Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ze heeft twee weken geleden kuur gehad voor dubbele oorontsteking vandaar dat de arts op hap receptje uitschreef voor kuurtje maar ik heb hem nog niet gehaald, vandaag pakte ze niet naar haar oortjes...

Ze heeft in zh gelegen met nierbekkenontsteking en.koortsstuipen, twee weken later weer met koortsstuipen opgenomen maar toen was het een virus. Daarna nog vier keer blaasontsteking gehad en sinds twee weken weten we dat ze reflux heeft van de nieren ( stroomt urine terg van blaas richting nieren). Hiervoor heeft ze preventief antibiotica totdat ze zindelijk is..

2. silvermist

silvermist Niet meer actief

gaaaapp, goedemorgen meiden!

tot nu toe een onwijs gezellig weekend en vandaag weer weg dus ben er vanavond pas weer, kan wel merken dat deze mama het niet meer gewend is :cool: :p

@san, werd vannacht om half 4 wakker en moest gelijk aan jou denken :) hoe is jullie nacht gegaan??

@anica, lukt het allemaal met de tuin?

@faf, slaap ingehaald??

@hier, brak, voel me net zo'n zombie die te lang in de club gestaan heeft :)

3. fafje

fafje Niet meer actief

goed emorgen lieverds!

sandraske, jeetje als ik het weer zo lees...pff wat een gedoe heh toen zh in zh uit, weer dit weer dat...nou hopelijk zijn het niet dr oortjes, toch hoor je ook vaak dat ze helemaal niet naar de oortjes hoeven te grijpen..btereschap in elk geval...en hopelijk betere nachten!
    las op fb dat jullie dus het feestej moesten verlaten, wel jammer heh...voor het eerst dat ze niet ging slapen...zitd an toch wat dwars? tja je weet het niet heh

@silver, oh nou leuk toch ahahhaha...ik merk wel als ik wat heb gedaan, dat ik echt er van moet bijkomen.."vroeger" kon ik gewoon dooorgaan hahah vandaag dus een rustig dagje gepland?

@hier, nou heelrijk slaap in gehaald, zeg dat wel zeg..
    viel dnek ik voor 2230 al in slaap...kleine ook niet gehoord ( die heeft ook 13uur achtereen geslapen)
    Ik werd 0730 zelf wakker...dus lekker....wel 3 of 4 x wakker geworden, wel irritant..maarja gelukkgi snel wee rin slaap!

Wil de deur wel ffies uit einde van de dag denk ik...papa heeft dubbele dienst dus die komt smiddags ook nog thuis, dan wil ik wel thuis zijn...gaan daarna dan wel even wat wandelen

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @silver eigenlijk ging het verder redelijk goed, niet gehoord vannacht en om half zes was ze wakker maar ze is gisteravond natuurlijk nog ruim twee uur wakker geweest..

@fafje ja tis een getob allemaal, ik heb niet het idee dat ze pijn heeft aan de oortjes. Was wel klote gisteravond maarja ze wilde echt niet slapen en was echt helemaal kapot. Ik heb zeker een uur boven gezeten met haar en zelfs ff laten krijsen maar niets hielp. Ze heeft wel last van tandjes, één hoektand was nog niet door en die staat nu op springen (ik mocht eindelijk weer een keer in haar mond kijken), ze heeft een speen kapot gebeten en das toch een behoorlijk harde van difrax..

Veel plezier allemaal vandaag! Tis heerlijk weer!

Wij gaan vanmiddag bowlen en frietjes eten met de schoonfamilie ter ere van mijn schoonvaders verjaardag..

5. fafje

fafje Niet meer actief

sandrase,oh gezellig veel plezier!!

ja hoektanden schijnen heavy te zijn heh...zou best kunnen, mijn neefje bijt ook altijd zn spenen kapot als hij tandjes krijgt!..mss vandaag weer een bijtring geven!

6. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @sandra ow dood eng lijkt me dat die koorts stuipen! Heb er nog nooit van gehoord dat de blaas de urine terug stuurd zeg maar, wat kan daar de oorzaak van zijn dan? Heeft ze daar verder zelf geen last van?
    Die nierbekkenontsteking is verschrikkelijk ik heb het zelf gehad en voor zo'n kleintje lijkt het me helemaal erg.

Mijn ervaring is ook dat ze niet aan de oortjes hoeven te zitten en ook geen koorts moeten hebben voor een ontsteking.

Succes!!!

@silvermist Je word oud :p

De voortuin is dicht!!! Heerlijk! Alleen hebben we daar geen zon en achter wel maar dat is 1 grote blubber, we hebben de eerste 2 weken echt geen tijd voor de achter tuin, balen!

