte het perfect na 2 dagen zat ze in het ritme! wil niet onbedoeld advies geven maar denk even met je mee
oh, dat is hier ook hoor.... Mijn moeder breit dingen voor de kids dus zodra mijn schoonmoeder daar lucht van kreeg (voor de geboorte van thessa al) moest zij natuurlijk ook kleren voor de kids breien.... maar mijn moeder die laat de kinderen zelf uitzoeken wat ze mooi vinden en welke kleuren wol ze willen... maar schoonmoeder niet.. die had laatst een trui gemaakt voor Joshua met groen (grastint), geel, oranje, wit en lichtblauw... het was echt afschuwelijk om te zien... gelukkig gaan we niet zo vaak naar hen toe dus als we eens gaan en ze hebben die kleren niet direct aan is het niet zo'n ramp ... als manlief de kleren meekrijgt zie ik ze vaak niet eens.. hij gooit ze direct op zolder... dan kunnen we er altijd nog een 3e-wereld kind of (aangezien het truien zijn) oostblok-kind mee gelukkig maken....
@silver vanmorgen was ze dus om vier uur wakker, paar keer naar toegeweest omdat ze huilde of op de deur zat te bonzen maar ze heeft niet meer geslapen. Om half zeven opgestaan en om 8 uur zat ze ogen te wrijven en heb ik haar bed gelegd, ze sliep meteen tot half tien.. Ze lag gisteren om kwart over zeven op bed trouwens.. We gaan proberen vanaf morgen haar tussen 13 en 14 uur te laten slapen en dan kijken we 's avonds wel hoe laat ze moe is..
hoi! hihih mijn schoonmoeder is wel heel lief hoor, ze bedoelt het in elk geval heel goed..dringt zich ehct nooit op...stelt zich juist wat bescheiden op..maar ik ben wel een flapuit ..en zeg wat ik fijn vindt ofzo en dan doet ze het meteen! Zij heeft ook vaak kleertjes gekocht, wat ik ehct mega lelijk vond...maar een x kwma ze naar me toe in h&m ...en toen zei ze...ja sorry ikw eet nietw at jij leuk vindt...heb ik wat hints gegeven en gezegd dat we dan voortaan samen moeten shoppen! Mn eigen moeder koopt wle altijd leuke dignen netals al haar zussen hihihi...mn tantes zijn ook soort mama's voor mij! @leatitia, beterschap zeg, drukke boel daar! @silver, lekker weertje heh, wij zijn naar de kidnerboederij geweest... @sandraske, ja ik maak mirza niet later wakker dan 1430/15u ... Nu slaapt ie sinds 1230...dus dat loopt dan precies goed...maar hij kan de dag ook gewoon ehct doorkomen met 1 uurtje slaap.. Tegenwoordig slaapt hij snachts niet meer echt 12 uur ...vaak 10/11 ...dus dan heeft ie het overdag wel nodig...maarja...ik houd altijd aan...5 uur wakker max ...dus 1430 dan MOET hij 1930 in slaap zijn/naar bed.. Maar vandaar dat ik 7u opstaan erin heb gegooit, dan lekker ook 19u naar bed... Succes vanacht dan maar weer...pff...probeer maar ehct een straks ritme erin te krijgen, wnat als zij ineens haar ritme zelf omgooit is het ehct niet te doen! @sanna, wow 37...spannend joh...! schilder ze!! en sterkte voor je man! @anica, jaa ik snap wat je bedoelt...met die koude handjes..tja soms willen ze expres niet mee in het ritme ....valt mij sowieso meer op van mensen "ze moeten het maar leren"....tjaa als ze ouder zijn, oke...dan worden de kids ook wat flexibeler, maar ik ben van mening dat het juist heel goe dis om in hun ritme mee te gaan en het strak te houden, zo heb jij als ouder er veel meer baat bij! @hier, net lekker gelunchd, papa zal zo thuiskomen...vamiddag even langs mn oma
@anica, hier ook hoor maar de verwarming staat nog wel aan @faf, hier ook strak schema, van baby af aan al enige nadeel is dat als ik een keer afwijk L. compleet over de zeik gaat omdat haar dag niet meer klopt zeurpietje @sandraske, ik snap het das wel erg vroeg ja, hopelijk gaat het vannacht beter ik zal voor jullie duimen! @laetitia, zie de trui voor joshua ook helemaal voor me hahaha @hier, net gelunched en L. heeft heerlijk gegeten (was lang geleden) 1,5 snee brood, cracker en een volle beker melk met 1 hand gedronken inplaats van 2 handjes en zonder te knoeien ik is trots
silver, oh wat knap! lekker heh als ze zo goed eten, kan ik ook zo van genieten! Bij mirza was zn dagschema eerst ook enorm belangrijk...gelukkig is hij sinds denk 13/14 mnd wel onwijs meegaand geworden! kan ook met minder slaap de dag heel gezellig doorkomen...alleen slapen doet hij niet behalve in zn wagen of bed!