Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ook weer zo moeder zo dochter, allebei lange benen dus lastig met broeken kopen. Alleen heb ik ook nog een dikke kont :)

Ja rienke slaapt overal als ze moe is maarja van de week was ze niet moe toen we in de winkel waren dus das erg lastig, zat de hele tijd uit te roepen/gillen. Maarja als ze los loopt, is het zo'n ongeleid projectiel wat overal heen schiet dus dat werkt ook niet echt..

Succes met alles morgen!

2. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!

anica, fijn en druk weekend! leukd at het klikt met die nieuwe vriendin en lise

sandraske, heerlijk ff geshopt, ja ik ga altijd weg op het moment dat mirza moet slapen..hij valt dan onderweg in slaap...en zo heb je ff de tijd...vind het altijd nog wel spannend...wnat van winkelen in de stad houdt hij ehct niet, vind het ook wel zielig voor hem...hihihi
    Veel plezier vanavond!

@hier, wekker ging 7u maar ik liet mirza lekker uitslapen, 8u hoord eik hem klagen :D..
    We hebben van de tante van man zo'n kinder fauteuil gekregen ( althans ..die heeft ze gehaald wij moeten em ophalen) mss doen we dat dus vandaag...zo'n leren...die wild eik super graag hebben en heel toevallig heeft ze dat ook uitgezocht...echt lief...zomaar!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hoi meiden!

Hier de ochtend rustig begonnen, lekker lui! Lekker tv kijken en Sam spelen. Daarna een wandeling van driekwartier gemaakt. En Sam gaat zo naar bed want ik merk dat ie moe word.

@fafje lief van je tante!

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje das lief van je tante!

@elsie ook wel fijn lekker lui!

@hier rienke ligt al anderhalf uur op bed, ze is vannacht aan het spoken geweest, ik hoorde haar tenminste rommelen op der kamer en zingen.. Volgens mij is ze weer in slaap gevallen want het was ineens zeven uur toen ze op de deur bonsde en uit zat te gillen..

Vanmiddag even rubbertegels halen en man en mijn vader halen de glijbaan op bij mijn schoonouders, kan ze glijden morgen..

5. silvermist

silvermist Niet meer actief

avond meiden!

@san, leuk morgen weer glijden beetje jammer dat het butweer word :(

@faf, wat onwijs lief van je tante!

@anica, succes! jij ook een fijn weekend!

@hier, druk en hectisch dagje met hoop familieshit om de dag mee af te sluiten erg gezellig dus :cool: ik plof op de bank meiden, misschien tot strakjes

6. fafje

fafje Niet meer actief

hoi

sandraske, maar lijken de nachten nou op te houden in de zin van uuuuren wakker? leuk glijden...mirza vind hete hct fantastisch!

elsie, heelrijk lui toch!

silver, oh wat gezellig! lekker relaxen nu!

@hier, nou we hebben niet het bankje gehaald..ik ben na mn post aan de slag gegaan in huis..heel mn keldingkast uitgezocht, heb 2 volle vuilniszakken vol kleding dat weg kan!
    Ook de badkamer helemaal uitgemest...andere kast in gezet en ook een volle vuilniszak vol troep! daarna ook maar de vloertegels geschrobt ...en toen wa sik dood :D

kwma man thuis, heeft ie lekker lunchje voor me gemaakt...en heb ik ondertussne ook nog es 4 wasjes gedaan! gelijk door gegaan met koken...mirza heeft weer super goed gegeten! en darana met hem gaan douchen..en nu doe ik niets meeeeeeeeeeeeeeeeeer

7. silvermist

zozo faf, ik zeg goed bezig geweest!!! :D

8. fafje

fafje Niet meer actief

en heb ik ook nog es mn kinderwagen op mp gegooid, eindelijk is die wagen omhoog gesjouwd en heb ik fotos kunnen maken hiihih

9. silvermist

lol welke is het?

10. fafje

fafje Niet meer actief

bugaboo limited edition silver !

