Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, haha erin houden die kortingen!! leuk kraamcadeau, heb je tenminste wat aan!

sanna, komt luca nog niet zelf zn bed uit? ik bedoel jouw wakker maken dna bijv..?
    Fijn dat je man al wat opgeknapt is...beterschap voor hem en snel herstel!

@hier, ehct iets grappigs...tenminste mss niet zooo veratwoord..maar mirza is altijd in voor een grapje...en soms haal ik de gekste dingen uit om hem bijv af te leiden voor iets...dus zo ook..dat ik een "gekke bek "trek....nouu eerste x lag meneer in een scheur...maar sindsdien probeert ie het ook zelf hahaha..dan lig ik ehct dubbel joh...ook vanmorgen ( vandaar die foto op fb!)

Ohja en gister op de kinderboerdrij stonden de hanen echt hard te kraaien!...hij kijken, helemaal onder de indruk..sindsdien hoor hem hem steeds uuuuuuuuhhh ( ipv kukelekuuuu) hahaha...ehct heel hard...vind ie fantastisch!
    ook ia van de ezel en tetter tetter tetter van de olifant zijn nu hot items of the day :p

2. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @fafje goed bezig!

@sandra aaaah op de grond nog wel.

@fafje die schoenen zijn leuk!

@laetitia stoer en idd heerlijk voor de zomer ow vind ze idd minder mooi maar ja snap wel dat hij ze leuker vind:p

@sanna zal duimen voor jullie.

@hier heb Lise laten liggen vandaag naar het drama van gisteren, ze was pas om half 10 wakker! Ben zelf tot half 9 blijven liggen heerlijk.

Om 1 uur lag ze in bed en ze was echt moe, heb haar niet meer gehoord.

Er komt straks een vriendin langs ff thee drinken, mijn man is ook optijd thuis omdat we vast voor werk gaan doen voor morgen.
    Lise moet vandaag in bad en daarna is het buffelen, 175 tegels uit de aanhanger halen die hij morgen nodig heeft voor het zand, er liggen nog heel veel grote zware boomwortels en die moeten in de aanhanger en de rook tonnen moeten ook nog naar achter omdat hij gisteren pas om half 10 thuis was.

Heb het nu nog even genieten van de rust:D

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @fafje heerlijk die geluiden Lise had net een heel gesprek met de magneten op de koelkast, nou je kon mij bij elkaar vegen Whahahaha

4. fafje

fafje Niet meer actief

anica, heeft ze lekker wat slaap ingehaald! succes met het sjouwen :D

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje haha dat zal er grappig uit zien inderdaad die gekke bekken..

Ik was laatst verstoppertje aan het doen met Rienke, wil ik achter de bank vandaan, stoot ik mijn teen aan de poot van de bank dus ik lig daar op de grond te kermen van de pijn en Rienke zit te schaterlachen. :(

Rienke trekt al heel lang gekke bekken, probeer er steeds foto van te maken maar is nog niet gelukt..

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Joepie vakantie geboekt, komende zomer 8 dagen naar Corralejo op Fuerteventura!

7. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, haha echt wat schattig!!! ik zat amelijk in twijfel...zo van..is dit wel normaal voor zo'n klein kind hahahah om het zegmaar "aan te leren" niet ehct aanleren maar in elk geval erom te gaan lachen...tja hij vindt het zo grappig ehct een clowntje! hahaha

ohja ik moest koken :p

8. silvermist

silvermist Niet meer actief

jeeeeeuujjjjj :D genietse!!

@gekke bekken trekken, hier niet echt maar ze weet wel hele ondeugende blikken te trekken en ze weet precies hoe ze haar oogjes moet gebruiken ;) die focust ze dan op jou en ondertussen draait ze langzaam haar gezichtje weg en zet een gemeen glimlachje op :$ zal maar met trots zeggen dat ze dat van mij heeft :D :p

@anica, succes!!!

@schoenkorting, hier ook bij mijn oude werk, gegarandeerd 20% korting op nike, adidas, puma en de rest van de bende :D

@sannaa, fijn dat operatie goed is gegaan :) nu aansterken en opknappen ;)

@hier, L. ligt al in bed die viel net bij man op schoot in slaap :$:(

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ook een slapend kind op de bank! Alleen moet ze zou nog even mee naar de HAP, ze zit de hele tijd aan haar oortje dus ff naar laten kijken aangezien ze net AB-kuur heeft gehad voor oorontsteking..

