Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

ja echt joh...hier ehct totaal geen last..

maar ik heb wel het fruit nu opgedeeld...sochtends 1 stuk ( of wat ie op kan)...en sowieo na het eten fruit als toetje...
    dan mag ie nog spelen of badje enz...en dan daarna nog wat kwark ofzo...en dan bumba kijken en tandenpoetsen en slapen..

maar sosm eet ie ook om 18u voor het laatst alleen zn avondeten..en dna slaapt ie wel gewon door..

dat maakt het voor jou wel lastiger idd elsie

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja daarom... ik heb hem nu pap gegeven, dan heeft iniedergeval wat in zijn maag.

3. fafje

fafje Niet meer actief

ja idd...en over heel de dag eet hij gewoon heel goed? ik bedoel genoeg!?...

nou successss dan maar :D

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

overdag eet ie gewoon prima gelukkig.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ook eetdrama op het moment.. Ze zit er meer mee te gooien dan dat ze eet.. Ze krijgt wel altijd yoghurt na en die eet ze wel meestal! 's Morgens heeft ze wel megahonger maar ze wordt er 's nachts niet wakker van..

Ze slaapt op het moment gewoon tot half zeven/zeven uur dus wij zijn happy :D Afgelopen nacht heeft ze 12 uur geslapen van 18.15 tot 6.15, we moesten er toch vroeg uit dus niet zo heel erg.

Rienke en papa zijn weer beter, denk dat het spugen van Rienke eenmalig was gisteren. Mijn man heeft ook een goede nacht geslapen met paracetamol en diarreeremmers en vanmorgen ging het weer redelijk.

Bij mij gieren de hormonen ook door mijn lijf, sjee ik word af en toe gek van mezelf!

@buikjes mooi!!

@ de rest ben ik allemaal weer vergeten...:)

6. fafje

fafje Niet meer actief

oh dat gaat wel goe dmet het slapen dan heh! wel fijn!! vandag iets later op bed kunnen leggen?

gelukkgi is de ziekeboeg weer beter :)...ben je nu al weer begonnen met spuiten? of moet je eerst je ongi afwachtn? (weet nie hoe dat werkt :))

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vandaag lag ze om 19 uur op bed..

Ik ben vorige week zondag ongesteld geworden en woensdag begonnen met spuiten en dat is vanaf maandag opgehoogd omdat er geen eitjes gegroeid waren...

8. fafje

fafje Niet meer actief

oh zoo..dacht dta toen het iet gegroeid was dat je dan nieuwe ronde moet wahcten, maar je kon gewoon door!...wannee rheb je weer een echo!?

hopelijk slaapt ze weer 12u....

mannetje hier 1930 op bed...maar hoorde em tijdens gtst nog een btj brabbelen...die wordt morgen dnek ik pas 8u wakker...!

9. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hier werd Chloé helemaal verkeerd wakker vanmiddag en was helemaal hysterisch, waarom I don't know maar het was niet prettig en het heeft een uur geduurt voordat ze weer rustig was;):(:(
    Nu ligt ze wel lekker te slapen, zou het met de ontwikkeling te maken hebben?

Wauw Sannaa en Fafje, mooie buikjes hoor, geweldig:D

Sorry voor de rest ben ik alles vergeten:)

10. fafje

fafje Niet meer actief

palmie, oh wat klinkt dat zielig...mss een enorme enge droom gehad??? zou t kunnen...nog iets speciaals meegmaakt? op straat in de winkel op tv ik zeg maar wat?!

ik weet nie of het met de ontwikkeling te maken kan hebben, kan altijd natuurlijk..maar denkd at het dan wel vaker moet voorkomen? was dit de eerste x?

11. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Fafje, nee dit heeft ze wel eens vaker, ze word dan huilend wakker en dan weet je gelijk dat het niet goed zit;)
    Als die bui weer over is is het net of er helemaal niks is gebeurd!

12. fafje

fafje Niet meer actief

oh ja nu het je het zegt, je hebt t idd al es eerder gezegd!...en dat is meestal bij haar middagdutje??

klinkt zo sneu, omdta ze zo erg moet bijkomen heh...dan dnek ik dat het idd met haar ontwikkeling te maken heeft, het verwerken van bepaalde dingne..mss nu ook door het meerdere lopen enz!!zou kunnen! ??

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kan inderdaad gewoon doorgaan! Morgen weer echo, pas laat in de middag, kon weer niet anders.. Ja 's middags om 13.30 maar dat leek me niet zo'n goed plan aangezien Rienke mee moet. En die moet echt naar bed als ze thuiskomt van kdv anders valt ze om..

14. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen... ff snel...