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje ja nachten gaan redelijk goed, ze speelt ff maar valt dan weer in slaap redelijk snel. Ze gaat alleen dan niet terug in bed liggen maar op matrasje op de grond of voor de deur...

Heb je al andere wagen trouwens? Druk bezig geweest vandaag!!

@silver balen zeg!

@ hier feestje is vroeg afgelopen, allemaal kleine kindjes dus vroeg naar huis voor de oppas en mijnzus had nogander feestje..
    Ik liglekker inmijn bedje, ben ookgesloopt na eendrukke dag...

12. silvermist

morgen ladies!!!!! hier een heerlijke luie zondag!! is lang geleden, strakjes vrienden over de vloer maar dat is als familie dus rustig aan!

13. silvermist

faf, schatje, gooi effe linkje hier neer als je wil ;)

14. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hoi! Even een vermoeiend weekend. Valt wel mee eigenlijk, maar met die 10 kilo meer, toch best wel. Krijg ook steeds vaker harde buiken en zo.

Fafje wat doe je dan voor wagen als je deze niet houdt?

Hier de gang opgeruimd, wat een ruimte opeens! Had ik eerder moeten doen. Maar ja nu is er de noodzaak, want de wagen moet er staan. Ik word steeds onrustiger, erg hè? Maar ja in ieder geval weer een ding van mijn lijstje af.
    Nu maar een broodje eten.

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Als je bugaboo limited edition intypt bij zoeken op mp dan zie je hem al, ik was ook nieuwsgierig..

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @silver ik was ook nieuwsgierig dus ik hem opgezocht..

@sanna spanning stijgt!

@hier vanmiddag deel 2 van de verjaardag..

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ist ook rustig!

Wij zitten lekker met de pootjes omhoog op de bank.. Rienke vanmiddag lekker buiten gespeeld met neefjes en nichtje, dus die viel om kwart voor zeven om van de slaap..

Was gezellig feestje, niet heel druk maar wel gezellig dus..

Op tijd naar bed morgenvroeg werken en nog ff dweilen, had ik nu geen in zin meer in!

18. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @fafje heerlijk die nestel drang! Goed bezig!
    Linkje van de wagen?

@sandra was het bij jullie lekker weer dan? Hier was het zo koud en nat dat we zelfs geen klein rondje hebben gelopen.

@hier druk weekend gehad!

En zo als jullie misschien al gelezen hebben heeft iemand op mijn FB me gefeliciteed met mijn zwangerschap, nou je snapt het al dat liep helemaal uit de hand, mijn vader al over de zeik en begrijpelijk! Ik ben niet zwanger!!! Wat een sukkel! Ben echt pissig:x en dat krijgt hij nog wel te horen ook.

Vanavond even kleine rot klusjes gedaan dus daar ben ik weer vanaf:p

Nu een tekening van de tuin maken, we weten waar we wat willen maar geen idee waar we gras en planten willen;)

19. fafje

fafje Niet meer actief

wuhahaha dames, maar jullie hebben toch geen interesse in die wagen :p

ik val even snel in, kom morgen reageren, ben kapottttttttttttttt

slaap lekker xxx

20. silvermist

@faf, nee heb ook geen interesse maar ben wel heel nieuwschierig wat voor 1 het was :p hoe is het met je vriendin?? al bevallen neem ik aan?

@anica, ik zag het idd staan en dacht neeeeee je maakt een grapje dat niet grappig is :cool: hoe is het eigenlijk met de sex nog steeds pijnloos net als vorige keer :)

@sannaa, moet er nog veel gebeuren voor de kleine?

@san, rustig aan he, fijn dat het gezellig was

@hier, gisteren druk bezig geweest als relatie therapeut bij vrienden van ons, ben gewend om zoveel te kleppen maar heb er gewoon een droge strot van gekregen maar goed kreeg gisterenavond een appje met zou niet weten hoe we je hier ooit voor moeten bedanken! dusja daar doe je het voor als vrienden toch ;)

nu nog even terug ons bedje in maar hele huis was in rep en roer omdat manlief portomennee kwijt was ;) dus we pakken nog een uurtje :p

Deel Deze Pagina