10. silvermist

oh nee wanneer houd het dan eens op :(

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    dat vraag ik me ook weleens af..

Oortjes waren een beetje rood maar nog niet supererg, heb recept meegekregen voor als het erger wordt of als ze koorts krijgt.. Ze ligt op bed dus we wachten ff af..

12. silvermist

san, hele fijne nacht gewenst!!

wij gaan naar bedje toe, druk weekend maar probeer wel langs te komen!

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik app je morgen ff...

Wij liggen al bed, moordvrouw te kijken. Nouja manlief ligt al te snurken..

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het gaat al beter, ff wakker geweest om twee uur en om zes uur vond ze het tijd om op te staan en zat ze op de deur te.bonzen...

15. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, jeetje nou bterschap en sterkte met de kleine meid...wat een toestand...tenminste ik hoop het niet natuurlijk! gelukkgi al ietsje beter geslapen!

@hier, man is met zn broertje naar brussel, winkelen! ze hebben daar een heel marokkaans gedeelte, allemaal winkeletjes enz...vinden ze leuk om te struinen!
    Maarja die stond dus al 6u op ofzo...en mirz ahoord eik dus al om 0615 ontwaken...7u bij me in bed genomen...en pas net opgestana hahaha, ben vandaag een btj brak..uitrustdag voor mij...gister al zoveel gedaan in huis, heb ook ngo eten over...dus helemaal top geregeld al zeg ik het zelf :D:p:D

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje lekker toch!

Hier alles prima, Rienke zit te kleien :D Geen tekenen dat ze last heeft van de oortjes..

Zo ff centrum in, fietsmand halen (kan niks meer op de bagagedrager nu), mans horloge batterij vervangen en ff langs de drogist..

17. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Sandraske, hopen dat alles nog goed gaat me je meisje.

Hier man is lekker thuis en voelt zich eigenlijk goed. Is al 2 kilo kwijt in 2 dagen! Hij zit nu op de bank, luca aan tafel met Lego en ik kon gewoon lekker even op bed liggen! Heerlijk. Heb ik wel nodig na alle spanning van afgelopen dagen. Het is ongelooflijk hoe goed hij zich voelt.

Vanochtend met mijn moeder naar judo geweest en luca was helemaal
    Blij. lekker meedoen en druk oen. Leuk m te zien. Daarna we,even wat minder, want hij wil gewoon erg graag bij papa zijn, nu. Eenmaal thuis was hij ook weet helemaal blij. Dus dat houden we dan maar even zo. Gewoon lekker met zijn drieën.

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sanna geniet lekker van de rust ;)

Met Rienke gaat het prima, druk bezig om haar in een goed ritme te krijgen maar dat valt niet mee. Volgens mij is ze gewoon oververmoeid van de slechte nachten en overdag weinig slapen. Vanmiddag, na een krijspartij van anderhalf uur uiteindelijk toch nog ff geslapen. Rienke twee uur en ik een uur..

Straks naar verjaardag, vriend van ons wordt 40!

19. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, veel plezier

sanna, fijn dat je nog ff kon rusten! leuke fotos van luca !

@hier, wat een rotdag sorry..juist uitgerekend vandaag ...pff was zooo moe...mn ogen vielendicht zodra ik mirza om 1130 op bed had gelegd...

pfff meneer kon de slaap niet vatten ( zonder door mij gewiegd te worden dus, dat is laatste tijd, anders gaat ie er dus tegen vechten)
    Maar ik had er de kracht niet voor...bij mij in bed geprobeerd...pf 2 uur bezig geweest...nouja dan maar niet slapen..maar ik wa szoo aan een dutje toe...ben echt met moeite de dag doorgekomen..

samen gegeten en net lang gedocuht..nu net op bed gelegd, hij was natuurlijk doodop..

ik maak er een vroeg avondje van ladies byee

20. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Slaap lekker fafje! Je heb het nodig!

@sandra krijg jij zo makkelijk een keurtje mee bij de HAP? Lise had voor ze buisjes kreeg om de 2 weken oorontsteking en ik kreeg nooit maar dan ook nooit iets mee! Ze heeft nu buisjes en we hebben nog maar 1 keer problemen gehad.

Waarvoor heeft Rienke in het ziekenhuis gelegen dan?

Deel Deze Pagina