Kwam vanochtend terug van het werk en toen zag ik tot mijn verbazing dat Joshua een eitje had willen maken....

Hij kwam naar onder toen ik de trap op wou lopen en vertelde dat hij een boterham wil en dat hij vanochtend een eitje wilde maar dat dat niet lukte. "heb je het aan papa verteld" "ja"... dus ik naar boven...
    "weet je dat je zoon eieren heeft willen maken" "nee, hij zei wel iets over een ei maar dat verstond ik niet"....:$:x:(:( *pfffffffff*

Dus mama heeft hier op de vroege ochtend al de keuken zitten poetsen (inclusief kinderstoel en een was gedraaid....)

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@leatita oei daar zul je idd niet blij mee zijn geweest!

ik ga vandaag gezellig een dagje naar de jonge gezinnen beurs! samen met een vriendin. sam heeft wel goed geslapen 6.30 was ie wakker, beetje vroeg maar komt wel goed uit! we rijden om 8 uur weg om vriendin op te halen:)

iedereen een fijne dag!

16. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Inderdaad niet helemaal gelukt dat eitje!

Ik lag gisteren al om 21:00 op bed. Was helemaal op! Heerlijk geslapen. Boet wel iets te vroeg wakker, maar ik was uitgeslapen dus maakte niet zoveel uit. Mijn moeër komt vandaag gezellig langs. Voor de rest weer die manne. Van de kachel en de loodgieter. Gezellig allemaal mannen over de vloer, hihi.

Trouwens Boet was 2 weken geleden begonnen met zelf opstaan en met een aantal stapjes los zetten. En nu is hij daar spontaan weer mee opgehouden. Nog geen zin ofzo. Ook als ik het probeer of stimuleer dan gaat hij lachend op zijn billen zitten en kruipt hij weg. Lijkt wel of hij het expres doet en ons loopt te pesten.
    Motorisch is hij wel heel sterk. Valt nooit en corrigeerd ook als hij dreigt te vallen. Hij loopt ook heel stevig, dus enk dat als hij zo gaat lopen ook ineens heel goed loopt en niet zo wiebelig.
    Maar gek hè dat hij er mee ia gehouden ineens ?

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ laetitia wat een puinhoop!

Ook wij waren vroeg vandaag. Rienke was om vijf uur wakker en wilde niet meer slapen. Uiteindelijk is ze tegen half zeven toch weer in slaap gevallen tot acht uur..

Ik heb mijn twijfels of de blaasontsteking weg is, ze is weer heel onrustig en de luiers stinken heel erg... Zelfs haar kleren, slaapzak en bed ruiken er naar.. denk dat ik kinderarts maar ga bellen zometeen..

18. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Laetitia, och jee wat een smeerboel, wel een ondernemend mannetje heb je;)

Sandraske, gewoon het zekere voor het onzekere nemen en bellen hoor!

Elsie, veel plezier vandaag!

Fafje, Chloé heeft die aanvallen meestal bij haar middagdutje, maar het gebeurd vaker niet dan wel hoor;)

Ik ga zo werken, fijne dag allemaal!

19. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Elsie: oh wat leuk... ik ben ook 1x naar zo'n zwangeren en kinderenbeurs geweest... weet alleen niet meer welke het was.. het was in de Rai en in februari of maart ofzo...
    Maar Roger is niet zo van die beurzen dus die vind het maar niks.. en ik vind het maar saai om daar zonder hem naartoe te gaan.. hihi

Hansje: Fijn dat je uitgerust bent. Ach ja, en al die mannen over de vloer is best gezellig... (zolang je je niet aan de troep stoort ;))
    Lopen: Ik denk dat hij het nu niet meer doet omdat het niet "nieuw" meer is. Hij weet nu dat hij het kan dus waarom zou hij het nog eens laten zien.. Maar wacht maar eens tot hij echt gaat lopen.. hihi

Sandraske: succes met bellen en hopelijk is het vals alarm...

Palmie: Succes met werken... en aanvallen bij middagdutjes... kan best gewoon enge dromen zijn hoor... Joshua werd vroeger ook vaak helemaal in paniek wakker 's nachts omdat hij eng gedroomd had... maar dat gaat na een tijdje ook weer over...

Ei: Het is allemaal alweer opgeruimd. Zometeen nog even de keuken helemaal leegmaken en dan gelijk nog ff dweilen (had ik vanochtend nog geen tijd voor en ben nu net pas weer terug uit school)

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @palmie werk ze!

@hansje lekker uitgerust

@elsie veel plezie vandaag

@laetitia succes met dweilen, ga ik zo ook even doen.

@hier kinderarts gebeld, wordt teruggebeld eind van de ochtend.

Deel Deze Pagina