Zal morgen even een foto op FB zetten, man-lief is nu de gevel aan het schoonspuiten.

@fafje lekker uitgeslapen!

@sandra lekker nachtje kunnen door slapen! Top! En veel plezier vandaag.

@hier mijn vader komt vanmiddag met zijn Zweedse vriendin ben benieuwd, hoop dat mijn Engels een btje op gang wil komen.

7. fafje

fafje Niet meer actief

goede middag!

heb ineens ene poetsbui gehad! alles weer aan kant, wat kan zo'n zonnetje toch de boel opfleuren heh!..

straks ff fietsen naar de speeltuin ofzo!

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij zijn ook weer thuis, Rienke lekker gespeeld met neefjes en nichtjes. In de bowling vond ze maar niks want ze wilde steeds de baan op lopen maarja dat mag niet natuurlijk..

Vanmiddag wel een jengeluurtje gehad, ze was erg moe en wilde wederom niet slapen, uiteindelijk in de auto viel ze in slaap en overgelegd in de kinderwagen en heeft ze nog drie kwartier geslapen. Daarna Lekker frietjes gegeten nog met zijn allen en nu ligt ze heerlijk op bed..

Ze heeft wel een hele dikke bobbel achterin de mond dus toch een doorkomende kies.

Morgen weer werken en komende week op kraamvisite, mijn vriendinnetje is bevallen van een zoontje vandaag! Gisteravond waren ze nog op de verjaardag en om 13 uur kregen we smsje dat hij geboren was.. Wel leuk eindelijk weer manneke in de vriendengroep na vijf meiden, de stand is nu 2 jongens en 6 meiden

9. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @fafje jij ook al haha hier ook een flinke poets aanval.

@sandra succes met de kies! Wij hebben ook alleen maar meiden in de vrienden groep en nu ook net 1 jongen!

10. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, oh wat leuk jongetjes :D:D
    fijn dat het een gezellige dag was, arm meisje met dr kiesjes!

@hier, heb een heerlijke dag gehad, die zon doet me ehct goed!...mirza heeft zich uitgeleefd in de speeltuin, t was ehct drukkkk...is een hele leuk, bij het bos..lekker in het zand gespeeld en toen een hel stuk gaan fietsen, echt lekker...en zo gezellig...zal niet lang meer duren, of het kan voorlopig helemaal niet meer...dat vidn ik wel jammer :(

Jaaa tenzij papa ff op de baby let ofzo...dan ga ik met mirza gewoon lekker een boodschapje halen oid...qualitytime!

Nu nog ff tv kijken en dan weer lekekr vroeg naar bed...

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje heerlijk de speeltuin! Rienke begint het nu ook leuk te vinden en dan vooral ZAND!

@hier gewerkt vanmorgen en al een paar boodschappen gedaan, gaat toch allemaal wat sneller alleen, en hondenbrokkies gehaald. Hond heeft vanmorgen boterham met boterhamworst op omdat de brokken op waren, vond het niet zo erg geloof ik..

Zo Rienke ophalen en dan even liggen, vannacht was weer erg kort..

12. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, balen van de korte nacht, maar wel lekker wat kunnen doen vandaag dus!

@hier, 0730 ben meneer zn kamertje in gegaan..en hij slaapt nu net weer 15 min ofzo..
    "ster" is zn nieuwe woord, alleen het klintk helemaal niet als ster hahaha, ook is de K echt een klank waar hij maar niet uitkomt...zsuper leuk deze fase!

Morgen als het goed is kijken naar duowagen plhil and teds vibe, hier in dh...dan onze bugaboo ook nog op mp zetten...pff..
    we moeten ook nog een nieuwe garderovbe kast..en DAN pas kan ik beginnen met babykleertjes wassen!

morgen 30 wkn echo en woensdag normale controle bijd e vk..ben benieuwd! aftellen is begonnen nog 10 weekjes :D

13. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @sandra ja heel vervelend voor je hnd;)

Hier ook een elendige nacht Lise werd om 12 uur wakker en om 2 uur sliep ze nog niet en mama ook niet om 4 uur heb ik haar nog een keer gehoord geen idee hoe veel ze heeft geslapen ik heb haar om half 10 wakker gemaakt om te zwemmen en ze ligt er nu weer in, ik heb net gedocht ( schrijf je dat zo?) nu ff energie vinden om te poetsen.

@fafje spannend morgen! Laatste echo of niet?

14. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Oh fafje! Wauw! Nog maar10 weken. Wat gaat t snel. Nou ja, hier ook natuurlijk. We zitten heerlijk in de zon buiten. Genieten. Jammer dat er geen zand in de zandbak zit..

Hier vandaag mijn koffer voor t ziekenhuis klaargemaakt. Bedenk nu alweer dingen die er ook nog in moeten.. Ook weer kast opgeruimd. Kleren weggedaan die ik al 3 jaar niet gerdragen heb. Zo stom dat ik dat dan toch bewaar. Hebben jullie dat ook, of is dat iets van mij?

15. fafje

fafje Niet meer actief

sanna, ik ben ook zo hahaha..ik bewaar dingen vaak 3x ofzo..en dan gooi ik het toch maar weg :p

ja voor jou zal het niet lang meer duren! ohja zo'n vluchttas haha..ach daar begin ik ook pas later mee :p moet er nog dingen voor aanschaffen :p

Anica, gedoUcht :p oh dus de kleine meid heeftd r slaap wel ingehaald, lekker gezwommen, ik wahct ngo op de waterschoentjes, die ik bij babywalz heb besteld en dan ga ik ook weer!

16. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Luca loopt altijd op blote voetjes, hij moest altijd mijn hand vasthouden. Later is hij twee/ drie keer gevallen, toen wist hij dat hij niet moet rennen. Doe je de schoentjes met zwemmen wel uit? Oh nee, dat kan niet natuurlijk. zo in t zwembad kan t wel, maar me zwemles natuurlijk niet.
    Luca wilde knippen en plakken, dus helaas uit het zonnetje weer binnen. Jammer.

17. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ow de U vergeten keek er al zo stom tegenaan;)

Lise is ook al een paar keer gevallen en houd mij heel goed vast maar in het zwembad is de bodem vaak omhoog en dan loopt ze los.

De kleding gaat of naar zolder of ik geef het weg, heb niet zo veel kleding wat ik pas omdat ik pas weer net om mijn oude gewicht zit:)

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik bewaar niet zoveel kleding, alles wat ik een jaar niet aan heb gehad gaat weg, heb al zo weinig bergruimte dus ik heb geen keuze.

Rienke vanmorgen weer op kdv geweest, ze hadden lekker buiten gespeeld maar ze had ook met haar duim tussen de deur gezeten. Met diezelfde duim had ze zaterdag hier thuis ook al tussen de kastdeur gezeten..

Net weer nieuwe medicijntjes gehaald voor de obstipatie omdat ze van de lactulose gaat spugen en hij helpt ook nog niet eens..

19. fafje

fafje Niet meer actief

sadraske, jeetje wat sneu zeg!!! pff hier juist weer veel poepluiers....of tandjes of door kiwi;s...hij heeft zo'n kiwi manie, elke dag een kiwi eten, vandaag 2!

zwemschoentjes...ja maar ik met een dikke buik en achter hem aan moeten rennen lijtk mij niet verstandig...plus, hij houdt mn hand wel vast..alleen sosm is de grodn zo nat, dat hij gewoon geen goede grip heeft..wil gwewoon dat hij veilig kan lopen, maar oet alsnog mn hand vast anders ben ik hem kwijt :D

en in het kinderbadje loopt het natuurlijk steeds dieper..en hij en een bal..pff hahah hij rent gewoon in het water...in het water is zo'n trap..en hij klimt ook en dat vind ik maar eng als het zo glad is!

@hier, lekker speeltuin geweest, pf sloeg het weer net om, helemaal ijskoud en mist!..dus niet heel lang gebleven, hij vond het wel fantastisch natuurlijk!..

morgen om 1230 die echo ( anica idd de laatste)...wel een rottijd, had eigenlijk bedahct dat mn moeder zou wandelen en hij kon dutten...maar aangezine ik nu bonje met dr heb, laat maaaar!
    Dus hij gaat mee...laat hem wel lekker uitslapen, is ook later naar bed gegaan...dus hopelijk red ie het wel...papa gaat toch mee...ben benieuwd hoe hij het zal vinden...heeft er nog steeds niet ehct veel van door hoor..

20. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Fafje die echo hebben we niet gedaan. Vond t niet nodig. Hoor zoveel ongeruste verhalen naderhand. Ik had genoeg onrust met de operatie van man.. Veel plezier in ieder geval. Hopelijk amuseert mirza zich. Ook een beetje.
    Hier ook een man di erg rustig is en pas twee weken terug war begon te doen om alles babyklaar te maken. Pfff mannen!

Ik klim lekker in mijn bedje. Zal t wel fijn vinden als ik weer soepel en elegant door het huis kan huppelen!haha!

Deel Deze Pagina